قیمت فیلتر شنی استخری

۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۱۶:۱۷:۴۴
کد خبر: ۱۱۸۲۴۰۷
قیمت فیلتر شنی استخری
از آنجا که امروزه تمام کسب و کارها و خرید و فروش‌ها به صورت اینترنتی انجام می‌شود، شما می توانید با راحتی با رجوع به سایت اطلس آب کیمیا پالایش پکیج تصفیه و فیلتر شنی استخری مورد نیاز خود را سفارش دهید.

به گزارش برنا، بشر آب را به عنوان مایه حیات می‌شناسد. بنابراین اهمیت آن در زندگی آدمی کاملاً آشکار است. در این راستا سلامت و بهداشتی بودن این مایع حیاتی از لحاظ مختلفی مورد بررسی قرار می‌گیرد و اقدامات پیشرفته مختلفی برای خالص سازی و سلامت آن انجام می‌شود تا بشر بتواند برای آشامیدن و مصارف گوناگون بسیار از آب بهره ببرد. یکی از انواع روش‌های خالص‌سازی آب فیلتر شنی است که در واقع ابتدایی‌ترین روش تصفیه آب در صنعت شناخته شده است. فیلتر شنی همان‌طور که از نام آن بر می‌آید دستگاهی است که برای تصفیه آب ورودی مورد استفاده قرار می‌گیرد و شامل تجهیزاتی است که بخش اصلی و حیاتی آن را بستری از شن و ماسه تشکیل می‌دهد. این سیستم بر حسب نحوه عملکرد و فیلتراسیون به چند نوع دسته‌بندی می‌شود که رایج‌ترین آن فیلتر تحت فشار است.

فیلتر شنی استخری  که به نام فیلتر تحت فشار نیز شناخته می‌شود، معمول‌ترین روش تصفیه آب در استخرهای شنا و حتی استخرهای پرورش ماهی است که با فیلتراسیون فوق‌العاده و عملکرد سریع شرایط ایده آلی را برای تصفیه آب فراهم کرده است. این فیلتر می‌تواند به خوبی رسوبات، هیدروکربن‌ها، فلزات، جامدات معلقی مانند گل و لای، باکتری، ویروس، تخم انگل و سایر مواد با قطر ۸۰ میکرون را جذب می‌کند. در واقع نحوه تصفیه آب این مخزن به صورت فیزیکی است و آب بدون اضافه کردن هیچ‌گونه مواد شیمایی مانند کلر زلال و تصفیه می‌شود. ساختار و نحوه کارکرد این فیلتر متنوع است. همین ویژگی باعث شده انواع مختلفی از این سیستم تولید و استفاده شوند. در ادامه به ساختار و نحوه فیلتراسیون انواع فیلتر شنی می پردازیم. قیمت این فیلتر نسبت به کارایی فوق‌العاده‌ای که دارد بسیار ارزان است و آن را برای تصفیه آب ورودی ساختمان‌ها، منازل مسکونی، آب استخر و آب‌های صنعتی ایده‌آل ساخته است.

پارامترهای مختلفی قیمت فیلتر شنی استخری را تعیین می‌کنند. این عوامل شامل: حجم و ابعاد مخزن، نوع مخزن و ساختار آن، نحوه فیلتراسیون، جنس بستر فیلتر شنی و قدرت آن در تصفیه آب، شرکت‌سازنده و غیره می‌شود. اما در یک حالت کلی این نوع مخزن تصفیه آب نسبت به دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی قیمت بسیار مناسب‌تری دارد. ضمن این که اگر آن را از شرکت اطلس آب کیمیا پالایش خریداری کنید، هیچگاه متحمل ضرر نخواهید شد. در ادامه توضیح مختصری راجع به این شرکت خواهیم داد.

سازنده فیلتر شنی

شرکت اطلس کیمیا پالایش یکی از معروف‌ترین شرکت سازنده فیلتر شنی و سایر دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی، پکیج تصفیه فاضلات بهداشتی، سختی گیر رزینی، انواع پکیج تصفیه فاضلاب فلزی و سیستم‌های تصفیه دیگر است و در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است. این شرکت با پشوانه به کارخانه مجهز به طراحی و ساخت  سیستم‌های پیش تصفیه آب گام بزرگی در جهت تصفیه و سلامت آب‌های مصرفی برداشته است و به صورت مستقیم و غیرمستقیم تأثیر مثبتی در کسب‌ و کارهای مختلف گذاشته است. شناخته شده‌ترین محصول صنعتی این شرکت فیلتر تحت فشار است که به معرفی آن می‌پردازیم.

فیلتر شنی تحت فشار(استخری)

این سیستم دارای مخزن استوانه‌ای شکل است. فرآیند تصفیه در این مخزن به این صورت است که آب آلوده از لوله ورودی وارد فیلتر می‌شود، سپس فشار آب و همچنین نیروی جاذبه آب را به سمت بستر شن هدایت می‌کند و آب حین عبور از این بستر تمام ذرات آلوده خود را باقی می‌گذارد. در واقع ذرات شن و ماسه تمام آلودگی را جذب می‌کنند. در پایین فیلتر شنی نازلی با سوراخ‌های بسیار ریز وجود دارد که شن نمی‌تواند از آب عبور کند. آب زلال از صفحه نازل عبور کرده و در زیر مخزن از لوله خروجی خارج می‌شود. هر مخزن فیلتر دارای شبکه لوله کشی به همراه اتصالات و شیرآلات برای آب ورودی، خروجی، شست و شوی معکوس یا همان بک واش است. این مخزن همچنین شامل: فشارسنج و دریچه بازدید برای دسترسی به داخل فیلتر است.

شرکت اطلس آب + فیلتر شنی استخری

قطعاً بستر شنی این فیلتر تا حد معینی گنجایش جذب آلودگی را دارد. پس از آن فشار آب حین عبور از این فیلتر با افت چشمگیری مواجه می‌شود. در این زمان باید فیلتر بک واش شود. به عبارتی آلودگی باید با شست و شوی معکوس از بستر صافی خارج شود. جنس بستر صافی تحت فشار از شن، آنتراسیت، خاک دیاتومه و سیلیس است اما غالباً سیلیس برای این منظور به کار می‌رود. کیفیت سیلیس تعیین کننده زمان بک واش یا شست و شوی صافی است. معمولا شرکت‌های سازننده به کاربران خود تایم ۳ تا ۵ ساله را برای تعویض سیلیس پیشنهاد می‌دهند اما اگر پس شویی آن به موقع انجام شود و به درستی مورد استفاده قرار بگیرد تا ۱۰ سال طول عمر آن افزایش می‌یابد.

فیلتر شنی  تحت فشار به دلیل بهره برداری راحت، تعمیر و نگهداری آسان و همچنین مواد و تجهیزات قابل دسترسی و ارزان به یک دستگاه پیش تصفیه محبوب برای صاف سازی آب آشامیدنی منازل، ویلاها، استخرها و صنایع گوناگون تبدیل شده است. این مخزن شهرت زیادی در بازار ایران دارد و ساخت و تولید آن بر اساس سفارش مشتری و ظریف پیشنهادی صورت می‌گیرد. این دستگاه از لحاظ جنس بدنه دارای دسته بندی مختلفی است که فیلتر فلزی و فیلتر تصفیه FRP شامل آن می‌شود.

فیلتر شنی فلزی

این مخزن تصفیه از بدنه فلزی از جنس st37 با دو لایه اپوکسی در دیواره داخلی و همچنین دو لایه شامل لایه ضد زنگ و لایه رنگ مصنوعی در دیواره خارجی تشکیل شده است. قابلیت ضد زنگ بودن این فیلتر مهم‌ترین پارامترهای انتخاب این مخزن برای تصفیه آب است. بر این اساس اگر این مخزن به روش استاندارد رنگ آمیزی شود، طول عمر آن افزایش می‌یابد. این فیلتر در کف مخزن خود دارای صفحه نازل است و فاصله استاندارد نازل‌ها با یک دیگر فیلتراسیون بهتری را برای این سیستم به ارمغان می‌آورد. علاوه بر آن جریان سرویس یا همان صاف کردن آب و جریان بک واش به صورت یکنواخت انجام می‌شود. این ویژگی کارایی فیلتر را افزایش می‌دهد. مقاومت این مخزن و فیلتراسیون آن بسیار عالی است. از این رو این فیلتر فلزی را برای مصارف مختلفی مانند استخر و جکوزی ایده آل ساخته است.

فیلتر شنی ‌FRP

FRP در واقع مخفف واژه فایبر گلاس است. فیلتر فایبر گلاس نیز گزینه خوبی برای تصفیه آب استخر و مصارف دیگر است. مخزن این فیلتر از پلاستیک تقویت شده با پوشش الیاف فایبر گلاس ساخته شده است. سیستم لوله کشی در این نوع فیلتر بر حسب ظرفیت، میزان مقاومت مخزن و سرعت جریان آب در فیلتر مشخص می‌شود. سیستم لوله کشی آن نیز به دو صورت دستی و خودکار بوده و به دو روش نصب از بالای مخزن و نصب از کنار مخزن لوله کشی می‌شود. همچنین در این فیلتر از دو نوع شیره نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک استفاده می‌شود.  فیلترشنی FRP در برابر حرارت، خوردگی، رسوب و سایش پس از پر شدن سیلیس مقاومت بسیار زیادی دارد. این مخزن در صنایعی که در معرض زنگ زدگی قرار دارند، بسیار ایده‌آل است.

نکته مهمی که در رابطه با انواع فیلتر تصفیه شنی وجود دارد حجم سیلیس در بستر صافی است. عده‌ای تصور می کنند هرچه مقدار سیلیس بیشتر باشد، کارایی فیلتر و در واقع قدرت فیلتراسیون افزایش می‌یابد. در صورتی که این ادعا اصلا صحیح نیست و سیلیس باید به نسبت حجم و ظرفیت مخزن مورد استفاده قرار گیرد.

شرکت اطلس آب + فیلتر شنی استخری

قیمت فیلتنر شنی FRP

با توجه به وارداتی بودن این مدل از فیلتر شنی FRP از نظر قیمتی در مقایسه با نوع فلزی آن گرانتر می باشد. همواره شرکت اطلس آب با شرکت های سازنده  معتبر در این خصوص همکاری دارد برای مشخص کردن قیمت به چند آیتم مهم نیاز می باشد که از جمله مهمترین آنها میتوان به نوع شیر آن اشاره کرد با توجه به این که این مدل دستگاه قابلیت نصب شیر به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک را دارا می باشد که از نظر قیمتی نوع اتوماتیک آن گرانتر می باشد. لازم به یاد آوری می باشد. که نصب شیر از بغل به وسیله یک ساید کانکتور امکان پذیر می باشد. تمای فیلتر شنی FRP ارایه شده توسط شرکت اطلس آب دارای 1سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد. که به وسیله یک برگه معتبر به خریدار ارایه می شود.

چگونه فیلتر شنی مورد نیاز خود را از شرکت اطلس آب خریداری کنیم؟

از آنجا که امروزه تمام کسب و کارها و خرید و فروش‌ها به صورت اینترنتی انجام می‌شود، شما می توانید با راحتی با رجوع به سایت اطلس آب کیمیا پالایش پکیج تصفیه مورد نیاز خود را سفارش دهید. برای برقراری ارتباط تنها کافی از طریق لینک آن اقدام کنید و تجهیزات پیشرفته و کارآمد مورد نیاز خود را با اطمینان از این شرکت به نام با قیمت بسیار معقول خریداری کنید. بر روی لینک زیر کلیک کرده و وارد سایت  شرکت اطلس آب شوید.

تلفن 02146076082                                        

فکس 02146076976

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز