سقف های متحرک استخر و حیاط و... + معرفی گروه حرفه ای

۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۰۹:۲۳:۳۰
کد خبر: ۱۱۸۳۶۷۱
سقف های متحرک استخر و حیاط و... + معرفی گروه حرفه ای
مزایای سقف های متحرک استخر و حیاط که قابلیت استفاده 4 فصل از فضا را به ما دهند و قابلیت فعال و غیرفعال شدن دارند + گروهی حرفه ای در زمینه ساخت این نوع سقف های متحرک را می توانید در این مقاله مشاهده کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر وارد شوید.

به گزارش برنا، در دنیای امروزی با توجه به مشغله های زیادی کاری، ماشینی شدن زندگی،  آپارتمان نشینی و غرق شدن در محیط بی روح شهری و مهمتر از همه این موارد، دوری از طبیعت  سبب شده که نیاز به محیط آرام و به دور از هر نوع آلودگی بیش از پیش حس شود و اینکه با توجه به توسعه آسمان خراش ها و اشراف آن ها بر  فضای حیاط و  برخی دیگراز محدودیت ها، نیاز به سقف متحرک بیش از هر زمان دیگری حس می شود و ایجاد نوعی پوشش برای تراس، بالکن، حیاط، بهار خواب و .... از نوع متحرک امکانات بی نظیری را برای شما به وجود می آورد. یکی از مهمترین ویژگی بارزی که این سقف متحرک و شیشه بالکن های ریلی دارند این است که به صورت دائمی و ثابت  نیست و هر زمان که نیاز به سقف یا شیشه نباشد به راحتی می توان آن را جمع کرد. ما از دو نوع پوشش می توانیم برای حیاط استفاده کنیم که عبارتند از: سقف ثابت حیاط و استخر و سقف متحرک استخر و حیاط.

مهمترین مزیت پوشش های متحرک در مقایسه با پوشش  ثابت

  یکی از مهمترین مزیت استفاده از سقف متحرک این است که می توان از هوای تازه و نور آفتاب استفاده کرد در صورتی که خواستید می توانید به راحتی  این سقف را فعال و یا غیر فعال کنید در حالی که سقف ثابت این ویژگی و مزیت را ندارد. در واقع شما با برنامه ریزی می توانید از محیط دنج

از ویژگی های مشترک سقف های متحرک ثابت می توان گفت:

  • مانع گرد وغبار و حشرات موذی هستند
  • می توانند به شکل مات یا کاملا صاف طراحی شوند
  • از گزند برف و باران در امانید
  • و...

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی و بازدید از محل کاملا رایگان در سراسر ایران، با اطلاعات زیر با گروه حرفه ای آذران جام در تماس باشید

09141552344

09141574541

09374667393

سایت: azaranjam.com

   مهم ترین ویژگی های ساخت سقف متحرک توسط آذران جام

یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید سقف متحرک شرکت صنعتی آذران جام است که با استفاده از تجربیات و نیروی متخصص و کارآمد توانسته انواع سقف بازشو متحرک را طراحی کند که این سقف های تولیدی  به صورت کاملا اتوماتیک و بدون صدا هستند. این شرکت توانسته با بهره گیری از متریال های با کیفیت و روش های پیشرفته و به شکل کاملا حرفه ای با استفاده از فیتیل های مویی ترمال بریک درزهای عادی به صورت کاملا حرفه ای آب بندی و هوابندی نمایند. طراحی آبروها نیز بهشکل اختصاصی برای هر سازه انجام می شود.

طراحی سقف متحرک آذران جام به گونه ای است که با توجه به متحرک  آن و هوابندی کاملی که بر روی آن صورت گرفته، آبرو به صورت کاملا حساب شده و اصولی صورت گرفته است. قرقره و ریل های آن تماما گالوانیزه بوده که در تماس با آب زنگ نزند. شاسی کشی های این سقف ها به گونه ای طراحی شده اند که قدرت تحمل 120 کیلو بار در هر متر مربع را داشته باشند به عنوان مثال، سقف بازشوی 30 متری می تواند  میزان باری در حدود 3600 کیلو برف و سایر بارها را تحمل کند.

یکی از نکات قابل توجه در مورد  شرکت  آذران جام این است که این گروه در تمامی شهرها و استان های کشور فعالیت انجام می دهد و توانسته هزینه اجرایی را تا حدود 25 درصد کاهش دهد. کاربرد این سقف متحرک برای انواع سقف پاسیو، نورگیر های فروشگاهی و اداری و تجاری، انواع سقف متحرک حیاط خلوت، سقف متحرک بهار خواب،  سقف متحرک حیاط ، سقف متحرک استخر و سایر مکان هایی که می توانند  به صورت بازشو طراحی و  استفاده شود.

سقف های متحرک استخر و حیاط

مهمترین مزایای پوشش سقف های بازشو متحرک آذران جام

 محبوبیت سقف های ریلی به دلیل وجود یک سری مشخصه های بارزی است که عبارتند از تحمل وزن بالا، سرعت اجرای بالا، آب بندی و هوابندی حرفه ای و مناسب براساس طراحی صورت گرفته، بالا بودن کیفیت و به صرفه بودن قیمت این سقف ها، امکان کنترل فعال یا غیرفعال بودن سقف و اجرای تخصصی پروژه ها و ... از مهمترین مزایای این پوشش سقف های بازشو و متحرک است که توسط آذران جام اجرا می شود. با توجه به مواد اولیه با کیفیت و طراحی منحصر به فرد سبب شده که در ساخت و تولید این سقف خصوصیات مثبت به سطح بالایی ارتقا یابند.

معرفی پوشش های متحرک برای استخر

همانطور که میدانید برای گرم کردن آب استخر نیاز به موتورخانه قوی است و اینکه در صورتی این استخر در مجاورت هوای آزاد باشد دمای آب استخر خیلی زود  در مقایسه با استانداردهای گفته شده بالا یا پایین تر می رود که برای تنظیم دمای آب استخر و گرم کردن آن نیاز به هزینه زیادی است که استفاده از این سقف ها تا حد زیادی این هزینه ها را کاهش می دهد. و اینکه ممکن است برگ درخت، گرد و خاک،  برف و باران و انواع حشرات و ...  وارد آن شده و سبب می شود که بهداشت استخر پایین بیاد و نگرانی هایی را در این خصوص به وجود بیاورد. شما با این سقف های متحرک به شکل چهار فصل از استخر خود استفاده می کنید.

معرفی مهمترین مزایای سقف متحرک استخر

با توجه به بالا بودن مزایای سقف متحرک استخر در این مقاله به تعدادی از مهمترین این مزایا اشاره می کنیم که عبارتند از :  رفع گرد و غبار ورودی به استخرها، قابلیت باز و بسته شدن برای استفاده از استخر در هوای مطلوب و تازه، کنترل دمای مناسب استخر،رفع و کاهش مزاحمت حشرات و حیوانات موذی و ... از دیگر مزایای سقف متحرک استخر هستند که در این مقاله به آن ها اشاره شد.

سقف های متحرک استخر و حیاط

سقف های متحرک از چه جنس هایی ساخته می شوند؟

 یکی از نکات مهم در تولید و ساخت این سقف ها استفاده از مواد اولیه با کیفیت است و اینکه  برای ساخت جنس این سقف ها از چه جنسی استفاده می کنند؛ از مهمترین جنس و المان های مورد استفاده در ساخت سقف های متحرک و ریلی  عبارت اند از:

  • سقف شیشه ای با شیشه های سکوریت شیک و نشکن
  • پلی کربنات
  • ورق های پلی یوپان
  • سقف های ایرانیتی فلزی و سازه های پارچه ای برزنتی

شما می توانید برای انتخاب نوع جنس با گروه آذران جام مشاوره رایگان انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی و بازدید از محل کاملا رایگان در سراسر ایران، با اطلاعات زیر با این گروه حرفه ای در تماس باشید

09141552344

09141574541

09374667393

سایت: azaranjam.com

 انجام طراحی های اختصاصی هم توسط این شرکت ها به راحتی امکان پذیر است که این شرکت برای راحتی کار افرادی که نیاز به این سقف های متحرک دارند تمامی مشخصه ها و ویژگی جنس های مختلف سقف های پوششی ، میزان عبور نور، اشتعال پذیری، میزان تحمل بار، عمر مفید، عایق گرمایی، زمان اجزا، امنیت، شکل پذیری و ... در مورد تمامی جنس های سقف ها توسط شرکت آذران جام تهیه و بر روی سایت این شرکت قرار گرفته است که افراد با مشاهده این مشخصه ها و استعلام هزینه های نهایی می توانند سقف مورد نظر خود را سفارش دهند تا آذران جام در مدت زمان معین آن را نصب کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مقایسه انواع جنس های به کار رفته در سقف های متحرک، بر روی لینک مقابل کلیک کنید: (( جنس سقف های متحرک ))

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز