خرید و انتخاب درایو ABB ؛ چگونه یک مدل مناسب را انتخاب کنیم؟

۱۴۰۰/۰۳/۰۷ - ۰۸:۵۳:۳۱
کد خبر: ۱۱۸۵۰۴۱
خرید و انتخاب درایو ABB ؛ چگونه یک مدل مناسب را انتخاب کنیم؟
تلاش کردیم تا در این مطلب، نکات کلیدی در انتخاب درایو ABB را گوشزد کنیم. این نکات که در اصل مانند یک دستورالعمل نگارش شده‌اند، به صورت مرحله‌ای و گام به گام شما را به نهایی کردن خرید محصول نزدیک می‌کنند

به گزارش برنا، حتی با این وجود که تمام محصولات برند ABB  مرغوب بوده و کیفیت بالایی دارند، باز هم الزامی است تا در هنگام خرید، برخی از اصول و قواعد را به‌منظور داشتن یک انتخاب مناسب رعایت کنید. در اصل با رعایت این اصول و قواعد می‌توانید از نتیجه عالی خرید خود مطمئن شوید. به همین خاطر تلاش کردیم تا در این مطلب، نکات کلیدی در انتخاب درایو ABB  را گوشزد کنیم. این نکات که در اصل مانند یک دستورالعمل نگارش شده‌اند، به صورت مرحله‌ای و گام به گام شما را به نهایی کردن خرید محصول نزدیک می‌کنند. البته این بدان معنی نیست که در طول پروسه خرید، به اطلاعات مندرج در کاتالوگ درایو ABB  یا مشاوره کارشناسان فروش مجموعه ایتوک صنعت نیازی ندارید.

به جای سردرگمی بین طیف وسیعی از مدل‌ها و محصولات، با ایتوک صنعت یک خرید ساده را تجربه کنید

1) کاربرد مدنظر خود را تعیین کنید

در اولین گام الزامی است که به طور روشنی، کاربرد مدنظر خود را مشخص کنید. همانطور که می‌دانید درایو ABB  بسته به کاربرد عملکردهای مختلف، در قالب مدل‌ها و دسته‌بندی مختلفی به بازار عرضه می‌شود. پس ابتدایی‌ترین تصمیم برای تجربه یک خرید خوب، تعیین کاربرد درایو است.

2) فشار کاری و بار وارده به درایو ABB  را پیش‌بینی کنید

زمان استراحت یا اصطلاحاً تایم اینرسی سیستم، شتاب مورد نیاز در آماده به کار یا آهنگ کاهش سرعت در زمان توقف، حداقل و حداکثر سرعت، میزان اضافه بار احتمالی و برخی دیگر از الزامات فنی درایو مدنظر خود را باید تعیین کنید. نباید فراموش کرد که تنها بسته به این اطلاعات فنی می‌توان مدل مناسبی از درایو ABB  را تعیین کرد. چنانچه در این گام از خرید درایو ABB  به مشکل یا ابهام برخوردید ضمن مراجعه به کاتالوگ درایو ABB  می‌توانید از مشاوره کارشناسان شرکت ایتوک صنعت بهره‌مند شوید.

3) داده‌ها و اطلاعات مربوط به موتور الکتریکی را گردآوری کنید

به منظور تکمیل امور الزامی در پیشبرد مرحله پیشین، لازم است که تمام اطلاعات کلیدی مربوط به موتور یا موتورهای الکتریکی حاضر در سیستم صنعتی خود را گردآوری کرده و در اختیار عاملین فروش قرار دهید. برای این کار می‌توانید به پلاک موتور مراجعه کنید. در پلاک موتور اطلاعات مختلفی از جمله قدرت، ولتاژ، جریان، فرکانس، سرعت گردش و کلاس‌بندی عایق، در اختیار کاربر هستند.

4) نمونه اولیه را انتخاب کنید

حال بسته به اطلاعات بدست آمده از گام‌های اول تا سوم، می‌توانید به طور اجمالی و ضمنی، در مورد مدل درایو ABB  مناسب، یک تصمیم‌گیری ابتدایی داشته باشید. در این مرحله شما باید یک مدل ابتدایی را در نظر گرفته و سپس تحقیق و بررسی را بر مبنای آن آغاز کنید. چنانچه در این مرحله از خرید درایو ABB  به مشکل خوردید، مجدداً می‌توانید روی کمک کارشناسان مجموعه ایتوک صنعت حساب باز کنید.

درایو ABB

یافتن بهترین مدل از درایو ABB  با همکاری کارشناسان این مجموعه اصلاً کار سختی نیست

5) چند پرسش کلیدی برای تصمیم‌گیری نهایی

در گام بعدی نوبت به آن رسیده که ویژگی‌ها، مختصات و شرایط مدلی از درایو ABB  را که انتخاب کرده بودید بررسی کنید؛ فراموش نکنید که مدل ابتدایی قرار نیست تصمیم نهایی شما باشد و این مدل صرفاً برای بررسی‌های ابتدایی انتخاب شده است. حال در رابطه با این مدل ابتدایی باید برخی از پرسش‌های را مطرح کرده و به کمک عامل فروش به جواب‌های قطعی برسید.

  • آیا وضعیت نسبت (hp/amp) درایو انتخابی، در تناسب با نیازهای شما قرار دارد؟
  • آیا وضعیت درایو انتخابی با شرایط محیطی که قصد نصب وسیله در آن را دارید، تناسبی دارد؟
  • آیا از نظر سخت‌افزاری، به طور مثال تعداد ورودی‌ها، خروجی‌ها، پورت‌های ارتباطی و سیستم‌های مدیریتی، قابلیت سازگاری با سیستم کنترل مجموعه صنعتی شما را دارد؟
  • آیا قیمت درایو ABB  انتخابی، با بودجه خرید شما همخوانی دارد؟
  • آیا بسته به نیاز برنامه‌های صنعتی شما، درایو انتخابی توانایی ارائه گشتاور و سرعت مدنظر را دارد؟

این‌ها مجموعه پرسش‌هایی هستند که در صورت مثبت بودن پاسخ، به شما صحت و درستی انتخاب را نشان می‌دهند. شایان ذکر است که بسته به منفی بودن هریک از پرسش‌های فوق، باید تلاش کنید تا بررسی و انتخاب مدل‌های مشابه را در دستور کار قرار دهید. به طور مثال اگر صرفاً محصول از نظر سخت‌افزار تناسبی با نیازهای شما نداشت، ممکن است در یک مدل مشابه این مشکل برطرف شده باشد.

شرکت ایتوک صنعت؛ سال‌های تجربه در فروش و عرضه درایو ABB

چنانچه در مورد یافتن مدل مناسبی از این محصول نگرانی دارید و حس می‌کنید ممکن است دچار خطا شوید، ما به شما خرید از شرکت ایتوک صنعت را پیشنهاد می‌کنیم. کارشناسان این مجموعه با وجود سال‌ها تجربه در این حیطه، می‌توانند مدل‌های موفق و مناسبی از درایو ABB  را به شما پیشنهاد کنند. شایان ذکر است که در کنار ارائه اطلاعات، این مجموعه با ارائه بهترین قیمت درایو ABB  برای نهایی کردن خرید، همراه و پشتیبان شماست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز