فروش تجهیزات استخری

۱۴۰۰/۰۳/۰۷ - ۰۹:۰۸:۱۰
کد خبر: ۱۱۸۵۰۴۵
فروش تجهیزات استخری
فروشگاه پایا گسترش خورشید تابان فروشنده انواع مختلف تجهیزات استخری بوده و این تجهیزات را با بهترین کیفیت به بازار عرضه می کند.

به گزارش برنا، فروشگاه پایا گسترش خورشید تابان فروشنده انواع مختلف تجهیزات استخری بوده و این تجهیزات را با بهترین کیفیت به بازار عرضه می کند.

تجهیزاتی که برای طراحی، ساخت و  تمیز نگه داشتن و نگهداری از استخرها، جکوزی ها و سونا به کار برده می شوند، لوازم و تجهیزات استخر نامیده می شوند. این تجهیزات از مهمترین ملزومات برای راه اندازی و نگهداری همه استخرها بوده و بدون به کار بردن این تجهیزات، راه اندازی استخر ممکن نیست. در حقیقت می توان گفت تجهیزاتی که برای ساخت یک استخر استفاده می شوند، با توجه به عمق و کاربرد استخرها با یکدیگر متفاوت می باشند. تجهیزاتی که برای ساخت یک استخر استفاده می شود، با توجه به عمق و کاربرد استخر کاملاً متفاوت است. تجهیزات استخری در دو مدل تجهیزات اصلی و جانبی تولید می شوند و وجود تجهیزات اصلی برای ساخت همه استخرها واجب است در حالی که تجهیزات جانبی با توجه به کارکرد استخر انتخاب می شوند و استفاده از آنها کاملاً سلیقه ایی است. در حقیقت ابزارهای جانبی استخر جزء ابزارهای لوکس محسوب شده و استفاده از آنها در استخر و جکوزی کاملاً اختیاری است. 

فیلتر شنی استخر

فیلتر شنی یکی از مهمترین تجهیزات استخری بوده و کاربرد اصلی آن تصفیه آب استخر می باشد. فیلتر شنی، با تمیز کردن آب استخر، ذرات موجود در آب از جمله گل و لای، مواد آلی، رنگ، باکتری ها و پلانگتون ها را کاملاً از بین می برد.

قیمت فیلتر شنی تصفیه استخر پمپ خوب

طراحی فیلتر های شنی معمولاً به شکل استوانه ایی بوده و ستون های این فیلترهای شنی با شن آنتراسیت پر شده و سپس درون استخر نصب می شوند. برای جلوگیری از گرفتگی لوله های این فیلتر، یک لایه  شن  درشت به روی نازل فیلتر ریخته می شود و در مرحله بعدی یک لایه شن ریز نیز روی لایه های درشت قرار داده می شود. با توجه به این که آب از بین ذرات شنی عبور می کند، مواد موجود در آب در فیلتر شنی گیر کرده و در نتیجه آب بدون مواد معلق در فیلتر شنی جمع می شود. در بعضی مواقع به خاطر جمع شدن مواد معلق موجود آب در داخل فیلتر شنی، فشار آب کم می شود و در این صورت صافی باید تمیز و شسته شود. فیلتر های شنی در موارد زیادی از جمله برای تصفیه آب استخر ها، آب های سطحی چاه ها و رودخانه ها، فیلتراسیون فاضلاب های انسانی و صنعتی و همچنین تصفیه مصارف خانگی و صنعتی استفاده می شوند. از آن جایی که سطح استخر ها باز است و اگر آب استخر به طور مرتب تصفیه یا تعویض نشود، آب استخر به خاطر مواد خارجی از جمله گرد و خاک و میکروب ها آلوده شده و موجب به وجود آمدن بیماری های پوستی و غیره می شود. به این ترتیب کلیه استخرهای عمومی به خاطر وجود این مواد خارجی و همچنین میکروب های موجود در آب، باید از فیلتر شنی استفاده کنند.

برای تمیز کردن فیلترهای شنی استخر، روش های مختفی وجود دارد. به عنوان مثال برای تمیز کردن فیلتر، باید ده سانتی متر از لایه بالایی فیلتر را کلاً تعویض نمود. در این روش فیلتر شنی به طور کامل تمیز می شود. روش دیگری که برای تمیز کردن فیلتر شنی وجود دارد، شستشوی فیلتر شنی به صورت معکوس است. برای شستشوی معکوس فیلتر شنی، باید شیر آب ورودی را بست و سپس شیر شستشوی معکوس را باز کرد. با توجه به این که جریان آب به صورت معکوس از پایین به طرف بالا حرکت می کند، تمام ذرات از جمله ذرات گل و لای که به فیلتر شنی چسبیده اند، به طورکامل از فیلتر شنی جدا شده و به این ترتیب فیلتر تمیز می شود.

پمپ تصفیه استخر

پمپ استخری یا پمپ تصفیه استخر از مهمترین تجهیزات مهم استخری بوده و وجود آن برای همه استخرها لازم است. پمپ آب استخر، با چرخاندن آب استخر، آب استخر را شفاف کرده و از راکد شدن آب استخر جلوگیری می کند. در حقیقت پمپ تصفیه استخر یکی از مهمترین تجهیزات استخری بوده با به حرکت در آوردن آب آن را تصفیه می کند. پمپ تصفیه با استفاده از اسکیمر و آبکش، آب استخر را تخلیه کرده و آن را وارد فیلتر می کند و سپس آب تصفیه شده را بار دیگر به داخل استخر پمپاژ می کند.

فروشگاه پایا گسترش خورشید تابان + تجهیزات استخری

پمپ تصفیه استخر در دو نوع تک فاز و سه فاز و برای مصارف صنعتی و خانگی ساخته می شود. بدنه پمپ تصفیه استخر نسبت به بقیه پمپ ها، محکم تر استحکام بیشتری دارد. جنس بدنه این پمپ ها از پلیمر بوده و به همین دلیل در برابر آشغال، اسید و کلر مقاومت بالایی دارد. جنس مرغوب بدنه این پمپ ها مانع از خوردگی و آسیب رساندن به پمپ می شود. علاوه بر این پمپ تصفیه استخر دارای یک دستگاه موگیر بوده و این دستگاه که در دهانه موتور نصب شده است، از ورود ذرات ریز جلوگیری می کند. مهمترین مزیت پمپ های تصفیه استخر ، کم مصرف بودن و همچنین توان بسیار بالای آن است.

فیلتر کارتریجی استخر

فیلتر کارتریجی یکی از مهمترین تجهیزات استخری بوده و ذرات معلق موجود در آب استخرها را از بین می برد. در حقیقت فیلتر کارتریجی برای از بین بردن ذراتی که قطرشان بین 10 تا 15 میکرون است، استفاده می شود. داخل بدنه فیلتر کارتریجی، فیلترهای استوانه ایی نصب شده است و این فیلترها با توجه به مقدار دبی آب ورودی در سایزهای مختلف به روی آن قرار می گیرند. سطح فیلتراسیون فیلترهای کارتریجی در مقایسه با فیلترهای شنی خیلی بیشتر است. علاوه بر این تعمیر و نگهداری فیلتر کارتریجی به نسبت راحت تر بوده و برای فیلتراسیون  نیازبه فشار کمتری دارد.

فیلتر کارتریجی استخر متشکل از دو سطح لایه خارجی و داخلی  می باشد. لایه خارجی این فیلتر، ذرات درشت را به خود جذب کرده و لایه داخلی آن ذرات ریز را می گیرد. فیلتر کارتریجی با توجه به نوع ساختارش، به فیلتر عمقی نیز معروف است.  فیلترهای کارتریجی تا حد زیادی آب استخر را تمیز و شفاف کرده و در بسیاری از موارد این فیلترها در استخرهایی که جنبه درمانی دارند، مورد استفاده قرار می گیرند.

 فیلترهای کارتریجی در سایزهای بزرگی تولید شده و در استخرهای بزرگ استفاده می شوند. برای تولید فیلتر کارتریجی استخر از جنس فایبر گلاس استفاده می شود. فیلتر کارتریجی در مقایسه با فیلترهای شنی حجم کمتری دارد ولی با این وجود قدرت تمیز کنندگی آن بالاتر است. فیلتر کارتریجی در مقایسه با سایر فیلترها، قدرت جذب ذرات معلق بیشتری را دارد و همچنین این قابلیت را دارد که 75 تا 120 گالن آب را در هر دقیقه تصفیه کند. 

کلر زن استخر

دستگاه کلرزن یکی دیگر از تجهیزات استخری بوده و مجهز به یک پمپ برای انتقال کلر و همچنین یک سیستم کنترل کننده برای میزان تزریق کلر به داخل استخر می باشد. دستگاه کلر زن یکی از کوچکترین تجهیزات استخری است ولی با توجه به این که آب استخر را تمیز و ضد عفونی می کند، نقش بسیار مهمی در استخر ها دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز