معرفی انواع یراق آلات آنتیک

۱۴۰۰/۰۳/۰۷ - ۰۹:۴۵:۲۳
کد خبر: ۱۱۸۵۰۶۵
معرفی انواع یراق آلات آنتیک
در ادامه انواع یراق آلات آنتیک را معرفی می‌کنیم تا ضمن معرفی با نحوه اتصال آنها روی هر وسیله آشنا شوید، پس مطالب زیر را از دست ندهید.

به گزارش برنا، امروزه افراد توجه خاصی به دکوراسیون و زیبایی منزل و محیط کار خود دارند، از این رو برای جلوه دادن به این محیط‌ها تمایل زیادی به استفاده از لوازم آنتیک و لوکس دارند. برای صرفه جویی در خرید وسایل آنتیک و لوکس گران می‌توان از یراق آلات آنتیک روی وسایل تزیینی و دکوری استفاده کرد. با خرید هر کدام از این یراق‌های متنوع طبق سلیقه و نوع وسیله خود به سادگی آنها را با چسب یا میخ روی آنها نصب کنید. یراق آلات آنتیک تنوع بسیاری در طرح، مدل، رنگ و جنس دارند که براساس نوع وسیله می‌توان آنها را انتخاب کرد. با نصب این یراق‌های به صرفه، جلوه و زیبایی لوازم دکوری و تزیینی خود را چند برابر می‌کنید. در ادامه انواع یراق آلات آنتیک را معرفی می‌کنیم تا ضمن معرفی با نحوه اتصال آنها روی هر وسیله آشنا شوید، پس مطالب زیر را از دست ندهید.

یراق آلات آنتیک

همانطور که در مطالب بالا بیان شد، یراق آلات آنتیک انواع متنوعی دارد که براساس نوع لوازم خود می‌توانید از آنها استفاده کنید. این یراق‌ها شامل پایه آنتیک، دستگیره، چفت، گل میخ، لولا، توری، گوشه آنتیک، کلید و موارد مشابه دیگر است. هر کدام از این یراق‌ها دارای انواع مختلفی از لحاظ جنس، رنگ، طرح و مدل هستند که توجه افراد با هر سلیقه‌ای را به خود جلب می‌کنند. در ادامه به معرفی برخی از انواع یراق آلات آنتیک و کاربرد آنها می‌پردازیم.

پایه ظروف آنتیک

افراد از ظروف مختلف مانند شیرینی خوری، میوه خوری، غذاخوری، جعبه و صندوقچه و غیره به عنوان وسایل تزیینی و دکوری در دکوراسیون منازل خود استفاده می‌کنند. این ظروف ممکن است ساده باشند و طرح و نمای خاصی نداشته باشند. از این رو می‌توان از طریق یراق آلات متفاوت آنتیک، ظاهری زیبا و شیک به آنها داد. از جمله یراق‌های مخصوص ظروف می‌توان به پایه آنتیک اشاره کرد. برای نصب این پایه‌ها می‌توان از چسب یا میخ استفاده کرد تا جلوه خاص و شیکی به سادگی ظروف دهیم. پایه ظروف آنتیک در رنگ‌های گوناگون طلایی، زیتونی و نقره‌ای با طرح‌های متفاوت وجود دارد که براساس جنس ظروف می‌توان از آنها استفاده کرد. 

دستگیره آنتیک

دستگیره آنتیک را می‌توان روی درب‌های چوبی و قدیمی، جعبه، صندوقچه و لوازم دکوری دیگر مورد استفاده قرار داد. این دستگیره‌ها تنوع بسیاری در طرح و مدل دارند که براساس اندازه و نوع وسیله می‌توان از آنها استفاده کرد. این یراق دارای رنگ‌های متنوع زیتونی، طلایی و نقره‌ای است که نسبت به جنس وسیله مورد نظر انتخاب می‌شوند. دستگیره‌ها علاوه بر زیبایی که به لوازم دکوری می‌دهند، امکان راحت تر باز و بسته شدن آنها را نیز برای افراد فراهم می‌کنند. معمولا جنس این یراق‌ها از استحکام بالایی برخوردار است و مقاومت و دوام بالایی در مقابل ضربه و آسیب خواهند داشت. برای نصب دستگیره آنتیک می‌توان از پیچ استفاده کرد تا روی وسیله مورد نظر ثابت شوند.

کلید تزیینی

افراد از جعبه و صندوقچه به عنوان تزیین دکور و قرار دادن لوازم ارزشمند خود مانند جواهرات، وسایل ریز و غیره استفاده می‌کنند. این جعبه‌ها به دلیل دکوری بودن باید ظاهری زیبا و شیک داشته باشند. معمولا این جعبه‌ها دارای چفت، قفل و کلید هستند. کلید تزیینی یکی از یراق‌های آنتیک و پر طرفدار برای استفاده روی انواع قفل صندوقچه و جعبه است. البته در مواردی کلید تزیینی به عنوان جا کلیدی، آویز گردنبد و کیف نیز در نظر گرفته می‌شود زیرا تنوع زیادی در مدل و رنگ دارند. به همین دلیل مناسب انواع وسایل ذکر شده می‌باشند. این کلیدها علاوه بر طرح و مدل دارای سایزهای متفاوتی نیز می‌باشند که از آنها برای جعبه و قفل‌های بزرگ نیز مناسب چفت آنها می‌توان استفاده کرد.

انواع یراق آلات آنتیک

گوشه آنتیک

گوشه آنتیک برای تزیین جعبه، صندوقچه، ظروف، قاب عکس در طرح‌ها و مدل‌های مختلف در نظر گرفته می‌شود. این نوع یراق مانند یراق‌های دیگر از تنوع زیاد مدل، اندازه و رنگ برخوردار است که براساس نوع وسیله می‌توان آنها را انتخاب کرد. برای نصب راحت این یراق از میخ‌های ریز روی لوازم چوبی استفاده می‌شود. البته در مواردی گوشه‌های آنتیک را می‌توان به گوشه‌های وسیله دکوری یا تزیینی چفت و ثابت کرد. برای انتخاب گوشه مناسب باید حتما جنس وسیله را در نظر گرفت تا باعث زیبایی و شکیل بودن جلوه آنها شود. تنوع این نوع یراق از لحاظ سادگی و کنده کاری بسیار زیاد است که دست افراد را با سلیقه‌های گوناگون باز می‌گذارد.

گل میخ نواری

یکی از یراق آلات پر کاربرد در صنعت چوب و نجاری و صنایع مختلف دیگر گل میخ‌ها هستند که تنوع زیادی در طرح و مدل دارند. معمولا گل میخ‌ها روی جعبه و صندوقچه‌های آنتیک، صندلی، مبلمان و وسایل دکوری دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای نصب گل میخ روی سطوح مختلف از میخ متصل به آن استفاده می‌شود؛ اما یکی از انواع گل میخ‌ها، گل میخ نواری است که برای نصب لازم است از چسب یا میخ ریز استفاده کرد. گل میخ نواری متناسب با اندازه وسیله مورد نظر می‌تواند بریده شود و در قسمت خاصی نصب شود. این نوع گل میخ دارای رنگ، طرح و مدل‌های متفاوتی است که نسبت به جنس و شکل لوازم از آن استفاده می‌شود. گل میخ نواری جلوه‌ای زیبا و شیک و ظاهری آنتیک به وسیله دکوری و تزیینی خواهد کرد که به سادگی قابل نصب می‌باشد.

انواع یراق آلات آنتیک

قیمت انواع یراق آلات آنتیک

همان‌طور که در این مقاله گفته شده انواع متنوعی از یراق آلات آنتیک وجود دارد که هر کدام با توجه به نوع و امکاناتی که دارند از قیمت متفاوتی برخوردار می‌باشند. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی چوبینر انواع متنوعی از یراق آلات آنتیک را مشاهده نمایید. جهت کسب اطلاعات لازم درباره قیمت خرید می توانید از طریق راه های زیر با چوبینر ارتباط برقرار کنید:

09021235626 – 02166563048 – 02634647972

Choobiner.ir

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز