اخذ اقامت کانادا

۱۴۰۰/۰۳/۰۷ - ۱۱:۴۹:۰۷
کد خبر: ۱۱۸۵۱۳۸
اخذ اقامت کانادا
موسسه مهاجرتی تیدی پارس یکی از معتبرترین موسسات مهاجرتی بوده و کارهای مربوط به اخذ اقامت را به بهترین شکل برای افراد متقاصی انجام می دهد.

به گزارش برنا، موسسه مهاجرتی تیدی پارس یکی از معتبرترین موسسات مهاجرتی بوده و کارهای مربوط به اخذ اقامت را به بهترین شکل برای افراد متقاصی انجام می دهد.

ویزای استارت آپ کانادا

اخذ اقامت کانادا از طریق ویزای استارت آپ کانادا توسط تیدی پارس یکی از روش ها برای مهاجرت به این کشور است. این روش ویژه افراد کارآفرینی است که به خاطر راه اندازی یک کسب و کار، می توانند اقامت این کشور را دریافت کنند. افرادی که یک ایده خوب و جدید در مورد کسب به دولت کانادا ارائه دهند، این امکان را دارند که از طریق ویزای استارت آپ، اقامت این کشور را دریافت کنند. در صورتی که این افراد یک ایده کاری خوب و جدید داشته باشند و با یکی از سازمان هایی که اداره مهاجرت معرفی کرده مشغول به همکاری باشند، می توانند ویزای استارت آپ دریافت کنند. سازمان مورد نظر برای طرح کاری این افراد سرمایه گذاری می کند و اگر طرح کاری آنها  ار طرف دولت پذیرفته شود، آنها می توانند اقامت کانادا را دریافت کنند. افراد متقاضی می توانند با استفاده از ویزای استارت آپ کانادا، برای خود و اعضای خانواده اقامت دائم کانادا را دریافت کنند. افراد کارآفرین اجازه ندارند به طور شخصی در کشور کانادا سرمایه گذاری کنند و فقط در صورت درخواست سازمان مورد نظر اجازه این کار را خواهند داشت.

در حقیقت ویزای استارت آپ کانادا به افرادی تعلق می گیرد که طرح تجاری آنها مورد تایید و حمایت سازمان های معرفی شده باشد. در صورتی که افراد متقاضی به زبان های انگلیسی و فرانسه مسلط باشند، شانس آنها برای دریافت ویزای استارت آپ و همچنین موفقیت در کسب و کار و بیشتر می شود. کاری که افراد متقاضی قصد راه اندازی آن را در کشور کانادا دارند، باید ایده ایی جدید و منحصر به فرد باشد و علاوه بر این در مقیاس جهانی مورد قبول باشد.

دولت کانادا برای ارائه ویزای استارت آپ کانادا به افراد متقاضی شرایطی در نظر گرفته است. یکی از مهمترین شرایط برای دریافت ویزای استارت آپ ایجاد اشتغال باید برای افراد بومی کشور کانادا توسط متقاضیان است. کشور کانادا با توجه به شرایط مناسبی که دارد، یکی از بهترین کشورها برای راه اندازی کسب و کارهای جدید محسوب می شود و با توجه به این که مالیات دریافتی در این کشور بسیار کم است، همه افراد قادر به پرداخت این مالیات می باشند. یکی از مهمترین مزیت هایی که ویزای استارت آپ کانادا دارد این است که برای شروع یک کار جدید در کشور کانادا افراد می توانند با کمترین سرمایه ممکن یک کسب و کار جدید را در این کشور راه اندازی کنند.

از دیگر شرایط افراد متقاضی برای دریافت ویزای استارت آپ کانادا، شرکت در یک آزمون زبان است. افراد متقاضی بعد از قبول شدن در این آزمون، باید نمره قبولی خود را ضمیمه پرونده کرده و سپس درخواست خود را برای اداره مهاجرت ارسال کنند. افراد متقاضی بدون شرکت در این آزمون و دریافت  نمره قبولی، نمی توانند ویزای استارت آپ دریافت کنند. متقاضیان برای قبول شدن در این آزمون، باید در تمام مهارت های 4 گانه زبان یعنی مهارت شنیداری، گفتاری، نوشتاری و درک مطلب نمره قبولی کسب کنند. در صورتی که افراد متقاضی در این آزمون نمره مورد نظر را دریافت نکنند، موفق به دریافت ویزای استارت آپ نشده و درخواست آنها قبول نمی شود.

ویزای استارت آپ انگلیس

کشور انگلیس یکی از پیشرفته ترین کشورهای دنیا بوده و در نتیجه هر ساله افراد زیادی به این کشور مهاجرت می کنند. متقاضیانی که قصد اخذ اقامت این کشور را دارند باید قبل از اقدام به اخذ اقامت این کشور اطلاعات کاملی از شرایط این کشور به دست بیاورند.

دریافت اقامت انگلیس از طریق ویزای استارت آپ یکی از روش های اخذ اقامت این کشور بوده و افراد کارآفرین با استفاده از این روش می توانند اقامت این کشور را بگیرند. در حقیقت ویزای استارت آپ انگلیس، یکی از جدید ترین روش های این کشور برای جذب افراد نخبه و متخصص است. ویزای استارت آپ انگلیس به همه کارآفرینانی که قصد راه اندازی یک کسب و کار جدید را دارند این امکان را می دهد تا بتوانند استارت کاری خود را در این کشور بزنند.

موسسه مهاجرتی تیدی پارس

ویرای استارت آپ انگلستان برای جذب افراد سرمایه گذار و کار آفرین بوده و این ویزا برای قابل اجرا بودن باید در ابتدا مورد تایید یک نهاد مجاز در انگلیس قرار گرفته باشد. در حقیقت می توان گفت برای راه اندازی کسب و کار در کشور انگلیس، موضوع استارت آپ باید توسط نهادی که مورد تایید یک سازمان تجاری با سابقه یا یک موسسه آموزشی عالی است، مورد تایید قرار گرفته باشد.

متقاضیانی که قصد دریافت ویزای استارت آپ را دارند در مرحله اول باید ایده کسب و کار خود را به دقت مورد ارزیابی قرار دهند. ایده ایی که توسط افراد ارائه می شود باید خلاقانه و جدید باشد و همچنین موجب اشتغال زایی افراد نیز شود. ویزای استارت آپ انگلیس یکی از بهترین و سریع ترین روش ها برای دریافت اقامت این کشور می باشد ولی این ویزا فقط به مدت دو سال قابل تمدید است.

یکی از شرایط برای دریافت ویزای استارت آپ این است که افراد متقاضی باید دست کم 18 سال سن داشته باشند و علاوه بر این باید به زبان انگلیسی مسلط بوده و مدرک آیلتس نیز داشته باشند. علاوه بر این این افراد باید در حساب بانکی خود حداقل مبلغی در حدود 945 پوند داشته باشند و تمکن مالی خود را به دولت انگلیس ثابت کرده و نشان دهند که می توانند هزینه های زندگی خود را به راحتی پرداخت نمایند. یکی دیگر از مهمترین شرایط برای دریافت ویزای استارت آپ این است که افراد متقاضی نباید تبعه کشورهای اروپایی یا حوزه اقتصادی اروپا باشند. از مهمترین مزیت های دریافت ویزای استارت آپ این است که افراد متقاضی برای راه اندازی کسب و کار خود، مجبور به وارد کردن سرمایه  به این کشور نیستند.

این مطلب رپورتاژی است و خبرگزاری برنا محتوای آن را تایید یا رد نمی کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز