چرا نمایندگی تعمیرات ال جی دیبا پشتیبان را انتخاب کنیم؟

۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۶:۱۸:۱۲
کد خبر: ۱۱۸۵۷۷۴
چرا نمایندگی تعمیرات ال جی دیبا پشتیبان را انتخاب کنیم؟
در این مطلب قصد داریم به معرفی نمایندگی تعمیرات ال جی دیبا پشتیبان ایرانیان و بررسی ویژگی های خدمات این تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی ال جی در تهران بپردازیم.

به گزارش برنا، نمایندگی تعمیرات ال جی دیبا پشتیبان ایرانیان یکی از تخصصی ترین و معتبر ترین مراکز جهت تعمیرات انواع دستگاه های ال جی می باشد. زیرا در نمایندگی تعمیرات ال جی شما می توانید بالاترین سطح و لول را جهت تعمیر و سرویس انواع محصولات ال جی دریافت کنید و تکنسین هایی که تعمیرات دستگاه شما را انجام می دهند، همگی افراد آموزش دیده و با تجربه ای هستند که از سخت گیرانه ترین مراحل و تست های مرتبط با انواع لوازم خانگی ال جی سر بلند بیرون آمده اند و لایق ترین افراد جهت تعمیرات دستگاه های ال جی هستند. همچنین شما مطمئن خواهید بود که در صورت نیاز به تعویض قطعه، حتما از قطعه ی اورجینال استفاده خواهد شد و تمامی خدمات در این مراکز شامل گارانتی کتبی معتبر نیز خواهند بود.

چرا نمایندگی تعمیرات ال جی دیبا پشتیبان ایرانیان ؟

  • نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی، بالاترین سطح کیفی خدمات را به مشتریان ارائه می دهد.
  • در این مراکز زبده ترین و حرفه ای ترین تکنسین ها و مهندسان مشغول به فعالیت می باشند.
  • خدمات دهی در این مراکز به صورت کاملا اصولی و با متد های روز دنیا انجام می شود.
  • انواع قطعات اورجینال مرتبط با تمامی محصولات ال جی در این مراکز موجود می باشد.
  • تمامی خدمات انجام شده بر روی دستگاه شما شامل گارانتی معتبر خواهد بود.
  • در نمایندگی تعمیرات ال جی، تمامی ارکان مشتری مداری در جهت حفظ رضایت مشتریان به کار برده می شود.
  • پشتیبانی در این مراکز با بررسی های دقیق و منظم توسط پرسنل انجام می شود.
  • تکنسین ها در کم ترین زمان ممکن، حداکثر دو ساعت در محل حاضر می شوند.

خدمات پس از فروش ال جی

برند ال جی یک برند کره ای بسیار معروف و خوشنام می باشد. این برند جهت حفظ رضایت مشتریان از محصولات خود، خدماتی را با عنوان خدمات پس از فروش ال جی، به تمامی کاربران و استفاده کنندگان از محصولاتش در کل دنیا ارائه می دهد. خدمات موجود در نمایندگی های ال جی به دو بخش کلی یعنی خدمات فروش و خدمات پس از فروش تقسیم بندی می شوند. قطعا در صورت دریافت هرگونه خدمات تعمیرات مرتبط با محصولات ال جی، نمایندگی های تعمیرات این برند معتبر ترین محل جهت دریافت خدمات پس از فروش می باشند. شما در صورتی که دستگاهتان دارای اعتبار برگ گارانتی باشد و یا اعتبار برگه گارانتی تان تمام شده باشد و یا حتی برگه گارانتی را گم کرده باشید، می توانید جهت دریافت خدمات پس از فروش انواع محصولات ال جی با نمایندگی های مجاز ال جی در شهر خودتان تماس بگیرید.

چه محصولاتی در نمایندگی تعمیرات ال جی تعمیر می شوند ؟

در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی دیبا پشتیبان ایرانیان، خدمات تعمیرات تمامی محصولات ال جی از قبیل تعمیر ماشین لباسشویی ال جی، ماشین ظرفشویی، تلویزیون ال ای دی و ال سی دی، ماکروویو، سولاردام، کولرگازی، یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، جاروبرقی و... انجام می شوند. همچنین در این مراکز شما می توانید به صورت رایگان از مشاوره تخصصی کارشناسان نیز بهره مند شوید و مشکل دستگاهتان را مطرح کنید. در صورتی که مشکل دستگاه شما با چند اقدام ساده رفع شود، کارشناسان ما شما را راهنمایی می کنند، اما اگر مشکل جدی تر باشد و نیاز به تعمیرات تخصصی باشد، آنگاه می توانید درخواست ثبت تکنسین خود را اعلام کنید.

تعمیرات ال جی دیبا پشتیبان

چه خدماتی در نمایندگی تعمیرات ال جی انجام می شود ؟

در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی دیبا پشتیبان، انواع خدمات مرتبط با محصولات ال جی از قبیل عیب یابی دستگاه، برآورد هزینه ها و اعلام هزینه ی تعمیرات، تعمیرات دستگاه، تست کردن دستگاه و تحویل دستگاه به مشتری، ارائه شمانت نامه تعمیرات و... انجام می شوند. همچنین مراحل تعمیرات نیز دقیقا به همین ترتیبی که گفته شد می باشد. یعنی ابتدا تکنسین به محل اعزام می شود و دستگاه شما را به دقت بررسی می کند و بعد از انجام تعمیرات هزینه ی تعمیرات را به شما اعلام می کند و در صورت موافقت شما با هزینه و تعمیرات، تعمیرات دستگاه شما انجام می شود و بعد از انجام تعمیرات، از دستگاه در حضور خودتان تست گرفته می شود و بعد از رضایت کامل شما هزینه ها دریافت می شوند. همچنین بعد از انجام تعمیرات برگه ی گارانتی و ضمانت دستگاه که مدت آن شش ماه می باشد نیز به شما تقدیم می شود تا در صورت بروز مشکلات احتمالی شرکت در قبال تعمیرات دستگاه شما به صورت رایگان مسئول می باشد. همچنین این خدمات گفته شده نیز شامل حال تمامی محصولات و لوازم خانگی ال جی که پیشتر به آن ها اشاره کردیم می شوند.

انواع خدمات تعمیرات ال جی به تفکیک نوع محصول

تعمیر یخچال ال جی (یخچال فریزر و ساید بای ساید) : شامل عیب یابی، شارژ گاز، تعمیرات تخصصی، تعویض قطعه و... می باشد.

تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی : شامل خدمات نصب و راه اندازی، سرویس و تعمیرات تخصصی، عیب یابی، تعویض قطعات اورجینال و... می باشد.

تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی : شامل خدمات نصب و راه اندازی، سرویس و تعمیرات تخصصی، عیب یابی، تعویض قطعات اورجینال و... می باشد.

تعمیرات تلویزیون ال جی : شامل رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری و عیب یابی ریشه ای تمامی مشکلات و رفع اصولی ایرادات و... باشد.

تعمیرات ماکروویو و سولاردام ال جی : شامل بررسی و تست دستگاه، عیب یابی، آموزش نحوه استفاده، تعمیر و ترمیم دستگاه، تعویض قطعه و... می باشد.

تعمیرات جاروبرقی ال جی : شامل تعمیرات تخصصی، تعویض موتور و سایر قطعات، سرویس دستگاه، عیب یابی و رفع تمامی ایرادات دستگاه و... می باشد.

تعمیرات کولر گازی ال جی : شامل عیب یابی، رفع ایراد، شارژ گاز، نشت یابی، سرویس دوره ای، تعویض قطعه، تعمیر و ترمیم دستگاه و... می باشد.

معرفی شرکت دیبا پشتیبان ایرانیان

مجموعه دیبا پشتیبان ایرانیان به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات ال جی، تعمیرات انواع لوازم خانگی ال جی را به صورت شبانه روزی و با ارئه ی گارانتی کتبی با بالاترین کیفیت ممکن انجام می دهد. شرکت دیبا پشتیبان ایرانیان یک مرکز تخصصی تعمیرات انواع محصولات ال جی با بیش از یک دهه تجربه می باشد. این مجموعه دارای مزایای ویژه ای نسبت به سایر مراکز خدمات تعمیرات ال جی می باشد. از مهم ترین ویژگی ها و مزایای این مجموعه می توان به سرعت بالا در خدمات دهی، ارائه مشاوره رایگان، گارانتی تعمیرات به مدت 6 ماه، استفاده از قطعات اورجینال، پاسخگویی شبانه روزی، دریافت هزینه های منصفانه و بر اساس نرخ مصوب اتحادیه، داشتن تکنسین های آموزش دیده و با تجربه، استفاده از تجهیزات پیشرفته و ابزار آلات خاص و به روز و... اشاره کرد. شما عزیزان می توانید جهت دریافت خدمات این مجموعه، به صورت 24 ساعته و در تمام روز های هفته، می توانید به وب سایت تعمیرگاه مجاز به آدرس https://www.lgposhtiban.com/ مراجعه کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز