پارتیشن شیشه ای اداری | نصب و اجرای پارتیشن شیشه ای

۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۱۰:۰۹:۴۵
کد خبر: ۱۱۸۶۵۴۲
پارتیشن شیشه ای اداری | نصب و اجرای پارتیشن شیشه ای
از نمونه های پر استقبال استفاده از شیشه در دکوراسیون داخلی می توان به پارتیشن شیشه ای اشاره کرد. پارتیشن های شیشه ای در بین مدیران خبره طرفداران بسیاری پیدا کرده است . در ادامه با ما همراه شوید تا اطلاعاتی را در این زمینه برای شما شرح دهیم.

به گزارش برنا، امروزه شیشه ها نقش مهمی در صنعت ساختمان و دکوراسیون داخلی ایفا میکنند. با پیشرفت و مدرن تر شدن ابزار و تجهیزات صنعتی در روند تولید شیشه تغییراتی به وجود آمد. علاوه بر بالا بردن مقاومت و امنیت شیشه ،  تغییرات در ایجاد طرح و رنگ متنوع بر روی شیشه ، مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت. با افزایش مقاومت شیشه ، استفاده از آن در دکوراسیون داخلی به طور گسترده افزایش یافته است. از نمونه های پر استقبال استفاده از شیشه در دکوراسیون داخلی می توان به پارتیشن شیشه ای اشاره کرد. پارتیشن های شیشه ای در بین مدیران خبره طرفداران بسیاری پیدا کرده است . در ادامه با ما همراه شوید تا اطلاعاتی را در این زمینه برای شما شرح دهیم.

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن در لغت به معنای جداکننده می باشد. پارتیشن شیشه ای یا دیوایدر شیشه ای نوعی دیوار شیشه ای می باشد که وظیفه جدا سازی بخش های داخلی اداره یا شرکت را بر عهده دارد. شیشه های مورد استفاده در این پارتیشن علاوه بر مقاومت بالا دارای زیبایی میباشد. فریم ها و لولا های پارتیشن در طرح و رنگ های متنوع قابل اجرا می باشد که می تواند با هر سلیقه و بودجه ای سازگار شود. پارتیشن شیشه ای ، در انواع مدل فریم دار و فریم لس قابل اجرا می باشد.

پارتیشن شیشه ای فریم لس دیگر هیچ گونه چهار چوب و فریم ای برای مهار شیشه ندارد. میتوانید این نتیجه را بگیرید هزینه فریم از قیمت کل پارتیشن کم میشود که میتواند هزینه شما را کاهش دهد. در پارتیشن فریم لس از لولا های شیشه به شیشه و یا لولای شیشه به دیوار استفاده میشود. در پارتیشن های شیشه ای های فریم دار ، معمولا از فریم های u ، فریم دو تیکه و فریم طرح ایتالیایی که در انواع رنگ نقره ای ، سفید ، مشکی ، شامپاینی موجود میباشد.

پارتیشن شیشه ای + شیشه کالا

درب شیشه ای پارتیشن

در طراحی و اجرا پارتیشن شیشه ای به این صورت میباشد که بر اساس متراژ کار، از تعداد پانل های شیشه ای که شیشه ثابت میباشد استفاده میشود.  در کنار شیشه های ثابت معمولا از یک بازشو که میتواند لولایی یا کشویی باشد استفاده می شود. بیشترین نوع مدل درب مورد استفاده در پارتیشن ، درب های لولایی میباشد. انواع دستگیره مورد استفاده در این درب ها میتواند دستگیره فرودگاهی ، دستگیره هوپه ، دستگیره اتوماتیک و ... اشاره کرد. در این درب ها با توجه به محل قرار گیری از لولا شیشه به دیوار ، و یا لولا شیشه به شیشه استفاده می گردد.

درب  کشویی شیشه ای

درب ها یکی از مهم ترین عناصر بیرونی هر ساختمانی محسوب میشود که در بدو ورود به ساختمان میتواند نظر مشتریان را جلب کرده و نشان دهنده اعتبار شرکت باشد.

درب شیشه ای کشویی یکی از متداول ترین نوع درب های شیشه ای میباشد . که با توجه به ابعاد دهنه میتواند تک لنگه یا دو لنگه اجرا شود. درب های شیشه ای نوع مدرن درب ها میباشد که برای مکان های اداری ، شرکت ها و بیمارستان ها استفاده میگردد. درب ها در انواع لولایی ، کشویی دستی و کشویی اتوماتیک تقسیم بندی میشود. درب های لولایی شیشه ای مخصوص دودبندهای ساختمانی میباشد. اما از درب های کشویی میتوان برای بسیاری از مکتن ها استفاده نمود.

درب های کشویی اتوماتیک برای ورودی فروشگاه و مکان های پر تردد استفاده میگردد. درب های کشویی دستی میتوان در هر مکانی استفاده نمود و این به سلیقه ی کارفرما برمیگردد. لازم به ذکر است که ضخامت شیشه های مصرفی در انواع درب های ذکر شده 10 میل میباشد. پر استفاده ترین رنگ برای درب های شیشه ای میتواند در انواع دودی ، برنز، سفید شفاف (clear) و فوق شفاف (super clear) باشد. در صورتی که میخواهید فضای داخلی ساختمان مشخص باشد از درب با شیشه شفاف استفاده نمایید. در صورتی که میخواهید فضای داخلی در معرض دید قرار نگیرد و حریم خصوصی رعایت گردد میتوانید از شیشه مات یا نیمه مات استفاده فرمایید.

پارتیشن شیشه ای + شیشه کالا

درب شیشه ای مات

شیشه های مات در انواع شیشه ساتینا ، شیشه اسید شور ، شیشه سندبلاست برای درب استفاده میشود. نوع پر استفاده شیشه مات در درب ها ، شیشه مات سندبلاست شده میباشد. شیشه مات سندبلاست در انواع مات و راه مات موجود میباشد. سندبلاست به فرایند پاشش پر فشار شن توسط دستگاه بر روی شیشه می باشد. در فرایند سندبلاست کردن میتوان انواع طرح ها را با توجه به سلیقه کارفرما بر روی شیشه ایجاد کرد.

 

شیشه سکوریت

شیشه سکوریت یک نوع شیشه خام میباشد که با پیشرفت تکنولوژی و پدید آمدن کوره  و ابزار آلات صنعتی پیشرفته تولید و در اختیار صنعت ساختمان قرار گرفت. شیشه سکوریت ، همان شیشه ی خام میباشد که با تهیه آن از کارخانجات مادر در کوره های کارخانه های شیشه سکوریت تا دمای 700 درجه سانتی گراد پخته میشود. شیشه سکوریت نسبت به شیشه ی خام  تا 5 برابر مقاوم تر میباشد و در صورت شکستن جان افراد را تهدید نمیکند. شیشه سکوریت در ضخامت متفاوتی از 4 الی 20 میلیمیتر تولید میگردد. که با توجه به نوع کاربرد از ضخامت مخصوص به آن استفاده میگردد. بدیهی است برای پروژه های با اهمیت بالا باید از شیشه با ضخامت بیشتر استفاده گردد. از شیشه سکوریت میتوان در درب ها ، نرده شیشه ای ، پارتیشن و شیشه مغازه و ... استفاده نمود.

 

شیشه کالا

شرکت شیشه کالا با داشتن سابقه درخشان در زمینه اجرای انواع پروژه های شیشه ای ، بهترین مجری پارتیشن شیشه ای در تهران و شهرستان میباشد. شرکت شیشه کالا در زمینه تولید شیشه سکوریت و شیشه لمینیت ، با آرم استاندارد و درجه یک فعالیت دارد. با داشتن مشاوران و تکنسین حرفه ای و متخصص در زمینه اجرای پارتیشن همراهی مطمعن در اجرای پروژه شما میباشد. شما میتوانید برای سفارش پارتیشن و درب کشویی ، با کارشناسان  شیشه کالا تماس بگیرید. پس از کارشناسی فضای کار و بدست آوردن ابعاد و اندازه دقیق ، نقشه اتوکد برای تولید شیشه به کارخانه فرستاده میشود. پس از آماده سازی شیشه ، نصاب های خبره شیشه کالا برای اجرای پروژه شما در محل حضور پیدا میکنند.

از دیگر فعالیت های شرکت شیشه کالا میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • نرده شیشه ای
  • درب اتوماتیک شیشه ای
  • پارتیشن شیشه ای
  • آلاچیق شیشه ای
  • شیشه حمام

برای سفارش پارتیشن و درب های شیشه ای میتوانید با شماره های شرکت شیشه کالا تماس بگیرید.

021-44557500

021-44557400

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز