در انتخاب یک سایت نوبت دهی اینترنتی باید به چه مواردی توجه کرد؟

۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۱۱:۱۵:۴۶
کد خبر: ۱۱۸۶۶۰۷
در انتخاب یک سایت نوبت دهی اینترنتی باید به چه مواردی توجه کرد؟
اگر به دنبال انتخاب یک سایت خدمات پزشکی اینترنتی هستید و می خواهید از مزیت های این سایت ها اطلاع پیدا کنید در ادامه با ما همراه باشید.

به گزارش برنا، سایت های نوبت دهی و به طور کلی سایت هایی که خدمات پزشکی آنلاین ارائه می کنند می توانند به عموم افراد جامعه کمک کنند تا بدون خارج شدن از منزل خدمات پزشکی دریافت نمایند. در برخی از موارد این خدمات می تواند حتی نجات بخش هم باشد که در این مقاله به آن اشاره خواهیم کرد. اگر به دنبال انتخاب یک سایت خدمات پزشکی اینترنتی هستید و می خواهید از مزیت های این سایت ها اطلاع پیدا کنید در ادامه با ما همراه باشید.

با پیشرفت تکنولوژی رفته رفته بر میزان به کار گیری آن در زندگی افراد افزوده می شود و به نوعی فعالیت های روزمره ی انسان با تلفیق با این عنصر مهم روند ساده تری پیدا می کند. در حال حاضر برای بسیاری از فعالیت های روزمره دیگر نیازی به خارج شدن از منزل نیست و با استفاده از بستر اینترنت می توان از خدمات آنلاین در رابطه با برخی از مسائل بهره مند شد.

پیشرفت تکنولوژی در سال های اخیر منجر به تغییر سبک زندگی در جوامع مختلف شده است و در حال حاضر افراد زیادی از جامعه دارای روتین و سبک زندگی مناسب با سلامت بدن خود نیستند. همچنین همواره افراد مختلف در طول روز یا هنگام شب با علائم خاصی در بدن خود مواجه می شوند که نیاز به در میان گذاشتن آنها با مشاور یا پزشکان متخصص در رشته های مختلف دارند. در سال های اخیر و با توسعه ی خدمات آنلاین، دیگر برای انجام این فعالیت ها می توانید به جای مراجعه حضوری به پزشک از خدمات مشاوره و خدمات پزشکی آنلاین استفاده کنید.

بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای مراجعه حضوری به پزشک، برای دریافت نوبت و صرف وقت و هزینه ی زیاد در خارج از خانه و دست و پنجه نرم کردن با شناسایی پزشک مناسب به صورت حضوری و ترافیک و شلوغی راه ها، این امکان فراهم باشد تا بتوانند پزشک مورد نظر و مناسبی را از طریق سایت های اینترنتی پیدا کنند و بتوانند از راه دور به رزرو و تعیین نوبت اقدام کنند.

برای مثال فرض کنید در خانه هستید و به فکر تغییر رژیم غذایی خود می افتید، یا می خواهید از رژیم ها و مشاوره های غذایی روز دنیا بهره مند شوید.  تلفن همراه یا رایانه شخصی خود را در دست می گیرید و با استفاده از اینترنت و بستر وب به سایت های خدمات دهنده امور پزشکی متصل می شوید. در ادامه با ما همراه باشید تا مواردی در جهت انتخاب سایت مناسب خدمات پزشکی و نوبت دهی را به شما ارائه دهیم.

سیستم نوبت دهی اینترنتی از مهمترین 

اگر برای هر نوع بیماری یا مشاوره ای نیاز به خدمات پزشکی آنلاین داشتید می توانید با مراجعه به سایت های خدمات دهنده نسبت به رزرو وقت و یا دریافت انواع مشاوره به صورت آنلاین اقدام کنید. این روش از مراجعه به دفعات به مطب یک پزشک یا بیمارستان ها جلوگیری می کند که در دوران کنونی و با توجه به شیوع بیماری کرونا می تواند بسیار حیاتی باشد. از بهترین و پرطرفدارترین سایت های ارائه دهنده این نوع خدمات می توان به سایت پذیرش 24 اشاره نمود.

نحوه انتخاب بهترین سایت جهت دریافت خدمات پزشکی آنلاین به چه صورتی است؟

در رابطه با انتخاب سایت هایی که در این دسته فعالیت می کنند باید توجه داشته باشید که عواملی وجود دارند که می توان به وسیله ی آن ها برخی از این سایت ها را نسبت به دیگر سایت ها برتر دانست. از جمله این عوامل می توان به تعداد و نوع خدمات رایگان ارائه داده شده توسط سایت ها، گستردگی بیماری های تحت پوشش و پزشکان مرتبط با این بیماری ها و گستردگی و شمار استفاده کنندگان از این سایت ها اشاره کرد.

سایت نوبت دهی اینترنتی + پذیرش 24

سایت پذیرش 24 که سال هاست به عنوان پیشگام این عرصه شناخته می شود خدماتی را به استفاده کنندگان از سایت خود در نظر گرفته است که این خدمات شامل خدمات زیر می شوند:

  • سامانه نوبت دهی اینترنتی: از طریق این سایت می توانید به راحتی و تنها با چند کلیک نوبت پزشک مورد نظر در زمینه مورد نظر خود را انتخاب نمایید و از صرف هزینه و وقت اضافی در مطب پزشک جلوگیری کنید.
  • انواع مشاوره های پزشکی: می توان از طریق سایت مشاوره پزشکی در رابطه با زمینه مورد درخواست دریافت کرد.
  • انواع مشاوره های تلفنی: امکان مشاوره تلفنی با کاربران وجود دارد که این موضوع می تواند به کاربرانی که از مشاوره تصویری و حضوری اجتناب می کنند بسیار کمک کننده باشد.
  • خدمات روانشناسی: با وجود روانشناسان مجرب مورد تایید می توانید مشکلات مختلف خود را به صورت آنلاین و تلفنی با پزشکان در میان بگذارید.
  • انواع مشاوره های خارجی: برای استفاده عزیزانی که از کشورهای دیگر اقدام به دریافت خدمات آنلاین می نمایند.
  • خدمات رژیم سلامتی: امکان دریافت انواع رژیم غذایی مختص بدن هر فرد و با متدهای روز دنیا
  • مجله سلامتی و دارویی: امکان استفاده از تازه های علم پزشکی و موارد کاربردی در رابطه با مسائل پزشکی و... که توسط تیم تحریریه پذیرش 24 آماده می شود.
  • پرسش و پاسخ رایگان پزشکی: مجموعه ای با تعداد بیش از 1000 سوال از پرمخاطب پاسخ داده شده که در اختیار مراجعه کنندگان قرار می گیرد.

سایت نوبت دهی اینترنتی + پذیرش 24

این خدمات شامل چه نوع بیماری هایی می شود؟

خدمات ارائه شده در این سایت مختص بیماری خاصی نیست و تمامی افرادی که نیاز به انواع مشاوره ها دارند و یا بیمارانی که می خواهند از خدماتی همچون نوبت دهی پزشکان استفاده کنند می توانند به سایت پذیرش 24 مراجعه کنند. بیماری های تحت پوشش این سایت محدود به بیماری خاصی نیست اما می توان بیماری های زیر را از جمله بیماری های تحت پوشش خدمات این سایت ها بیان نمود.

این بخش ها شامل بخش های کرونا ویروس، کلیه و مجاری ادراری، استخوان و ارتوپدی، چشم پزشکی، بیماری های اطفال، آزمایشگاه و تصویربرداری، دهان و دندان، مغز و اعصاب، آلرژی، اختلالات تنفسی و ریه، طب سنتی، مشکلات و بیماری های معده و گوارش، متخصص داخلی، تغذیه، عفونی، گوش، حلق و بینی، زنان و زایمان، توانبخشی، پزشک عمومی، مشاوره دارویی، کودکان و نوزادان، مشکلات خونی، سرطان و انکولوژی، بیهوشی و مراقبت های ویژه، جراحی، قلب و عروق، مشکلات و بیماری های پوست، مو و زیبایی، غدد و دیابت می باشند.

برای دریافت مشاوره آنلاین به چه صورتی می‌توانیم اقدام کنیم ؟

برای دریافت مشاوره پزشکی تلفنی از پزشک انلاین نیازی به شماره مشاوره پزشکی یا شماره تلفن دکتر انلاین ندارید فقط کافیست از اپلیکیشن پزشک آنلاین و یا سایت پذیرش24 اقدام به اخذ نوبت مشاوره نمایید. در صورتی که از سایت اقدام به دریافت نوبت می‌نمایید کافیست

ابتدا تخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پزشک تلفنی و مشاور انلاین مورد نظر خود را بر اساس امتیاز یا نظر کاربران انتخاب کنید.

در صورتی که تمایل به گفتگو با پزشک به صورت تلفنی دارید، مشاوره تلفنی و در صورتی که تمایل به چت با پزشک به صورت متنی و صوتی داشته و نیاز به ارسال مستندات دارید، مشاوره تلفنی را انتخاب کنید

شماره موبایل خود را ثبت کرده و وارد شوید.

دکتر مشاوره انلاین به زودی با شما ارتباط خواهد گرفت. در صورتی که کد تخفیف دارید وارد کرده و هزینه مشاوره 24 را پرداخت کنید. در صورتی که کد تخفیف صد درصدی داشته باشید، مشاوره رایگان آنلاین خواهید گرفت.

بررسی بخش مطالب آموزشی پزشکی در سایت پذیرش 24

ما در سایت پذیرش 24 بخشی را تحت عنوان مطالب آموزشی پزشکی آماده ساخته این که در این بخش می توانید به عنوان یک کاربر از مطالب علمی و پزشکی به روز بهره مند شوید و اطلاعات کاملی را کسب کنید. به عنوان مثال در خصوص یک بیماری مشکلات و علائمی در بدن شما وجود دارد، با مطالعه مقاله ای که در بخش مطالب آموزشی پزشکی سایت وجود دارد، می توانید به تمامی روش هایی که با استفاده از آن ها می توانید این عارضه را درمان کنید، دسترسی خواهید داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز