سینی کابل پارسیان تولید کننده انواع سینی کابل در تهران

۱۴۰۰/۰۴/۰۷ - ۱۳:۰۲:۳۳
کد خبر: ۱۱۹۹۴۰۰
سینی کابل پارسیان تولید کننده انواع سینی کابل در تهران
شاید برای اکثر افراد که تخصصی در حوزه ی ساختمان سازی ندارند این سوال پیش آید که سیم کشی ساختمان های بزرگ، کارخانه ها و یا شرکتهای اداری و خدماتی با گسترده بودن سیم و کابل چطور صورت می گیرد؟ پاسخ این سوال استفاده از تجهیزات ساختمانی است که یکی از این تجهیزات مفید و پرکاربرد، سینی کابل است. و برای اینکه بدانید سینی کابل چیست؟ مطلب زیر را مطالعه کنید.

به گزارش برنا، شاید برای اکثر افراد که تخصصی در حوزه ی ساختمان سازی ندارند این سوال پیش آید که سیم کشی ساختمان های بزرگ، کارخانه ها و یا شرکتهای اداری و خدماتی با گسترده بودن سیم و کابل چطور صورت می گیرد؟ پاسخ این سوال استفاده از تجهیزات ساختمانی است که یکی از این تجهیزات مفید و پرکاربرد، سینی کابل است. و برای اینکه بدانید سینی کابل چیست؟ مطلب زیر را مطالعه کنید.

هر آنچه که لازم است درباره ی سینی کابل بدانید

سینی کابل؛ تجهیزی است که از ان برای سیم کشی و کابل کشی های طولانی و زیاد استفاده می شود و در کارخانجات و مراکز صنعتی، تاسیسات و شبکه های الکتریکی و در کل فضاهای باز و بسته، محیط های مرطوب و پر خطر و پالایشگاهها به کار می روند. در واقع از سینی کابل ها برای مدیریت و هدایت کابل ها در ساخت و سازهای ساختمانی استفاده می کنند چرا که این محصول باعث مرتب نمودن انواع سیم ها و کابل ها در تعداد زیاد و نظم بخشیدن به آنها در کنار هم می شود. ( sinicableparsian.com )

مهمترین مزایا و وظایف سینی کابل ها چیست؟

از وظایف و کاربردهای اصلی این تجهیز می توان به رساندن نیروی برق از تابلوهای برق تا دستگاه های موجود در کارخانه های صنعتی و همچنین برق دار کردن آنها، آرایش منظم کابل ها در کنار همدیگر که باعث راحتی و آسانی در کم و زیاد کردن کابل ها و تعویض کابل های معیوب می شود، علاوه بر اینکه سیم ها را در خود جای می دهند و آنها را مرتب در کنار هم قرار می دهند، باعث حفظ ایمنی ساختمان نیز می شوند و بهترین روش برای کم کردن هزینه ها اشاره نمود.

جنس سینی کابل و انواع آن

برای انتخاب جنس سینی کابل باید به محیط نصب مورد نظر (خوردگی و ملاحظات الکتریکی) و صرف هزینه توجه کنید. که اکثر سیستم های سینی کابل را از فلز مقاوم در برابر خوردگی (که فولاد با کربن پایین، فولاد ضد زنگ و یا یک آلیاژ آلومینیوم است) و یا از فلزی با آبکاری مقاوم در برابر خوردگی (روی یا اپوکسی) تولید و روانه بازار می کنند.

همچنین سینی کابل ها مانند دیگر تجهیزات در اندازه ها و جنس های مختلف تولید و به بازار ارائه می شوند. که از انواع سینی کابل میتوان سینی کابل گالوانیزه فابریک، سینی کابل رنگی پودری استاتیک و سینی کابل آبکاری گرم را نام برد.

حال نکته حائز اهمیت خرید و فروش سینی کابل و آشنایی با مراکز سازنده سینی کابل است. خوشبختانه در کشور ما مراکز معتبری وجود دارند که با کیفیت فوق العاده در استان‌های مختلف کشور مشغول به فعالیت هستند و محصولات خود را با بهترین کیفیت تولید و روانه بازار مصرفی می نمایند. که در زیر می خواهیم یکی از این مراکز معتبر را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

سینی کابل های با کیفیت را از کجا تهیه کنیم؟

سینی کابل پارسیان تولید کننده انواع سینی کابل در تهران

شرکت سینی کابل پارسیان، تولید کننده انواع سینی کابل

شرکت سینی کابل پارسیان؛ با سوابق درخشان و کارآمد در دست آوردهای صنعت برق کشور در زمینه طراحی سینی کابل و تولید انواع سینی کابل مانند نردبان کابل و زانویی سینی کابل تراکینگ، بازوهای نگهدارنده و براکت مفتخر است که سهم کوچکی از دست آوردهای صنعت برق کشور را احراز نموده و دارای تائیدیه های شرکت ملی نفت ایران و گاز و پتروشیمی نیز می باشد و همچنین عضو اتحادیه صنعت برق ایران. از جمله شرکتهایی که از تولیدات این شرکت تولیدی استفاده می نمایند: شرکت جهانپارس، پروژه شهریار- شرکت شفاب، پروژه سهند بناب- شرکت صنایع نفت، پروژه ایستگاه فشارگاز آباد کازرون- شرکت کلوین، پروژه جغتایی سبزوار- پروژه ایران خودرو، شرکت بتن آجر- شرکت خاوران، پروژه تهران- شرکت بهسازان انرژی گستر، پروژه تبریز- شرکت صانکو، پروژه نیروگاه کرمانشاه- شرکت پژمان دژ، پروژه ایران خودرو- مرکز تحقیقات آب وزارت نیرو، ساختمان مرکزی- شرکت موجان، پروژه تصفیه خانه شهرکت صنعتی ساری- شرکت توسعه صنایع، پروژه لاستیک بارز- شرکت آلاوه، پروژ0 مرکزی حوزه هنری وزارت ارشاد اسلامی و… .

تهران.خیابان لاله زار جنوبی.پاساژ بزرگ نور.طبقه زیر همکف.پلاک 2

دفتر مرکزی: 33960017 – 021

آقای یوسفی: 09۱۲۱۶۵۸۲۴۴

آقای درزی: 09121387751

چرا گروه تولیدی پارسیان؟

چون این گروه تولیدی دارای اصول مثبت و مهمی نظیر مشاوران حرفه ای، قیمت تضمینی، موجود بودن محصولات و کسب اعتبار می باشد. همچنین تولید کننده و پخش کننده انواع سینی کابل برق و متعلقات آن در جنس ها و رنگ های مختلف، نردبان کابل در سایز های دلخواه، سی چنل سرد و گرم، لوله های فولادی برق گالوانیزه، لوله فلکسیبل برق، پریز کف خواب و جعبه تقسیم، ریل و بست چنگالی در مدل های متنوع و دارای کیفیت مناسب برای پروژه های بزرگ با بهترین قیمت در لاله زار تهران است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز