خرید تتر با کم ترین کارمزد

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۴:۴۵:۲۸
کد خبر: ۱۲۰۵۲۳۲
خرید تتر با کم ترین کارمزد
در این مطلب به معرفی کم کارمزدترین صرافی ارز دیجیتال برای خرید تتر می پردازیم.

به گزارش برنا، این روزها خرید تتر برای ایرانی ها کاربردهای زیادی دارد. اغلب افرادی که در بازارهای مالی و صرافی های خارج از کشور مشغول به کار هستند، خرید تتر را یک نیاز اساسی برای خود می دانند. برای کسانی که این کار را همواره انجام می دهند و میزان خرید و فروش تتر آن ها زیاد است، قطعا کارمزد یک مورد قابل توجه می باشد. کارمزدی که صرافی ها برای هر معامله دریافت می کنند متفاوت است. صرافی ارز دیجیتال مناسب برای تریدرها، صرافی است که کم ترین کارمزد را برای معاملات خود دریافت کند. 

نه تنها در معامله تتر، بلکه درباره سایر رمز ارزها هم این مورد صدق می کند. صرافی های P2P به دلیل عدم دخالت در تنظیم قیمت و سپردن آن به دست معامله گران و روند بازار، موارد مناسب تری برای انتخاب می باشند. ارزهای دیجیتال مختلف و متعددی در این صرافی ها معامله می شوند. از بین حدود 11 هزار رمز ارز، پیدا کردن بهترین ها کار دشواری می باشد. صرافی آنلاین بیت ایمن این کار را برای ما راحت کرده است و 29 ارز دیجیتال آینده دار و پرطرفدار را مهیای خرید و فروش کرده است. بیت کوین، اتریوم، تتر، کاردانو، لایت کوین، پولکادات، دوج کوین، شیبا و ریپل چند نمونه پر طرفدار از این ارزها هستند.

خرید تتر که بحث اصلی این مقاله است نیازمند یک صرافی مطمئن و سریع است که کارمزد بسیار کمی دریافت کند. دریافت میزان کارمزد کم توسط صرافی، هزینه های جانبی معاملات ما را کم می کند. صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن به ما امکان معامله با 0.2% کارمزد را می دهد. این مورد بسیار ارزشمند است! اما پیش از این که بخواهیم تتر بخریم باید بدانیم که تتر چیست و اصلا چرا باید تتر بخریم؟ اصلا خرید تتر بهتر است یا دلار؟!

 

خرید تتر + ارز دیجیتال

تتر چیست؟

تتر یک کریپتوکارنسی یا ارز رمزنگاری شده است که در بازار رمز ارزها محبوبیت بسیار بالایی دارد. حجم معاملات آن هم بسیار زیاد است و به طور کلی کاربرد زیادی در ابعاد مختلف اقتصاد کشورها و افراد دارد. شاید اهمیت تتر برای ایرانی ها بیش از سایرین باشد. با تتر می توان تحریم ها را دور زد و تراکنش های بین المللی را در کم ترین زمان انجام داد. این موارد، تتر را نسبت به دلار جذاب تر می کند. با این حال نمی توانیم تتر را یک مورد مناسب برای سرمایه گذاری مستقیم بدانیم. در اینجا منظور از سرمایه گذاری مستقیم، خرید تتر و کسب سود از آن است. با این حال تتر به روش های دیگری می تواند به ما کمک کند. پس از آن که با نحوه تغییر قیمت تتر آشنا شدیم، به این موضوع بیشتر می پردازیم.

قیمت تتر (USDT) چقدر است؟

قیمت تتر با دلار نوسان می کند. معمولا قیمت تتر معادل 1 دلار است و یا اختلاف بسیار کمی با آن دارد. پس چه فرقی می کند که از تتر استفاده کنیم یا دلار؟ در این بین تفاوت هایی اساسی وجود دارد که باید به آن ها توجه کنید. ارز دیجیتال USDT که همان تتر می باشد، در مقایسه با ارز فیات دلار (USD)، ویژگی های جذاب تری دارد. از تفاوت های آن ها می توان به انجام بدون واسطه معاملات، امنیت و سرعت بیشتر تراکنش ها، هزینه کمتر پرداخت ها و امکان معامله در هر ساعت از شبانه روز با نقاط مختلف جهان اشاره کرد. این قابلیت ها مخصوص تتر اند و در معاملات دلاری دیده نمی شوند. 

کمی به تاریخچه تتر بپردازیم. تتر در سال 2014 متولد شد و به خانواده رمز ارزها پیوست. دلیل اصلی پیدایش آن، رقم زدن یک تفاوت اساسی با دیگر ارزهای دیجیتال و واسطه گری بین ارزهای رمزنگاری شده و ارزهای فیات بود. یعنی تتر یا همان USDT، قابلیت های این 2 دسته پول را با یکدیگر ترکیب کرده است. مثلا ثبات قیمت و متمرکز بودن که در دلار هم یافت می شود، در تتر مشهود است. از طرفی معاملات نامحدود و بدون واسطه با سرعت بالا و هزینه کم، ویژگی بارز رمز ارزها می باشد. تتر با ترکیب این ویژگی ها، به اولین ارز دیجیتال با ثبات و پایدار یا به اصطلاح استیبل کوین تبدیل شد. استیبل کوین های زیادی در این سال ها به وجود آمدند که اخیرا استفاده از آن ها گسترش یافته است. با این حال باید بدانید که هیچ کدام از آن ها نمی توانند شما را پولدار کنند! قیمت استیبل کوین ها به پشتوانه آن ها یعنی دلار وابسته است و با آن نوسان می کند. با این حال می توانید از راه های دیگری با تتر حفظ سرمایه کنید. زمانی که بازار در حال ریزش است و سرمایه افراد کم می شود، می توانید با تبدیل دارایی خود به تتر، ارزش آن را حفظ کنید. زمانی که قرار معامله ای با کسی می گذارید و موعد آن چند وقت بعد می باشد، باید ارزش پول خود را حفظ کنید. این کار را نه بیت کوین برای شما انجام می شود و نه تومان. پس بهتر است پول خود را به تتر تبدیل کنید تا ارزش آن حفظ شود. به همین دلیل است که استیبل کوین ها را نگهدارنده ارزش می دانند. نحوه خرید تتر از صرافی بیت ایمن در بخش بعدی به شما آموزش داده می شود.

خرید تتر + ارز دیجیتال

خرید تتر چگونه می باشد؟

حالا که با USDT، Tether یا همان تتر آشنا شدید، می توانید در صرافی بیت ایمن ثبت نام کنید تا با کم ترین کارمزد این رمز ارز را بخرید. با افزایش میزان معاملات خود، به مرور کارمزد معاملاتتان کم می شود و به مرز صفر می رسد! می توانید دوستان خود را هم به این صرافی دعوت کنید و از معاملات آن ها کسب درآمد کنید. اولین گام برای خرید تتر از صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن، ثبت نام در سایت این صرافی است. پس از آن احراز هویت می کنید و با شارژ کردن حساب خود، خرید تتر یا سایر رمز ارزها را انجام می دهید. می توانید این کار را به سادگی و با سرعت بالا انجام دهید. با انجام این کار اسم شما به صورت اتوماتیک وارد لیست مسابقات 100 میلیونی بیت ایمن می شود. کسانی که به دعوت شما ثبت نام کنند هم به این لیست وارد می شوند و یک شانس به شانس های شما اضافه می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز