دسترسیِ راحت به مراکز بهداشت شرق تهران

۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۰:۳۷:۴۷
کد خبر: ۱۲۰۵۵۰۸
دسترسیِ راحت به مراکز بهداشت شرق تهران
شهروندانِ ساکن در شرق تهران با آسودگی خاطر می­توانند مراجعه و ثبت نام به مراکز بهداشت تهران، واکسیناسیون را انجام دهند.

به گزارش برنا، یکی از نیازهای مهم امروز همه­ی مردم در سراسر کشور و همچنین تهران، دسترسی به مراکز بهداشت است. مرکز بهداشت جایی است که نیازهای بهداشتی و درمانی شهروندان را رفع می­کند و فعالیتهای آن در جهت خدمات بهداشتی و درمانی­­ست.

 وزارت بهداشت با تأسیس مراکز بهداشت در نقاط مختلف تهران سعی کرده تا انجام امور درمانی و بهداشتی را برای شهروندان آسان کند تا بتوانند در کوتاه­ترین زمان ممکن به خدمات درمانی دسترسی داشته باشند. یکی از این مناطق مختلف که در آن تعداد زیادی مراکز بهداشت وجود دارند، شرق تهران است.

تزریق واکسن کرونا در مراکز بهداشت شرق تهران

گسترش و شیوع کرونا در کل شهرهای جهان تا به امروز موجب مرگ و میر زیادی شده­است که این امر باعث شده تا دولت­ها برای مقابله با این بیماری کشنده و از بین بردن آن به دنبال راهکارهای اساسی بیاندیشند. در حال حاضر بهترین راه درمان این بیماریِ همه گیر در همه جا از جمله تهران و مناطق شرق آن واکسیناسیون است.

واکسن­هایی که برای کرونا تزریق می­شوند انواع مختلفی دارند که قبل از وارد شدن به مراکز بهداشت از جمله مراکز بهداشت شرق تهران توسط سازمان نظام پزشکی تأیید می­شوند و سپس جهت واکسیناسیون استفاده می­شوند. بدین ترتیب شهروندانِ ساکن در شرق تهران با آسودگی خاطر می­توانند مراجعه و ثبت نام به مراکز بهداشت تهران، واکسیناسیون را انجام دهند.

در "بلد" به آسانی می­توان به مراکز واکسیناسیون در شرق تهران و اطلاعات دقیق مربوط به آنها دست یافت 

باتوجه به اینکه تهران شهر بسیار بزرگی­ست و یافتن مراکز بهداشت در مناطق مختلف مثل شرق تهران بدون داشتن آدرس و اطلاعات کار مشکلی­ست، استفاده از یک مسیریابِ مناسب ضروری است.

اپلیکیشن بلد ابزاری برای مسیریابی ست که به تازگی امکانی را ایجاد کرده تا بتوانید  به کمک آن مراکز بهداشت شرق تهران برای تزریق واکسن کرونا را پیدا کنید. همچنین با مسیریاب بلد می­توان اطلاعات دقیق مراکز بهداشت شرق تهران مثل ساعت کاری، شرایط و مدارک تزریق واکسن، میزان شلوغی و نوع واکسن را دید.

یکی از ویژگی­های مهم بلد آپدیت بودن جزئیات نقشه است که باعث می­شود کاربران به جدیدترین اطلاعات آگاه باشند. زیرا در بعضی دیگر از نقشه‌های ایرانی به دلیل آپدیت نبودن اطلاعات و اتکای صرف به اطلاعات نقشه‌های پیش فرض گوگل امکان دقیقی را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد.

واکسیناسیون بر اساس یک سری اولویت­هایی مثل سن، زمینه­ی بیماری و ... انجام می­شود. همچنین شما پیش از تزریق واکسن باید تمام اطلاعات مربوط به خود مثل شرایط جسمانی، پیشینه­ بیماری خاص و زمینه­ای را در اختیار مسئولین مراکز بهداشت قرار دهید.

 شهروندان می­توانند با تماس تلفنی یا مراجعه حضوری از نوبت واکسیناسیون خود آگاه شده و سپس با در دست داشتن کارت ملی به مراکز تزریق واکسن مراجعه کنند.

مهم­ترین مراکز تزریق واکسن کرونا در شرق تهران

همانطور که گفته شد شما می­توانید آدرس تمامی مراکز بهداشت شرق تهران را در بلد پیدا کنید. از مهم ترین مراکز واکسیناسیون شرق تهران می­توان به مرکز بهداشت شرق تهران در نیرو هوایی، مرکز بهداشت مدیریت بحران منطقه 8 در تهرانپارس، مرکز بهداشت هنگام، بیمارستان امام حسین، دانشکده علوم توانبخشی شهید بهشتی در نظام آباد و ... اشاره کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز