فرنام خودرو بهترین مرکز برای فروش اقساطی خودرو

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۳:۵۱:۳۴
کد خبر: ۱۲۰۶۲۶۳
فرنام خودرو بهترین مرکز برای فروش اقساطی خودرو
ما در این مطلب سعی داریم فرنام خودرو به عنوان بهترین مجموعه برای خرید اقساطی محصولات سایپا را به شما معرفی کنیم تا لذت خرید خودرو قسطی را تجربه کنید. با ما همراه باشید.

به گزارش برنا، فروش اقساطی سایپا یکی از عناوین پر تکرار در موتورهای جستجوگر است. متقاضیان بسیاری لابه لای صفحات اینترنتی به دنبال آگهی‌های فروش اقساطی کوییک، فروش اقساطی تیبا ۲پلاس، فروش اقساطی برلیانس، پراید، ساینا، آریو، سراتو و دیگر تولیدات این خودروساز بزرگ ایرانی هستند. مجموعه‌ها، فروشگاه‌ها و شرکت‌های لیزینگی بسیاری نیز اقدام به فروش این خودروها می‌نمایند، اما آیا همه آن‌ها قابل اعتمادند و می‌توان با خیال راحت سرمایه‌ای را که به سختی جمع آوری و پس انداز شده در سودای رسیدن به یک خودروی بهتر به آن‌ها سپرد؟ مسلما خیر! پس راه حل چیست؟ اگر شما هم از طرفداران محصولات سایپا هستید، ادامه مطلب را از دست ندهید. ما در این مطلب سعی داریم بهترین مجموعه برای خرید اقساطی محصولات سایپا را به شما معرفی کنیم تا لذت خرید خودرو قسطی را تجربه کنید. با ما همراه باشید.

فرنام خودرو + فروش اقساطی خودرو + سایپا

سایپا، دومین خودروساز برتر ایرانی

سایپا دومین خودروساز بزرگ ایرانی است. محصولات با کیفیت این شرکت که در بازار رقابتی قیمت‌های قابل قبولی نیز دارند، همیشه برای مشتریان جذاب بوده است. سایپا چشم انداز خود را به گونه‌ای طراحی کرده که نه تنها برای جاده‌های ایران، خودرو تولید کند، بلکه به بازارهای بین المللی نیز وارد شود.  این روزها امکان فروش اقساطی سایپا  از طریق این کارخانه فراهم است، اما عرضه و تقاضا باهم همخوانی ندارند. در واقع تعداد خودروهایی که سایپا در طرح‌های فروش اقساطی ارایه می‌کند، پاسخگوی نیاز بازار نیست، از این رو به عنوان مثال باید برای شرکت در طرح فروش اقساطی تیبا ۲پلاس، فروش اقساطی کوییک و دیگر تولیدات این خودروساز ایرانی ماه‌ها و شاید سال‌ها در صف انتظار ایستاد تا برنده خوش شانس قرعه ‌کشی‌های سایپا شویم. در این شرایط منطقی‌ترین راه حل، معامله با مجموعه‌های معتبر فروش اقساطی خودرو است.

بهترین مجموعه برای خرید اقساطی سایپا کدام است؟

فروش اقساطی سایپا عنوان طرحی است که فرنام خودرو، یکی از باتجربه‌ترین و خوشنام‌ترین مجموعه‌های ارایه دهنده طرح‌های فروش اقساطی خودرو، این روزها در دستور کار قرار دارد. فرنام خودرو در جدیدترین طرح خود امکان فروش اقساطی کوییک و فروش اقساطی تیبا ۲پلاس، دو محصول پر طرفدار سایپا را فراهم کرده است تا مشتریان را از انتظارهای طولانی برای برنده شدن در قرعه کشی رها کند و ریسک معامله با شرکت‌های بی نام و نشان لیزینگی که هدفشان معمولا کلاهبرداری و به جیب زدن سرمایه مردمی است که به سختی در این اوضاع اقتصادی، اندکی پس‌انداز انباشته‌اند را از بین ببرد.

با معامله با فرنام خودرو ضمن اینکه به سبب طرف حساب شدن با یک مجموعه معتبر، آرامش خاطر خواهید داشت از مزایا و شرایط شگفت انگیزی برخوردار می‌شوید که در ادامه بیشتر به آن می‌پردازیم.

شرایط شگفت انگیز فرنام خودرو برای فروش اقساطی سایپا

فروش اقساطی سایپا از سوی فرنام خودرو با شرایط زیر همراه خواهد بود:

  • امکان تعیین مبلغ اقساط با توجه به شرایط مالی مشتری

فرنام خودرو در راستای رفاه حال مشتریان خود و تحمیل نشدن فشار مالی برآنان، میزان پیش پرداخت، مبلغ اقساط و نیز بازه زمانی پرداخت اقساط را در تعامل با مشتری و با توجه به وضعیت مالی آنان تعیین می‌نماید.

  • تحویل فوری خودرو

در معامله با فرنام خودرو می‌توانید مطمئن باشید به محض ارایه پیش پرداخت، خودروی خود را تحویل خواهید گرفت و نیاز نیست، مدت‌ها وقت و هزینه صرف کنید تا پشت فرمان اتومبیل محبوبتان بنشینید.

  • تحویل سند خودرو به نام خریدار

همانطور که شما مبلغی را به عنوان پیش پرداخت می‌پردازید، فرنام خودرو نیز متعهد می‌گردد‌ که به میزان مبلغ پرداختی سند خودرو را به نام خریدار بزند . پس از پایان اقساط شش دانگ خودرو به نام شما تحویل داده خواهد شد.

فروش اقساطی کوییک

طرح فروش اقساطی سایپا که از سوی فرنام خودرو ارایه شده، امکان فروش اقساطی کوییک را فراهم آورده است. کوییک یکی از تولیدات پرطرفدار سایپا است که با توجه به قیمتش مشخصات فنی و امکانات مناسبی را داراست. این خودرو در دو مدل دنده‌ای و اتومات هم اکنون در بازار موجود است که هر دو مدل آن مطابق با استانداردهای جهانی طراحی و تولید گردیده است. کوییک نسبت به خودروهایی که امکانات مشابهی دارند، قیمت مناسب‌تر و هزینه نگهداری به‌صرفه‌تری دارد و یکی از علت استقبال فراوان مردم از طرح‌های فروش اقساطی این خودرو، همین ویژگی است.

ظاهر کوییک، یک هاچ بک قابل قبول است و طراحی کابین و متریال به کار رفته در فضای داخلی با توجه به قیمت کلی این خودرو، نمره قبولی می‌گیرد. فضا برای سرنشینان با توجه به هاچ بک بودن این خودرو، مناسب به نظر می‌رسد. با استفاده از طرح فروش اقساطی کوییک که از سوی فرنام خودرو ارایه شده است، شما مالک خودرویی خواهید شد که مجهز به فرمان برقی، نمایشگر ۷ اینچی لمسی، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، سیستم هشدار سرقت، سیستم ورود بدون کلید، چراع مخصوص روز، رینگ‌های آلومینیومی و کروز کنترل خودرو است.

فرنام خودرو + فروش اقساطی خودرو + کوییک

فروش اقساطی تیبا ۲پلاس

شما با شرکت در طرح فروش اقساطی سایپا که از سوی فرنام خودرو در دستور کار قرار گرفته است، فرصت استفاده از طرح فروش اقساطی تیبا ۲پلاس را نیز خواهید داشت. تیبا ۲ همان مدل چهار درب تیباست که یکی دیگر از محصولات پرفروش و پر طرفدار گروه خودروسازی سایپا به شمار می‌رود. ظاهر تیبا ۲ از مدل پیشین آن جذاب‌تر است و شیشه‌های دودی عقب، اضافه شدن باربند و سپر دو رنگ جلو و عقب به این جذابیت کمک کرده است. تیبا ۲ از یک جلو پنجره با قاب استیل بهره‌مند است که نمای روبرویی این خودرو را مدرن و لوکس ساخته و طراحی رینگ جدید و آینه‌های جانبی بر زیبایی تیبا ۲ افزوده است. این خودرو در طراحی فضای داخلی و کابین نیز پیشرفت‌هایی داشته و روکش چرمی صندلی‌ها و کفپوش کابین و صندوق نیز به صورت سه بعدی و با کیفیت در نظر گرفته شده است.

شرکت در طرح فروش اقساطی تیبا ۲پلاس فرنام خودرو این فرصت را به شما می‌دهد که با شرایطی ویژه خودرویی ایمن را از آن خود کنید که مجهز به ترمزهایی قوی، متریال با کیفیت فولاد در بدنه و ستون‌های دو جداره است.

فرنام خودرو + فروش اقساطی خودرو + تیبا 2 پلاس

سخن پایانی...

همانطور که در این مطلب خواندید امکان استفاده از طرح فروش اقساطی سایپا بدون انتظارهای طولانی برای برنده شدن در قرعه‌کشی و بدون ریسک معامله با شرکت‌های بی نام و نشان لیزینگی را فرنام خوورو برای هموطنان سراسر کشور فراهم آورده است. به علاوه شرایط منحصر به‌فرد این مجموعه در تحویل فوری خودرو و ثبت سند به نام خریدار کم نظیر است و پیشنهاد می‌کنیم اگر شما نیز قصد تعویض و یا خرید خودرو دارید فرصت را از دست ندهید و هم اینک با فرنام خودرو تماس بگیرید.

سایت فرنام خودرو https://farnamkhodro.com/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز