قیمت جک سقفی صلیبی و صارداتی و بررسی جک ساختمانی

۱۴۰۰/۰۴/۲۵ - ۱۰:۱۴:۵۷
کد خبر: ۱۲۰۷۴۲۲
قیمت جک سقفی صلیبی و صارداتی و بررسی جک ساختمانی
برای اطلاع از قیمت قالب بتن و قیمت جک سقفی میتوانید به سایت رسمی قالب بتن دات کام مراجعه کنید.

به گزارش برنا، جک سقفی یا جک ساختمانی  درواقع همان جک هایی هستند  که برای ثابت نگه داشتن و تحمل میزان باری که سقف ایجاد میکند به کار میروند .هنگامی که سقف ساختمان ساخته میشود نیاز به یک تکیه گاه یا نگه دارنده دارد که مانع از فرو ریختن آن شود.تمامی سقف های ساختمان از جمله طاق ضربی ، تیرچه بلوک ، یونولیت ، وافل و … برای پایداری و مقاومت بالا نیاز به یک نگه دارنده دارند که جک ساختمانی می تواند این کار را  به خوبی انجام دهد. به ویژه در سقف های بتنی نیاز به  جک ساختمانی به شدت احساس می شود.

کاربرد جک سقفی

جک سقفی کاربرد های فراوانی دارند و یکی از تجهیزات ضروری در پروژه های عمرانی هستند.جک ساختمانی در تمام  ساختمان سازی ها لازم است و فرقی نمی کند که شما می خواهید یک ساختمان دو طبقه و یا یک برج چندین طبقه بسازید .جک در ساختمان  برای ثابت نگه داشتن و تحمل وزن سقف تا پایان ساخت یک  طبقه استفاده میشود .به طور کلی می توان کاربرد اصلی جک ساختمانی را نگه داشتن سقف به طور موقت دانست.

قیمت قالب و جک ساختمانی

قیمت جک سقفی با توجه به  مرغوبیت و مصالحی که  در ساخت آن استفاده می شود متفاوت است . از طرفی ضخامت ،قطر و همچنین وزن جک ساختمانی می تواند در قیمت تمام شده آن تاثیر گذار باشد بنابراین لازم است باتوجه به نیاز خود ابتدا جک  ساختمانی مناسب را انتخاب  کنید  سپس برای استعلام قیمت و خرید  جک اقدام کنید

با توجه به اینکه جک ساختمان(جک اسکلت بتنی)  از اتصالات فلزی و فولادی ساخته می شود قیمت آن مستقیما به قیمت این فلزات بستگی  دارد. از آنجایی که در بازار نوسانات  وجود دارد ثبات مشخصی در قیمت  آن ها وجود ندارد بنابراین شما می توانید  برای استعلام  قیمت جک صلیبی ،قیمت  جک فلزی ساختمان،قیمت جک آرماتور بندی و قیمت جک سقفی عراقی میتوانید از طریق سایت Galebbeton.com به صورت بروز مشاهده کنید .

جک سقفی + جک ساختمانی + قالب بتن دات کام

انواع جک سقفی

این محصول متنوع است و در بازار می توانید تمامی نوع های آن را تهیه کنید. انواع جک ساختمانی شامل موارد زیر می باشد.

  • جک های سقفی صلیب دار
  • جک سقفی بدون صلیب
  • جک سقفی U شکل عراقی
  • جک های شمعی
  • جک فلزی
  • جک تلسکوپی
  • و …

جک سقفی صلیب ثابت

جک سقفی صلیب دار ثابت را می‌توان به عنوان ساده ترین و پرمصرف ترین نوع جک در ساخت و ساز معرفی کرد که قسمت صلیب آنها ثابت است و دارای یک رزوه در قسمت میانی هستند تا به کمک آن ارتفاع جک تنظیم شود. پهن بودن قسمت صلیب جک سقفی صلیب دار باعث شده که امکان استفاده از آنها در بخش های مختلف سازه وجود داشته باشد و به کمک آن ها فضای بیشتری از تیرچه و سقف پوشش داده شود. البته باید بپذیریم که عدم تحرک در قسمت صلیب و انعطاف پذیری در طراحی باعث شد که در برخی موارد محدودیت داشته باشند.

جک سقفی T شکل سیار

در این ابزار ها قسمت صلیبی به صورت متحرک است و به همین دلیل می توان آنها را در زاویه های مختلف چرخاند و منجر به انعطاف پذیری بیشتری نسبت به مدل های قبلی میشود. اگرچه به عقیده برخی از کارشناسان ممکن است این طراحی باعث تضعیف جک در تحمل بار سقف یا سازه های سنگین شود، اما باید بپذیریم که این طراحی به آنها کمک می‌کند که در سازه های مختلف کاربرد داشته باشند و تنوع در کارایی آنها بیشتر باشد. در ضمن قسمت رزوه در قسمت میانی جک سقفی به کار گرفته شده تا امکان تنظیم ارتفاع آن ها وجود داشته باشد.

جک سقفی + جک ساختمانی + قالب بتن دات کام

جک سقفی U شکل عراقی

این نوع طراحی باعث شده که کاربرد آن نسبت به دو مدل قبلی کمتر باشد و تنها در برخی موارد خاص برای نگهداری تیرچه یا نگهداری پل استفاده شود. دهانه نسبتاً کوچک جک سقفی عراقی به شکلی است که می‌تواند بخش کمی از یک سازه را بپوشاند و برای کسانی که به فکر اجرای تیر سقفی هستند بهترین انتخاب است.

اندازه جک سقفی

همان طور که در ابتدای متن به آن اشاره شد قسمت پایین جک از جنس لوله است که قطر آن در حدود 6 سانتی متر می باشد و ضخامت این لوله ها در حدود 2 میلی متر است اما قسمت بالایی جک از جنس لوله و با قطر 5 سانتی متر و ضخامت 2.5 میلی متر می باشد که این اندازه ها برای جک های صلیب دار ، U شکل عراقی ، T شکل است و می توان صلیب متحرک را در ارتفاع های مختلف تولید کرد. این جک ها می توانند تا 1.5 تن بار را تحمل کنند. سایز استاندارد این محصول با ارتفاع 3.20 متر و وزن 14 کیلوگرم در بازار موجود است . البته جک ها بدون احتساب سر جک ها از وزنی بین 12.5 تا 21 کیلوگرم برخوردارند و سر جک ها دارای وزن 4 ، 5 ، 6 کیلوگرم می باشند. نکته مهم و قابل ذکر این است که برای ساخت این محصول نباید به هیچ عنوان از لوله های درزدار استفاده کرد. البته جک هایی با ارتفاع بیشتر نیز وجود دارد که می توان چند مورد آن را ذکر کرد:

  • جک 3.5 متری سر جدا
  • جک 3.5 متری سر ثابت
  • جک 4 متری سر ثابت
  • جک 4 متری سر جدا
  • جک 5 متری

 

جک سقفی 4 متری و قیمت جک ساختمانی ۴  متری

جک سقفی ۴ متری از سه قسمت اصلی تشکیل شده که به نری ، مادگی و رزوه معروف است. هنگامی که زمین پروژه سست و ناهموار باشد از جک هایی که به صورت T شکل ، صلیب دار ، شاقول دار و U شکل عراقی باشد استفاده می کنند تا محکم مستقر شود.

تفاوت جک های سقفی نو و دست دوم

جک های سقفی به خاطر نوع ساختار و توان مقاومت بالایی که دارند می توانند سال ها مورد استفاده قرار بگیرند ، به همین خاطر در طی سال های گذشته بحث فروش جک های سقفی دست دوم نیز مطرح شده است. این موضوع باعث شده که این محصول به صورت دسته دوم در بازار به فروش برسد. نکته مهم این است که توان و مقاومت این محصول به صورت دست دوم همچنان بالاست ولی در صورتی که پروژه شما ، وزن سازه زیادی داشته باشد بهتر است که از جک های نو استفاده شود. این محصول در صورت استفاده نادرست و آسیب دیدگی می تواند قابل تعمیر باشد و مجددا استفاده شود.

چگونه جکهای سقفی را انتخاب کنیم؟

انتخاب جک های سقفی همانند انتخاب سایر تجهیزات قالب بندی و بتن ریزی، تابع شرایط ساخت و ساز و محل کاربرد آنهاست. در برخی موارد ما تنها نیاز به نگهداری یک تیکه خاص یا یک آرماتور به عنوان پل داریم و نیازی به استفاده از نمونه های صلیبی و T شکل نداریم.(جک اسکلت بتنی) در این جور موارد استفاده از جک های عراقی بهترین انتخاب ممکن است و از لحاظ فضای کاری هم شرایط مناسبی برای ما به وجود می آورد.

اما در برخی موارد ما انتظار داریم که بخش مهمی از سقف با استفاده از جک های سقفی پوشش داده شود. در این صورت به کار بردن نمونه های صلیبی ثابت یا T شکل انتخاب بهتری است و ما را نسبت به هزینه های اجاره و خرید جک بیشتر بی‌نیاز می‌کند. البته باید بپذیریم که وزن و ارتفاع در این انتخاب بسیار مهم است و می‌تواند گزینه‌های ما را تغییر دهد.

برای ساخت جک سقفی باید از لوله های با کیفیت استفاده شود.

سوالی که بیشتر کاربران از ما می پرسند سایز لوله جک سقفی است که باید خدمتتان عرض کنم قسمت پایین جک با لوله نمره ۶ و بالای جک لوله ۵ می باشد که لوله داربست هم می گویند

مجموعه قالب بتن صباغی با یک دهه تجربه در تولید انواع جک سقفی :

شرکت صنعت یدک آذربایجان و یا همان قالب بتن صباغی مشهور که بیش از ۱۰ سال سابقه تولید و تجهیز قالب بتن و جک سقفی و تجهیزات و کارگاه تخصصی برای قالب‌های بتن دارد می‌تواند جک های سقفی را به بهترین نحو و با بالاترین کیفیت در اختیار مشتری بگذارند.

برای اطلاع از قیمت قالب بتن و قیمت جک سقفی میتوانید به سایت رسمی قالب بتن دات کام مراجعه کنید.

اطلاعات تماس با قالب بتن صنعت یدک آذربایجان

شماره ثابت: ۰۴۱۳۲۸۶۸۳۲۰-۲۲

شماره همراه: ۰۹۱۴۹۱۴۶۰۱۱

تماس حاصل فرمایید و یا از طریق آدرس سایت www.Galebbeton.com جهت مشاهده محصولات و سفارش می‌توانید مراجعه کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز