تجلی معنای یک شرکت پخش قطعات خودرو در اتحاد طلایی آسیا

۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۰۸:۵۵:۴۵
کد خبر: ۱۲۰۸۸۰۲
تجلی معنای یک شرکت پخش قطعات خودرو در اتحاد طلایی آسیا
شرکت پخش لوازم یدکی خودرو اتحاد طلایی آسیا ارائه خدمات با کیفیت تامین کالارا همواره در منشور کاری خود لحاظ کرده است.

به گزارش برنا، یک شرکت پخش لوازم یدکی خودرو چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ چه ویژگی هایی شرکت های حرفه ای را از دیگران متمایز می کند؟ پاسخ به سوالاتی از این دست کمک می کند که بهتر شرکت اتحاد طلایی آسیا را بشناسیم. چراکه این شرکت نزدیک به سه دهه است در کشوری به پهناوری ایران که بازار خودروی بسیار بزرگی دارد به عنوان تامین کننده تراز اول قطعات خودرو مشغول به فعالیت است.

تعهد به کیفیت، لازمه کار یک شرکت پخش لوازم یدکی خودرو

اولین مشخصه ای که باعث اعتماد بازار به یک توزیع کننده لوازم یدکی خودرو می شود مسلما کیفیت قطعات ارائه شده توسط آن شرکت است. یک شرکت پخش قطعات خودرو تنها زمانی می تواند نمایندگان بزرگ و قدرتمندی در شهرهای مختلف داشته باشد که اعتماد آنها را از بابت کیفیت قطعات خود جلب کرده باشد.

این موضوع از ابتدای شروع فعالیت شرکت اتحاد طلایی آسیا مورد توجه مدیران این شرکت بوده و امروز نقطه قوت بزرگ این شرکت است. تعدد نمایندگان فعال این شرکت و همکاری طولانی مدت بسیاری از آنان با اتحاد طلایی آسیا شاهدی بر این مدعاست.

قطعات ارائه شده توسط اتحاد طلایی آسیا که لیست آنها به تفکیک در وب سایت این شرکت موجود است همگی از بالاترین استانداردهای ایران و جهان برخورداند. در طراحی و ساخت این قطعات زبده ترین مهندسان علم و تکنولوژی را در هم آمیخته اند. به این ترتیب قطعات تولید شده از نظر دوام و کارایی در بالاترین سطوح قرار می گیرند.

علاوه بر کیفیت قطعات ارتقاء عملکرد آنها نیز بسیار مهم است. در واقع توجه به توسعه علمی و تکنولوژیک یک ستون حیاتی برای استمرار فعالیت در حوزه قطعات یدکی خودرو است.

کیفیت خدمات اتحاد طلایی آسیا به نمایندگان

نماینده یک شرکت توزیع کننده قطعات خودرو دغدغه هایی دارد که در صورتی که برآورده شوند منجر به همکاری سازنده با شرکت توزیع کننده خواهد شد. علاوه بر کیفیت محصولات کیفیت خدمات نیز در توسعه بازار یک شرکت پخش کننده بسیار موثر است.

از این رو شرکت پخش لوازم یدکی خودرو اتحاد طلایی آسیا ارائه خدمات با کیفیت تامین کالارا همواره در منشور کاری خود لحاظ کرده است.

اتحاد طلایی آسیا با آموزش های مستمر به نیروی انسانی خود سعی در بهبود کیفیت خدمات خود در تمام مراحل انبارداری، بسته بندی تا ارسال و باز پس گیری کالا با شرایط و ضوابط منصفانه و شفاف دارد.

شرکت پخش قطعات خودرو در اتحاد طلایی آسیا

تنوع محصولات

شاید بعد از کیفیت، تنوع بالای محصولات و پوشش گسترده نیازهای بازار دومین عامل موفقیت یک شرکت پخش لوازم یدکی خودرو باشد. به همین خاطر شرکت اتحاد طلایی آسیا سبد کالایی گسترده ای را فراهم آورده است. به نحوی که محصولات این شرکت اکثر خودروهای داخلی را پوشش می دهند.

در تامین قطعات، نیز اتحاد طلایی آسیا از تعداد متنوعی از قطعه سازان معتبر ایرانی و خارجی بهره می گیرد. به این ترتیب افزایش شاخص نرخ تامین که از اصول این شرکت است با سهولت بیشتری محقق خواهد شد.

امروزه ایجاد و توسعه مستمر زیرساخت های مورد نیاز برای گسترش سبد کالا برای یک شرکت پخش قطعات یک ضرورت حیاتی است. به ویژه که در دنیای امروز هر روز خودروهای جدیدتر با قطعات خاص خودشان توسط خودروسازان به بازار عرضه می شوند.

هم اکنون با مراجعه به وب سایت اتحاد طلایی آسیا دو نوع دسته بندی برای محصولات ارائه شده توسط این شرکت وجود دارد.

  • یک دسته بندی بر اساس خودروهای داخلی بازار ایران که شامل عمده خودروهایی تولیدی سه شرکت ایران خودرو، پارس خودرو و سایپا می شود.
  • و دسته بندی دیگر بر اساس قسمت های مختلف خودرو مانند قطعات موتوری و گیربکس، برقی و الکترونیکی، سوخت رسانی، قطعات بدنه و تزئینات، قطعات تعلیق و ترمز، قطعات جانبی موتور، قطعات جلوبندی، قطعات لاستیکی و پلیمری وکابل ها طبقه بندی می شود.

شرکت پخش قطعات خودرو در اتحاد طلایی آسیا

قیمت های محصولات اتحاد طلایی آسیا

مسلما برای یک نماینده فروش قیمت محصولات و قابل رقابت بودنشان با محصولات ارائه شده توسط شرکت های دیگر بسیار مهم است.

با توجه به توان بالای شرکت اتحاد طلایی آسیا در تعامل با تامین کنندگان و سیاست های به روز اقتصادی این شرکت، محصولات موجود در وب سایت اتحاد طلایی آسیا همگی از قیمتی رقابتی در کنار کیفیت بالایشان برخوردار هستند.

کاهش قیمت ها در دنیای تولید و پخش مستلزم کاهش هزینه های غیر ضروری و برخورداری از برنامه های اقتصادی برای رقابت های داخلی و بین المللی است. تمامی این مراحل نیازمند دانش علمی اقتصادی و ایجاد زیرساخت های لازم است که اتحاد طلایی آسیا همواره به آن توجه ویژه ای نشان داده است. 

شرایط دریافت نماینگی اتحاد طلایی آسیا

دریافت نمایندگی از شرکت اتحاد طلایی آسیا مستلزم برخورداری از شرایط اولیه ای مطابق با استانداردهای این شرکت است. که اولین گام آن مراجعه به وب سایت این شرکت و ارسال فرم نمایندگی و سپس انجام مکاتبات بعدی و در نهایت عقد قرارداد است. از سوی دیگر همواره می توانید پاسخ سوالات خود را در کمترین زمان ممکن و با برقراری تماس تلفنی دریافت کنید. حتی می توانید ضمن برقراری تماس تلفنی درخواست خود مبنی بر اخذ نمایندگی را نیز به ثبت برسانید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز