غرفه آرایی با سازه های نمایشگاهی

۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۱:۰۴:۰۸
کد خبر: ۱۲۳۳۳۴۳
غرفه آرایی با سازه های نمایشگاهی
یکی از مراکز معتبر جهت خرید استند های نمایشگاهی، چاپ سیلک دیزاین است که سابقه درخشانی در حوزه ساخت استند و سازه های نمایشگاهی دارد.

به گزارش برنا، غرفه های نمایشگاهی تنها مکانی برای فروش محصول نیست. بلکه می تواند شما را با هم صنفانتان آشنا کند همچنین باعث معرفی توانمندی ها، قابلیت ها، برندینگ، تبلیغ محصول، شناسایی بازار های جدید و سنجش نیاز مشتریان می شود. و زمینه رشد شما را فراهم خواهد کرد. معمولا غرفه سازی کاری زمانبر است. اما اگر بدانید که باید از کجا شروع کنید این کار دیگر شما را خسته و دلزده نخواهد کرد. معمولا بررسی جزئیات در غرفه سازی کمی طاقت فرساست. اما در این مقاله قصد داریم شما را با شیوه جدیدی یعنی غرفه آرایی با سازه های نمایشگاهی آشنا کنیم

نکته ای که اینجاست این است که نباید غرفه سازی و غرفه آرایی را با هم یکسان دانست. عموما غرفه سازی به معنای ساخت و برپایی غرفه توسط شخص غرفه دار است.در حالی که غرفه آرایی به معنای استفاده از امکانات از پیش ساخته شده مانند استند میز کانتر، استند کاتالوگ و... است که دکوراسیون غرفه را تکمیل و در واقع غرفه آرایی می کند.

غرفه سازی با استند و سازه های نمایشگاهی

سازه های نمایشگاهی یکی از جذاب ترین روش هایی است که در کوتاه مدت می توانید یک غرفه نمایشگاهی را بسازید. اگر جز افرادی هستید که هر ساله در نمایشگاه های داخلی یا بین المللی غرفه می گیرید. مطمئنن زمان زیادی را صرف طراحی فضای داخلی غرفه تان خواهید کرد. اما استفاده از سازه های نمایشگاهی روش نوینی است که می توانید غرفه خود را در کمترین زمان طراحی و اجرا کنید. و با استفاده از آنها در نمایشگاه های داخلی و بین المللی شرکت کنید.

انواع سازه های نمایشگاهی

سازه های نمایشگاهی انواع مختلفی دارند که هر یک به تنهایی جلوه زیبا و خارق العاده ای را به نمایش می گذارند. اما بودن آنها در کنار هم قادر است در کمترین زمان ممکن غرفه ای را ایجاد کند.

غرفه آرایی با سازه های نمایشگاهی

  • استند رول آپ

رول آپ ها بهترین سازه برای تبلیغ برند به شمار می روند. این سازه متحرک بسیار سبک است و در کمترین زمان ممکن می توان آن را برپا کرد. استند رول آپ مزایای بسیاری دارد. از جمله قیمت به نسبت ارزان، قابل حمل بود، قابلیت جمع شوندگی ( پس از جمع شدن در یک کیف جای میگیرند)، چاپ در ابعاد مختلف، قابلیت تعویض تصاویر، مناسب برای فضا های داخلی و خارجی، مقاومت بالا

  • استند پاپ آپ

شاید باورتان نشود اما استند غول آسای پاپ آپ تنها در چند دقیقه برپا می شود. و چشم مخاطبان را به خود خیره می کند. و پس از پایان کار نمایشگاه به راحتی می توان آن را جمع کرد و در کیف مخصوص برزنتی اش قرار داد. این سازه یکبار مصرف نیست زیرا می توان به راحتی رویه اش را تعویض کرد. استند پاپ آپ دلایل زیادی برای محبوبیت دارد. از جمله سبک بودن، قیمت مناسب، در اختیار قراردادن فضای زیاد برای تبلیغات، ماندگاری بالا، قابلیت تعویض رویه، قابلیت جمع شدن و سرعت بالا در برپایی سازه

  • استند کاتالوگ

استند کاتالوگ یک سازه فوق العاده کاربردی برای سازماندهی کاتالوگ و بروشور هاست. این سازه ساختاری فلزی دارد و به سادگی نصب خواهد شد. این سازه باعث نظم بخشیدن به کاتالوگ و بروشور ها خواهد شد. و و معمولا از آن برای غرفه آرایی استفاده می شود. 

  • استند میز کانتر

استند میز کانتر نیز یکی از سازه های نمایشگاهی به جساب می آید که از پر کاربرد ترین سازه ها در غرفه آرایی است. این سازه بسیار سبک است. قابلیت جمع شدن و قرار گرفتن در یک کیف را دارد. بنابراین می توان فهمید که قابل حمل نیز است و دوام و ماندگاری بالایی دارد. و با توجه به اینکه می توان رویه آن را تعویض کرد. بنابراین برای سالها می توان از آن بهره برد. و اجزای تشکیل دهنده آن نیز یک صفحه ام دی اف، سازه ی میز کانتر و چاپ پلات لمینت است.

  • استند قاب فنری

استند قاب فنری در مراکز عمومی، هتل ها، غرفه های نمایشگاه هی، مدارس، ادارات، رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرد. این سازه بسیار سبک در عین حال مقام است. از استند قاب فنری معمولا برای رساندن پیام یا خبر مهمی استفاده می شود. و از ترکیب لوله های آلومینیومی به همراه فنر و گوشه های پلاستیکی جهت نگهداری پلات لمینت مورد استفاده قرار می گیرد.

مزیت غرفه سازی با سازه های نمایشگاهی

اگر تاکنون غرفه ای در یک نمایشگاه گرفته باشید می دانید که زمان زیادی صرف طراحی فضای داخلی غرفه خواهد شد. که با استفاده از سازه های نمایشگاهی این زمان تقریبا تا 90 درصد کاهش می یابد. و دلیل آن این است که شما یکبار اقدام به تهیه سازه های نمایشگاهی خواهید کرد و بارها از آن استفاده می کنید. در حقیقت هر نمایشگاهی که شرکت خواهید کرد. تنها کافیست رویه سازه را تعویض کنید. و سومین مزیت آن که بسیار مهم است. قابل حمل بودن سازه های نمایشگاهی می باشد.

می پرسید یعنی چه؟ در حقیقت سازه های نمایشگاهی قابلیت جمع شدن را دارند. یعنی کافیست رویه آن را در بیاورید و اجزای آن را از هم جدا کنید. سپس آنها را در کیف مخصوصش

قرار دهید. آنگاه می توانید کیف حاوی سازه های نمایشگاهی را به راحتی به هر مکانی منتقل کنید.

اهمیت غرفه آرایی نمایشگاه ها در چیست

طراحی غرفه ی نمایشگاه چیزی فراتر از یک غرفه سازی معمولی است. زیرا هر چقدر که جذابیت این غرفه ها بیشتر باشد مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب می کند. و باید توجه داشته باشید که طراحی غرفه هایتان به صورتی باشد که بازدیدکننده با همان نگاه اول پی به نوع محصولتان ببرد. در سازه های نمایشگاهی نیازی نیست برای جلب نظر بازدید کننده گان تلاش زیادی کنید. به راحتی می توان ایده های خلاق و مدرن را در آن به کار ببرید. تا به سادگی نگاه هر بازدید کننده ای را به سمت خود بکشاند.

غرفه آرایی با سازه های نمایشگاهی

از کجا سازه های نمایشگاهی را تهیه کنیم؟

اینکه از کجا می توان سازه های نمایشگاهی را تهیه کرد. سوال مهمی است. در حقیقت بهترین کار این است که برای خرید از مراکز معتبر اقدام کنید. که کار اصلی آنها ساخت استند و سازه های نمایشگاهی باشد. و بتوانند به شما مشاوره های لازم را جهت تهیه سازه و غرفه آرایی را ارائه دهند. یکی از این مراکز معتبر جهت خرید استند های نمایشگاهی، چاپ سیلک دیزاین است که سابقه درخشانی در حوزه ساخت استند و سازه های نمایشگاهی دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز