۵ کشور برتر در زمینه تحصیل در سال ۲۰۲۱

۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۱۵:۴۲:۱۹
کد خبر: ۱۲۳۴۰۶۴
۵ کشور برتر در زمینه تحصیل در سال ۲۰۲۱
در این مقاله سعی در معرفی 5 کشور برتر دنیا در زمینه تحصیل داریم.

به گزارش برنا، با توجه به پیشرفت روزافزون علم و تکنولوژی، تمامی کشورها سعی در بروز کردن خود در تمامی زمینه ها دارند. برخی از کشورها به قدری در این زمینه پیشرو هستند که در زمینه های کار، زندگی و حتی تحصیل، به مقصدی برای دستیابی به آرزوها تبدیل شده اند. در این مقاله سعی در معرفی 5 کشور برتر دنیا در زمینه تحصیل داریم.

5.بریتانیا

بریتانیای کبیر از محیط های شلوغ شهریش گرفته تا خیابان های قدیمی و قرون وسطی ادینبرا، حتما جایی در قلب محصلانی که در خارج از کشور تحصیل میکنند پیدا خواهد کرد. به دلیل وجود دانشگاه هایی نظیر آکسفورد و کمبریج و دیگر دانشگاه های سراسر کشور، به طور اطمینان می توان گفت که افرادی که برای تحصیل راهی بریتانیا می شوند از دوره تحصیل خود لذت بی نظیری را خواهند برد. درحالی که بسیاری از دانشجویان برای تحصیل به سمت لندن روانه می شوند، شهر هایی مانند ادینبرا، گلاسکو، منچستر و بلفاست تجربه منحصر به فرد خود را ارائه خواهند داد.

کشور انگلیس به عنوان یکی از برترین کشورها در زمینه تجربه یک فرهنگ و شیوه زندگی جدید قرار میگیرد. بدین معنا که راه های بسیار زیادی برای لذت بردن از محیط های خارج از دانشگاه وجود دارد. از بازدید از محیط های تاریخی گرفته تا نوشیدن چای در کنار رودخانه ها و بازدید از ساحل های تماشایی آن .

4.آمریکا

کشور آمریکا برای افرادی که می خواهند خارج از کشور تحصیل کنند یکی از کشورهای رویایی به حساب می آید. فرصت های بینهایت تحصیلی موجود در این کشور، باعث می شود تا این کشور در رتبه چهارم قرار بگیرد. این کشور که توسط اقانوس های آرام و اطلس احاطه شده است، می تواند تجربه منحصر به فردی را به شخصی که در این کشور تحصیل میکند ارائه دهد.

5 کشور برتر در زمینه تحصیل در سال 2021

معرفی کشور امریکا به عنوان کشور فرصت ها اغراق نیست. این کشور در بین کشورهای موجود در جهان در رتبه دوم در خصوص پیشرفت علمی و رتبه پنجم در خصوص تجربه یک فرهنگ جدید قرار میگیرد. از دانشگاه های هاروارد و MIT گرفته تا دانشگاه اسنتفورد، بهترین دانشگاه های جهان در آمریکا قرار دارند.

خارج از زمان تحصیل نیز می توان از مناظر و جاذبه های بسیار زیبای امریکا نهایت لذت را برد. می توان برای پیاده روی به  پارک های ملی یوسیمیتی و یلو استون رفت و یا برای تجربه بی نظیر مزه تاکو، به تگزاس سفر کرد. علاوه بر این ها میتوان برای بازدید از نماها و ساختمان هایی نظیر آسمان خراش های نیویورک از این شهر بازدید کرد.

 3.آلمان

سومین کشور در جهان و اولین کشور در اروپا در زمینه تحصیل کشوری نیست جز آلمان! این کشور یکی از مقاصد پرطرفدار برای محصلین خارج از کشور است. اگر شما طرفدار محیط های شهری، نظیر مونیخ، برلین و یا فرانکفورت و یا شهرهایی رویایی مانند ماریبورگ و یا فرایبورگ هستید، مطمئنا از دوران تحصیل درجه یک خود در آلمان نهایت لذت را خواهید برد.

5 کشور برتر در زمینه تحصیل در سال 2021

محصلین بین المللی، می توانند حتی بدون داشتن شهروندی اتحادیه اروپا، در مقاطع کارشناسی تا فارغ التحصیلی به صورت رایگان تحصیل کنند. از سواحل بسیار زیبای بالتیک گرفته تا کوه های باواریا، این کشور از تمامی مناظر قابل تصور برخوردار است. رویدادهای مختلف موجود در کشور آلمان به نوعی است که افراد خارج از محیط تحصیل، می توانند از این رویدادها و جشن های مختلف نهایت استفاده را برده و هیچ گاه خسته نشوند.

2.استرالیا

در صورتی که مقصد خود را به سمت اقیانوسیه منعطف کنید به کشور استرالیا برخورد خواهید کرد. این کشور از فرصت های استثنایی در خصوص تحصیل بهره مند است.  از سواحل بسیار زیبای استرالیا گرفته تا تالار اپرا سیدنی، این کشور علاوه بر اینکه محل بسیار غنی در زمینه تحصیل است در خصوص زندگی کردن نیز بسیار مناسب است. این کشور در شهرهایی نظیر ملبورن، سیدنی و یا بریسبین دانشگاه های بسیار معروف و بزرگی دارد.

5 کشور برتر در زمینه تحصیل در سال 2021

استرالیا در خصوص دستیابی به هدف در رتبه هفتم قرار دارد. به این منظور که خارج از مباحث تحصیلی، کشور استرالیا قابلیت های بسیار بیشتری برای ارائه به فرد حاضر در این کشور دارد.

1.کانادا

کشور کانادا، از همه نظر می تواند برای فردی که خواهان تحصیل و یا زندگی در خارج از کشور است در رتبه اول قرار بگیرد. این کشور که به طبیعت بسیار بکر خود مشهور است، از مردمانی بسیار مهمان نواز برخوردار است و تنوع نژاد موجود در این کشور بسیار بالاست. این کشور به دلیل پیشرفت و ظهور تکنولوژی، مخصوصا در علوم کامپیوتر، میتواند مقصد بسیاری از محصلین خارج از کشور باشد.

با توجه به سیاست های چندفرهنگی موجود در کانادا، این کشور از تمامی کشورهای دیگر جهان هر ساله در خصوص تحصیل و زندگی مهاجر می پذیرد. زبان بیشتر مردم کانادا انگلیسی است اما زبان فرانسه نیز در این کشور مورد استفاده قرار میگیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید به سایت کارت سبز به نشانی https://cartesabz.net/ مراجعه و از کارشناسان مجرب این مجموعه مشاوره دریافت کنید.

نظر شما