راهنمای استفاده از وب سایت استریمینگ فانوفیلم

۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۴:۱۱:۵۵
کد خبر: ۱۲۴۴۲۳۸
راهنمای استفاده از وب سایت استریمینگ فانوفیلم
در سرویس مدیا استریمینگ Media Streaming فانوفیلم ، می توان یک فایل چند رسانه‌ای (multi-media) مانند صدا ویا تصویر ویدئویی را بدون این که احتیاج به دانلود همه فایل باشد، بر روی اینترنت به صورت لحظه ای از نقطه زمان مورد درخواست مشاهده کرد

به گزارش برنا، دنیای سرویس استریم فیلم در حال تکامل‌ است. پلتفرم Funofilm به عنوان یک سرویس جدید و جذاب در این حوزه آغاز به کار کرده است. هدف اصلی این پلتفرم ارائه فیلم های به روز در سریعترین زمان ممکن همزمان با پخش جهانی به علاقه مندان این حوزه است.

مشاهده برترین فیلم های به روز در وب سایت فانو فیلم

سرویس ویدئو استریمینگ فانو فیلم چیست ؟

در سرویس مدیا استریمینگ Media Streaming فانوفیلم ، می توان یک فایل چند رسانه‌ای (multi-media) مانند صدا ویا تصویر ویدئویی را بدون این که احتیاج به دانلود همه فایل باشد، بر روی اینترنت به صورت لحظه ای از نقطه زمان مورد درخواست مشاهده کرد. به عبارت دقیق تر برای مشاهده یک فیلم، بایستی ابتدا کل فایل در سیستم بارگزاری شده و سپس نمایش داده شود. اما ویدئو استریمینگ Funofilm به شما اجازه می دهد که از محتوا قبل از اینکه تمام فایل دانلود شود، شروع به استفاده و مشاهده کنید.

در تکنیک Media Streaming داده ها بصورت مداوم از سرور به کامپیوتر کاربر منتقل می شوند و حین این انتقال قابلیت نمایش بخش های انتقال داده شده فراهم می شود. معمولا این تکنیک تنها برای انتقال فایل های چند رسانه ای مورد استفاده قرار می گیرد.  مزیت اصلی استرمینگ ویدیو این است که دیتا را در لحظه و از همان جایی که به آن نیاز دارید، به شما ارائه می‌دهد.

ورود به وب سایت فانوفیلم

نحوه عملکرد استریمینگ  فانوفیلم

هنگامی که کاربری فیلمی را در اینترنت در قالب وب سایت https://funofilm.ir/ اجرا می کند جریان استریم به صورت مداوم عملیات انتقال انجام داده را از سرور انجام می دهد. در مدیا استریمینگ یک Loader تحت عنوان Buffer فعالیت می کند. Buffer میزان داده انتقال داده شده از سرور به کامپیوتر کاربر را نشان می دهد. اگر میزان داده انتقال داده شده یعنی میزان Buffer از میزان داده مشاهده شده توسط کاربر بیشتر باشد عملیات Play بدون مشکل انجام می شود .

چه فیلم هایی در وب سایت فانوفیلم به صورت استریم قابل مشاهده هست؟

وب سایت فانوفیلم در راستای ارزش گذاری برای کاربران خود جدیدترین فیلم های به روز  خارجی را با زیرنویس یا دوبله فارسی در اختیار مشترکان خود قرار داده است. تمامی این فیلم ها همزمان با پخش جهانی به سرعت و با بالاترین کیفیت در وب سایت قرار میگیرد.

راه استفاده از سیستم ویدئو استریمنگ فانوفیلم

بهره مندی از پلتفرم استریمینگ فانو فیلم بسیار ساده است. برای این کار باید ایتدا وارد فایل فانو فیلم شوید و پس از خرید اشتراک به همه فیلم ها دسترسی خواهید داشت. همچنین برای کاربران مهمان، بدون پرداخت هزینه بخشی از فیلم ها قابل مشاهده است. کاربران داخلیمی توانند با حجم مصرفی نیم بها به تمامی فیلم ها دسترسی داشته باشند و با کیفیت پخش اتوماتیک یا انتخاب کیفیت های متفاوت فیلم مورد نظر خود را مشاهده نمایند. برای کاربران اشتراک های یک ماهه، سه ماهه ،شش ماهه فانو فیلم مهیا شده است تا از تمامی فیلم های جدید سرویس فانوفیلم بهرمند شوند.

نظر شما