نصب بخاری گازی و سرویس شوفاژها را به استاد کاردان بسپارید!

۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۰۸:۰۷:۵۷
کد خبر: ۱۲۵۴۱۲۹
نصب بخاری گازی و سرویس شوفاژها را به استاد کاردان بسپارید!
اپلیکیشن استادکار به‌عنوان مرجع آنلاین خدمات، دسترسی به متخصصان را آسان می‌کند و می‌توانید به راحتی خدمات مورد نیاز خود مانند تعمیر رادیاتور شوفاژ و تعمیر بخاری گازی را به‌صورت آنلاین ثبت کنید.

به گزارش برنا، با آمدن سرما و کاهش دمای منازل و هر مکان سربسته‌ای، افراد سریعا به فکر گرم کردن محیط زندگی و کار و روشن کردن وسایل گرمایشی خود می‌افتند. برخی از خانه‌ها با داشتن سیستم لوله‌کشی مخصوص، پکیج و سیستم موتورخانه‌ در ساختمان توسط رادیاتور و شوفاژ برای تعدیل فضای داخلی تجهیز شده‌اند. ولی قبل از راه‌اندازی این سیستم نیاز است هواگیری رادیاتورها، سرویس موتورخانه و پکیج و بررسی فنی سلامت کلی سیستم گرمایشی به‌صورت دقیق انجام گردد تا مشکلات آتی گریبان‌گیر افراد استفاده‌کننده نشود. به غیر از سیستم‌های گرمایشی ذکر شده گاهی نیز دلایلی مانند ناکافی بودن تعداد شوفاژ و رادیاتور، یا حتی فاکتورهای دیگری مانند وضعیت آب‌وهوای منطقه موجب می‌شود تا افراد استفاده از بخاری گازی را نیز برای گرمادهی به فضای داخلی انتخاب کنند. درست در همین نقطه است که بازبینی وسایل گرمایشی خصوصا توسط نیروهای متخصص و باتجربه سرویس و تعمیر رادیاتور شوفاژ  و نصب بخاری گازی استادکار اهمیت پیدا می‌کند.

سرویس و تعمیر رادیاتور شوفاژ با متخصصان استادکار

شاید با خودتان تصور کنید هواگیری و روشن کردن شوفاژ نیاز به متخصص ندارد! در این مورد حق با شماست، چون هواگیری ساده‌ترین مرحله برای راه‌اندازی شوفاژ در فصل جدید به شمار می‌رود. ولی اگر مشاهده کردید در قسمتی از شوفاژ آب نشت می‌کند، احتمال شکستگی پره‌ها و پوسیدگی آنها وجود دارد که حتما برای تعمیر آن به کارشناس مربوطه نیاز پیدا خواهید کرد. از طرفی دیگر اگر سرویس موتورخانه و بررسی ویژگی‌های مهم جهت جلوگیری از ترکیدگی دیگ و خرابی پمپ یا هر مشکل دیگر جدی گرفته نشود، ممکن است وضعیت را برای روزهای یخبندان و سردتر آینده وخیم‌تر کند.

گذشته از بررسی موتورخانه، سرویس پکیج  نیز بدون داشتن تجربه و تخصص لازم امکان‌پذیر نخواهد بود. خاموش شدن شعله شمعک، کم شدن فشار پکیج، جرم‌گرفتگی اجزا و مواردی از این دست از جمله مشکلاتی هستند که باید توسط فرد متخصص بررسی شود. زیرا گاهی تعویض برخی قطعات، شستشو و تمیز کردن آنهاست که بر گرمادهی و امنیت کلی واحد تاثیرگذار خواهد بود. به همین دلیل شما به متخصص تعمیر رادیاتور شوفاژ استادکار نیاز پیدا می کنید که هم فرد مطمئنی باشد و هم توانایی فنی بالایی داشته باشد.

نصب بخاری گازی با استادکار حرفه ای

از آنجایی‌که بخاری گازی در ارتباط مستقیم با سیستم گازکشی و اشتعال قرار دارد، نصب این وسیله گرمایشی به‌شکل صحیح و ایمن بسیار مهم خواهد بود. به همین دلیل باید در هنگام نصب، روش‌های تست نشت گاز انجام شود. البته در برنامه سرویس، نصب و تعمیر بخاری گازی استادکار همه جوانب ایمنی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

حتی اگر از سال‌های گذشته بخاری گازی خود را جابه‌جا نکرده‌اید یا هیچ‌کدام از اجزای آن نیز تغییر پیدا نکرده است، نباید سرویس و تست ایمنی را از اولویت حذف کنید. چراکه ممکن است کوچکترین ضربه یا حتی باد و باران‌هایی که به لوله خروجی گاز برخورد کرده است، وضعیت بخاری گازی را از حالت ایمن خود خارج شده باشد. گاهی این مسئله حتی بدون اطلاع و آگاهی شما اتفاق می‌افتد و می‌تواند خطرات جانی و مرگباری به دلیل نشت گاز برای اعضای خانواده به دنبال داشته باشد.

از طرفی دیگر اندازه‌ لوله بخاری، قطر خروجی لوله و حداکثر طول لوله از دیگر موارد مهمی هستند که باید در زمان نصب بخاری گازی به آنها توجه کنید. نیاز است مسیر خروج لوله به‌صورت دقیق بررسی شود تا بتواند دود و گاز حاصل از احتراق را به‌طور کامل از محیط خارج کند و منجر به بازگشت آن به بخاری یا نشت به فضای داخلی نگردد. همچنین شلنگ اتصال گاز به بخاری، نباید طول زیادی داشته باشد و حتما از بست‌های محکم و باکیفیت برای اتصال آن استفاده شود.

اپلیکیشن استادکار همیشه کنار شماست

با توجه به همه مواردی که در مورد نصب بخاری گازی و سرویس و تعمیر رادیاتور شوفاژ گفته شد، بهترین و امن‌ترین روش برای راه‌اندازی این سیستم‌های گرمایشی کمک گرفتن از افراد متخصص و خبره در همین حوزه است. قطعا افراد با تجربه و حرفه‌ای با صرف کمترین زمان و انرژی، نتیجه ایده‌التان را ارائه می‌دهند. به همین منظور پیشنهاد می‌شود استفاده از خدمات نصب بخاری گازی و سرویس و تعمیر رادیاتور شوفاژ استادکار غافل نشوید و خیال خود را را از بابت بروز هر مشکلی راحت کنید. اپلیکیشن استادکار به‌عنوان مرجع آنلاین خدمات، دسترسی به متخصصان را آسان می‌کند و می‌توانید به راحتی خدمات مورد نیاز خود را به‌صورت آنلاین ثبت کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز