کیوسک، جدیدترین و جذاب‌ترین راه برای سود بردن از رمزارزها

۱۴۰۰/۰۸/۱۹ - ۰۹:۱۰:۰۳
کد خبر: ۱۲۵۹۰۰۸
کیوسک، جدیدترین و جذاب‌ترین راه برای سود بردن از رمزارزها
ما ایرانی‌ها چگونه می‌توانیم ارز دیجیتال بخریم و نگران از دست رفتن دارایی‌هایمان نباشیم؟ آیا بهتر نیست از صرافی‌های مطمئن داخلی استفاده کنیم؟ با ما در معرفی کیوسک همراه باشید.

به گزارش برنا، حتما می‌دانید که برای خرید ارزهای دیجیتال، باید به صرافی‌های رمزارز مراجعه کنیم، مانند بایننس، کوین‌بیس و کوکوین؛ ولی مسئله اینجاست که به‌خاطر تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران و محدودیت‌های بانکی موجود، ریسک سرمایه‌گذاری از طریق این صرافی‌ها خیلی زیاد است، چون در هر لحظه و به بهانه تحریم، ممکن است حساب کاربری ایرانی‌ها را بسته و دارایی‌هایشان را مسدود کنند!

پس راه‌حل چیست؟ ما ایرانی‌ها چگونه می‌توانیم ارز دیجیتال بخریم و نگران از دست رفتن دارایی‌هایمان نباشیم؟ آیا بهتر نیست از صرافی‌های مطمئن داخلی استفاده کنیم؟ با ما در معرفی کیوسک همراه باشید.

صرافی مطمئن ایرانی برای خرید ارزهای دیجیتال سراغ دارید؟

در این نوشته کوتاه، قصد داریم یکی از جدیدترین و جذاب‌ترین صرافی‌های رمزارز ایران را به شما معرفی کنیم: صرافی رمزارز کیوسک که با دریافت مجوزهای لازم و با تکیه بر دانش روز و سابقه طولانی مهندسان و طراحان درجه‌یک خودش در حوزه دارایی‌های دیجیتال، فعالیتش را از سال ۱۳۹۹ آغاز کرده است.

طراحان و برنامه‌نویسان کیوسک تلاش کرده‌اند پلت‌فرمی برای ایرانی‌ها بسازند که رابط کاربری ساده و آسانی داشته باشد؛ یعنی به‌جای ارائه ظاهر پیچیده فنی و اصطلاحات دشوار انگلیسی که کاربر ایرانی را از فعالیت در بازار رمزارزها خسته می‌کنند، ضمن حفظ استانداردهای بین‌المللی و همگام با پیشرفت‌های صرافی‌های جهانی، پلت‌فرمی ساخته‌اند که کار را حسابی راحت کرده و تمرکز کاربر را صرفا روی خرید ارز دیجیتال و فروش آن و رسیدن به سود حفظ می‌کند.

نکته بسیار مهم: برخلاف بسیاری از صرافی‌های ایرانی که فقط چند رمزارز دارند، کیوسک سعی کرده با ارائه تعداد قابل‌توجهی رمزارز، گزینه‌های زیادی را پیش روی هم‌وطنان خود قرار داده و فرصت‌های سرمایه‌گذاری بیشتری برایشان فراهم کند.

در صرافی ارزهای دیجیتال کیوسک می‌توانید از بین بیش از پنجاه رمزارز پرطرف‌دار جهانی، رمزارزهای موردنظر خودتان را انتخاب کرده و همراه با سایر فعالان این حوزه در سرتاسر جهان، امکان معامله، برداشت و واریز در هر زمان و هر مکانی داشته باشید.

صرافی کیوسک چه قابلیت‌های ویژه‌ای دارد؟

کاربران ایرانی می‌توانند خیلی سریع و راحت، با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب، مبلغ موردنظرشان را به سایت کیوسک واریز کرده و بعد هم رمزارز موردنظرشان را بخرند؛ یا بعد از فروش رمزارزشان، و در صورت نیاز، درخواست برداشت وجه بدهند تا کیوسک طبق سیکل واریز شرکت شاپرک، پول را به حساب بانکی‌شان واریز کند.

البته کیوسک فقط صرافی نیست، بلکه بازاری برای معامله بین دارندگان ارزهای دیجیتال است؛ یعنی شما می‌توانید بسیاری از رمزارزها را از طریق پلت‌فرم کیوسک با دیگران مبادله کنید. به این شیوه، کارمزدها کاهش یافته و حتی می‌توانید سود بیشتری هم به دست بیاورید.

این‌ها فقط تعدادی از ویژگی‌های جذاب صرافی کیوسک هستند:

  • امکان خریدوفروش آسان رمزارز؛
  • پوشش بیش از 35 رمزارز که مدام به تعدادشان اضافه می‌شود؛
  • واریز بیت کوین رایگان در صورت ثبت نام در کیوسک
  • ارائه نمودار حرفه‌ای روند قیمتی برای ارزهای دیجیتال؛
  • و داشتن کیف پول مطمئن و ایمن.

علاوه بر این‌ها، کیوسک آکادمی هم دارد! آکادمی کیوسک برای علاقه‌‌مندان به بازار رمزارزها و فناوری‌های مرتبط با آن‌ها ایجاد شده تا دارندگان رمزارز بتوانند دانش روز را به دست آورده و با آگاهی بیشتری در این حوزه فعالیت کنند.

در آکادمی کیوسک، می‌توانید تحلیل‌های فاندامنتال و تکنیکال رمزارزهای مختلف را بخوانید، آخرین خبرهای حوزه بلاک‌چین و رمزارز را رصد کنید، با تک‌تک ارزهای دیجیتال، کارکرد آن‌ها و پیش‌بینی‌ها از وضعیت آن‌ها در آینده آشنا شوید و خلاصه به یکی از بهترین منابع فارسی‌زبان در حوزه رمزارز دسترسی داشته باشید.

حالا چگونه در کیوسک ثبت‌نام کنم؟

برای ثبت‌نام در کیوسک و شروع فعالیت در بازار رمزارزها، کافی است به وب‌سایت کیوسک مراجعه کرده، روی دکمه ثبت‌نام کلیک کنید. در کمتر از ۶ دقیقه، به‌کمک هوش مصنوعی کیوسک و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای هم احراز هویت کنید.

ﺍﮔﺮ تازه‌کار هستید و برای اولین بار ﻭﺍﺭﺩ دنیای رمزارزها می‌شوید، می‌توانید ﮔﺰﯾﻨﻪ ﺧﺮﯾﺪ ﺁﺳﺎﻥ ﺭﺍ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮐرده و بدون هیچ دردسری، رمزارز دل‌خواهتان را با پرداخت از طریق کارت بانکی بخرید. اگر هم ﺗﺠﺮﺑﻪ دارید و با خریدوفروش ارزهای دیجیتال آشنا هستید، می‌توانید گزﯾﻨﻪ ﺑﺎﺯﺍﺭ کیوسک ﺭﺍ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮐرده و ﺳﻔﺎﺭﺵ‌ﮔﺬﺍﺭﯼ ﮐﻨﯿﺪ.

خلاصه اینکه کیوسک فکر همه‌چیز را کرده و از کاربرهای تازه‌کاری که برای اولین بار می‌خواهند ارز دیجیتال بخرند تا حرفه‌ای‌هایی که سال‌هاست خریدوفروش می‌کنند، می‌توانند جذابیت‌های زیادی در این صرافی پیدا کنند.

سال‌های پیش‌رو متعلق به فناوری رمزارزهاست و ما اکنون در ابتدایی‌ترین سطوح آن هستیم. پس همین امروز با ثبت‌نام در وب سایت کیوسک و استفاده از امکانات بی‌شمار آن، شروع به یادگیری این فناوری از پایه و فعالیت در بازار رمزارز کنید.

متخصصان کیوسک در همه مراحل در کنار شما هستند و همه امکانات لازم را در اختیارتان قرار می‌دهند تا در این مسیر به موفقیت برسید و علاوه بر فعالیت آگاهانه در حوزه بلاک‌چین، به سود خوبی هم از خرید و فروش ارزهای دیجیتال دست پیدا کنید.

در نهایت اینکه شما با دعوت از دوستان خود، برای ثبت‌نام در صرافی کیوسک، می‌توانید هدیه نقدی بگیرید! کیوسک به‌ازای هر نفری که معرفی کنید، بعد از احراز هویت، به شما ۳۰هزار تومان و به فرد موردنظر ۲۰هزار تومان هدیه می‌دهد تا در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز