باز کردن لوله فاضلاب با ۵ تکنیک اصولی

۱۴۰۰/۰۸/۲۱ - ۱۰:۳۴:۰۱
کد خبر: ۱۲۵۹۸۸۷
باز کردن لوله فاضلاب با ۵ تکنیک اصولی
مشکل گرفتگی لوله و چاه بعضی اوقات ممکن است خیلی شدید نباشد و یا شدت آن به اندازه ای باشد که نیاز به حضور تکنسین لوله بازکنی در محل داشته باشید، لذا ما در این مقاله درباره روش های لوله بازکنی و باز کردن لوله فاضلاب توضیحات مفصل داده ایم.

به گزارش برنا، گرفتگی لوله فاضلاب و چاه در هر ساعتی از شبانه روز و در منزل هر کسی ممکن است اتفاق بیفتد. رفع این مشکل را نه می شود به زمان دیگری موکول کرد و نه از رفع آن صرف نظر کرد. از این رو سایت برچسب بر آن شد تا خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی را به صورت شبانه روزی و تضمینی برای مردم در سراسر شهر تهران ارائه دهد.

مشکل گرفتگی لوله و چاه بعضی اوقات ممکن است خیلی شدید نباشد و یا شدت آن به اندازه ای باشد که نیاز به حضور تکنسین لوله بازکنی در محل داشته باشید، لذا ما در این مقاله درباره روش های لوله بازکنی و باز کردن لوله فاضلاب توضیحات مفصل داده ایم.

عناوین مطالب نوشته شده در این مقاله به شرح زیر است:

  • باز کردن لوله فاضلاب توسط تکنسین های لوله بازکنی پونک تهران
    • فنر لوله بازکنی برقیپ
    • پمپ تراکم هوا
  • باز کردن چاه فاضلاب به کمک روش های خانگی در منزل
    • قوی ترین محلول لوله بازکن
    • لوله بازکن دستی
    • جوش شیرین و سرکه

باز کردن لوله فاضلاب توسط تکنسین های لوله بازکنی پونک تهران

برای بسیاری از ما پیش آمده که دچار مشکلات فنی مربوط به گرفتگی لوله و چاه فاضلاب در خانه یا محل کار شویم. در لیست زیر نمونه هایی از این مشکلات رایج که برای شهروندان تهران (پونک، ونک، نیاوران و...) اتفاق افتاده است را ذکر کرده ایم:

  • پیچیدن بوی بد فاضلاب در خانه به صورت مکرر؛
  • گرفتگی چاه حمام بر اثر جمع شدن مو؛
  • افتادن اشیاء با ارزش مانند موبایل و طلا در چاه؛
  • گرفتی چاه توالت فرنگی و دستشویی ایرانی؛
  • گرفتگی سینک ظرفشویی و دیر تخلیه شدن آب؛
  • گرفتگی چاه حیاط، آشپزخانه و تراس؛

این مشکلات گاها بسیار شدید است و نمی توان اقدام به رفع آن در منزل کرد، از این رو سایت برچسب شما را راهنمایی می کند تا در هر کجای تهران که هستید، نزدیک ترین لوله بازکن سیار به خود را بیابید و با اون تماس بگیرید. به عنوان مثال اهالی محله پونک می توانند با متخصصان لوله بازکنی پونک برچسب تماس گرفته و رفع گرفتگی فاضلاب را به چاه بازکن پونک بسپارند.

استفاده از فنر لوله بازکنی برقی توسط نیروهای لوله بازکن در ونک

فنر لوله بازکن یکی از متداول ترین ابزارآلاتی است که تکنسین های لوله بازکنی در ونک و سایر مناطق تهران در برچسب از آن استفاده می کنند. این دستگاه مدل های مختلفی مثل فنر لوله بازکن دستی، برقی و دریلی دارد. از این ابزارها مواقعی استفاده می شود که گرفتگی لوله خیلی شدید نباشد.

استفاده از فنر لوله بازکن دستی، روشی خانگی برای باز کردن لوله فاضلاب به شمار میرود، اما از فنر برقی و فنر با دریل تنها تکنسین های لوله بازکنی ونک در برچسب می توانند استفاده کنند. دستگاه فنر برقی از یک فنر بسیار بلند و یک موتور الکتریکی ساخته شده است. دستگاه فنر زنی برقی مدل های تمام اتومات و نیمه اتومات دارد. روش کار با فنر لوله بازکنی برای تمامی تکنسین های لوله بازکنی برچسب جا افتاده است و در این زمینه بسیار مجرب هستند.

استفاده از پمپ تراکم هوا جهت رفع گرفتگی های سخت

پمپ تراکم هوا دستگاهی است که در درون موتور خود هوای زیادی را انباشته کرده و لوله ای دارد که تکنسین چاه بازکن برچسب آن را به درون چاه می فرستند و در نهایت با فشار دادن دکمه ای تمامی هوا از لوله به داخل چاه منتقل می شود. پس از انتقال هوا به داخل چاه با فشار زیاد انسداد لوله فاضلاب برطرف خواهد شد.

استفاده از این روش در مواقعی که گرفتگی لوله بسیار زیاد باشد کاربرد پیدا می کند و تمامی تکنسین های لوله بازکنی برچسب موظف به استفاده از آن هستند. تیم لوله بازکن و چاه بازکن در سایت برچسب آموزش کار با دستگاه لوله بازکن برقی از جمله پمپ تراکم هوا را دیده اند و به آن تسلط دارند.

لوله بازکنی + باز کردن لوله فاضلاب

باز کردن چاه فاضلاب به کمک روش های خانگی در منزل

بعضی اوقات پیش می آید که گرفتگی لوله خیلی شدید نیست و بدون حضور تکنسین و به واسطه خودمان قابل رفع است. از این رو می توانیم گرفتگی لوله و چاه فاضلاب را با استفاده روش های خانگی برطرف کنیم.

در ادامه متن به بررسی روش های رفع گرفتگی چاه در منزل می پردازیم.

طریقه استفاده از قوی ترین محلول لوله بازکن برای باز کردن چاه فاضلاب

استفاده از محلول لوله بازکن می تواند از ساده ترین روش های باز کردن لوله فاضلاب در خانه باشد. طریقه استفاده از محلول لوله بازکن بر روی جلد آن درج شده است. چاه بازکن قوی محلول هایی می باشند که با فرمول شیمیایی تهیه و تنظیم می شوند و توانایی بالایی در حل کردن فضولات درون خود را دارند (مانند لوله بازکن صاف، اکتیو و...)؛ اما در باز کردن درب و استفاده از آن ها باید دقت بسیاری نمود تا آسیبی به دست مان وارد نشود. استفاده از مایع لوله بازکن جهت باز کردن چاه حمام نیز کاربرد دارد.

از محلول قوی لوله بازکنی باید به دفعات کم و میزان کم مصرف کرد زیرا استفاده مکرر و بیش از اندازه از آن ها می تواند به لوله های ساختمانی آسیب برساند؛ از این رو اگر احساس کردید مشکل گرفتگی لوله شما با تعداد دفعات کم و به مقدار اندک از این مواد قابل حل نیست حتما با تکنسین های لوله بازکنی برچسب تماس بگیرید.

لوله بازکنی + باز کردن لوله فاضلاب

استفاده از لوله بازکن دستی جهت باز کردن لوله فاضلاب

طرز استفاده از لوله بازکن دستی یا تلمبه بسیار راحت است و ساده ترین روش رفع گرفتگی لوله در منزل به حساب می آید. از این روش در رفع گرفتگی های ضعیف و سطحی استفاده می کنند.

قبل از استفاده از تلمبه بهتر است مقدار کمی آب بر روی سینک بریزید تا برای لوله بازکن چسبندگی ایجاد شود. سپس قسمت پلاستیکی لوله بازکن را روی دهانه لوله قرار دهید تا راه خروج هوا بسته شود. در ادامه با پایین فشار دادن دسته تلمبه باعث ایجاد مکش شوید و اگر این کار را چند با تکرار کنید، موادی که باعث گرفتگی لوله شده اند جابجا شده و راه آب باز میشود.

باز کردن لوله با جوش شیرین و سرکه

شایع ترین دلیل گرفتگی لوله به علت چربی و روغن است. ترکیب جوش شیرین با سرکه یک ترکیب با خاصیتی اسیدی است که می تواند چربی ها را در خود حل کرده و راه لوله را باز کند. علاوه بر این باز کردن لوله با جوش شیرین لوله را ضدعفونی کرده و قارچ و باکتری ها را هم از بین می برد.

همانطور که در این مقاله اشاره کردیم گرفتگی لوله می تواند ضعیف و سطحی باشد و با روش های خانگی قابل رفع باشد و یا اینکه شدت گرفتگی آنقدر زیاد باشد که نیاز به حضور تکنسین لوله بازکن داشته باشیم. در صورت نیاز به حضور فنی کار حتما از سایت برچسب ( https://barchasb.net/ ) استفاده کنید. در واقع تیم ما ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در سراسر تهران است که به صورت 100% تضمینی کار می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز