ارز دیجیتال فگ فرصتی عالی برای سرمایه گذاری

۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۱۵:۳۴:۱۳
کد خبر: ۱۲۶۸۶۳۰
ارز دیجیتال فگ فرصتی عالی برای سرمایه گذاری
ارز دیجیتال فگ یکی از ارزهای جدید بازار ارز است. با ما همراه باشید تا با این ارز بیشتر آشنا شوید.

به گزارش برنا، امروزه بازار جهانی ارز دیجیتال یا کریپتو کارنسی در سرتاسر دنیا طرفداران بسیاری دارد. چرا که ویژگی‌های منحصر به فرد ارز دیجیتال آن را به شدت متمایز از سایر بازارهای موجود کرده است. ارز دیجیتال فگ یکی از ارزهای جدید بازار ارز می‌باشد. با ما همراه باشید تا با این ارز بیشتر آشنا شوید.

چرا ارز دیجیتال

با پیشرفت علم و تکنولوژی، روش مبادله و نوع پرداخت پول نیز ماندد سایر کارهای موجود پیشرفت کرده و کاملا متفاوت شده است. به عنوان مثال تاکسی‌های آنلاین مانند اسنپ جای تاکسی‌های تلفنی را گرفته اند، بازارهای دیجتالی و سایت‌های فروش بخش زیادی از خریدها را تامین می‌کنند. پول‌ها نیز در آینده‌ای نه چندان دور به صورت کامل وارد قالب دیجیتالی بودن می‌شوند و به زودی ارز دیجیتال جای پول را می‌گیرند.

چه به سر پول آمد

زمانی که به گذشته نگاه می‌کنیم درمی‌یابیم که هیچ کس در هیچ زمانی نتوانسته در برابر هیچ گونه تکنولوژی بایستد. علم پیشرفت می‌کند و جهان روز به روز در مسیر بهتر شدن و پیشرفت در حال تغییر است. ما باید با تغییر همراه باشیم و سطح خودمان را مطابق رشد جهان بالا ببریم.  حال به بررسی تاریخچه تکنولوژی در فضای مالی بپردازیم تا بهتر متوجه اهمیت فضای رمزارزها و ارز دیجیتال فگ شویم.

مبادله کالا به کالا تا پول های رمز نگاری شده

در گذشته زمانی که هنوز پول اختراع نشده بود، اولین مبادلات بین مردم توسط تبادل کالا به کالا انجام می‌شد. کمی که گذشت نمادهایی به عنوان واحد تبادلات درنظر گرفته شد. این واحدهای نمادین اشیائی همچون صدف، نمک و ... بودند.

پس از چندی بشر فلزات را کشف کرد و تبادلات از واحدهای نمادین به سکه‌های فلزی ارتقا یافتند. وقتی انسان یاد گرفت سکه بسازد عکس پادشاه یا ملکه همان ایالت را روی سکه کشید. همه چیز راحت‌تر از قبل مبادله می‌شد اما مشکلی وجود داشت. سکه‌های فلزی بسیار سنگین بودند و ثروتمندان وزن بسیار زیادی را مجبور می‌شدند حمل کنند. در ضمن به مرور زمان جمعیت افزایش یافته و کمیاب بودن فلزات دردسرساز شده بود و دیگر کافی نبود. به همین دلیل رسیدهای کاغذی به میان آمد.

بعد از رسیدهای کاغذی پول اختراع شد. پول هر کشور با دیگر کشورها متفاوت است و این یعنی ارزش آن نیز متفاوت می‌باشد. اختراع پول یکی از مفیدترین کشفیات بشر بود اما این گزینه هم مشکلات و معایب خودش را دارد. به مرور زمان پول کاغذی تبدیل به پول الکترونیکی شد و محدودیت زمانی و مکانی را برای ما کمتر کرد. امروز کمتر کسی وجود دارد که عابر بانک نداشته باشد. اکثر افراد عابر بانک دارند و توسط گوشی‌های موبایل خود در هر رمان ومکانی که بخواهند می‌توانند نقل و انتقال بانکی خود را انجام دهند.

ارز دیجیتال فگ

ارزهای رمزنگاری شده

با اینکه پول بسیاری از مشکلات بشر را حل کرد و به مرور زمان با الکترونیکی شدن بسیاری از محدودیت‌ها را برداشت اما هنوز معایبی دارد. ورود ارزهای دیجیتال به عرصه بازار مالی مانند ارز دیجیتال فگ، دوج کوین و ... باعث از بین رفتن سایر محدودیت‌ها شده است.

متمایزترین ویژگی ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز بودن آن می‌باشد. وقتی شما در بانک پول خود را نگهداری کنید، همان شعبه بانکی که در آن حساب دارید، شعبه اصلی آن بانک، بانک مرکزی و اطلاعات تمامی اطلاعات شما و حسابتان را دارند. غیرمتمرکز بودن ارزهای دیجیتال یعنی تحت کنترل و تایید هیچ ارگان یا دولت خاصی نیست. این یعنی در این بازار جهانی قرار نیست شما را کنترل کند. قیمت هر ارز هم توسط عرضه و تقاضای آن ارز بالا یا پایین می‌رود نه دولت یا سازمانی.

ویژگی دیگر ارزهای دیجیتال، ارزش یکسان آن در سرتاسرجهان است. پول در هر کشوری با کشور دیگر متفاوت می‌باشد مثلا بین دلار و ریال تفاوت ارزشی زیادی وجود دارد. اما در ارزهای رمزنگاری شده اگر ارزی در ایران یک دلار باشد، این ارز در آمریکا نیز همان یک دلار است.

ویژگی دیگر ارزهای دیجیتال فضای امنیتی بلاکچین می‌باشد. یکی از قدرتمندترین سیستم امنیتی موجود در حال حاضر بلاکچین است. بلاکچین زنجیره‌ای از بلوک‌هاست که یکی از کاربردهای آن باعث حفاظت از ارزهای دیجیتال می‌باشد. ارز دیجیتال فگ بر بستر بلاکچین اتریوم و اسمارت چین بایننس فعالیت دارد.

ارز دیجیتال فگ

ارز دیجیتال فگ

ارز رمزنگاری شده فگ یکی از 13 هزار ارز دیجیتال موجود در لیست بازار مارکت کپ می‌باشد. این ارز دیجیتال در تاریخ 22/2/1400 با قیمت 000000021900/0 پا به میدان فضای کریپوکارنسی گذاشت. گاو صندوق امنیت آن یعنی بلاکچین ارز دیجیتال فگ، بستر اتریوم و بایننس اسمارت چین است. bsc یا بایننس اسمارت چین یک بلاکچین غیرمتمرکز سریع می‌باشد که با بلاکچین اتریوم سازگار است و می‌توان این دو را بهم متصل کرد. ارز فگ قابلیت پشتیبانی هردو شبکه را دارد.

این ارز دیجیتال 4 درصد از کارمزد معاملات خود را بین دارندگان خود توزیع می‌کند. هدف این توکن کمک به امور خیریه است. توکن فگ یک شت کوین می‌باشد و ترجیحا برای سرمایه گذاری کوتاه مدت یا ترید مناسب‌تر است تا سرمایه گذاری‌های بلند مدت یا هولد کردن.

ارز feg مخفف feed every gorilla در چند صرافی معتبر نیز لیست شده است. در این ارز هیچ پیش فروشی وجود نداشته بود.

خرید ارز فگ

شما برای خرید ارزهای دیجیتال هیچ محدودیت زمانی ندارید و در هر زمان هر ارز دیجیتالی را بخواهید می‌توان آن را خریده و در کیف پول خود نگهداری کنید. برای خرید ارز دیجیتال فگ نیز شما ابتدا در مورد این ارز اطلاعات کافی کسب کنید و پس از تصمیم قطعی آن را از صرافی خریده و به کیف پول خود انتقال دهید.

ارز دیجیتال فگ

ارز دیجیتال

امروزه که فضای دیجیتالی کار را برای همه ما آسان‌تر کرده ارزهای رمزنگاری شده یکی از تکنولوژی‌های غیرقابل اجتناب است. بازار ارز دیجیتال بازار بزرگ و جهانی است که در سرتاسر دنیا طرفداران خود را دارد و به مرور زمان آگاهی مردم بالا رفته و این بازار شلوغ‌تر و پرکاربرتر از روز قبل می‌شود.

برای وارد شدن به فضای ارزهای دیجیتال باید ریسک این بازار مالی را بپذیرید. این بازار همانطور که سودهای بسیار زیادی دارد ریسک خاص خودش را نیز دارد. بنابراین اولین فاکتور برای سرمایه گذاری و مشغول شدن در این فضا ریسک پذیری است. پس از پذیرفتن این موضوع باید توجه کنید این فضا کاملا جدید است و باید مدام درحال آموزش دیدن و آپدیت کردن خود باشید تا از بازار عقب نمانید و سود خوبی داشته باشید.

در این مقاله سعی کردیم درمورد ارز دیجیتال به خصوص ارز دیجیتال فگ اطلاعات کافی را منتقل کنیم. امید است نهایت استفاده از این مطالب را ببرید.

نظر شما
نظرات
bbcrack
|
-
|
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
0
0
I like your post this is so great. This is so useful for us. You are fantastic.
If you want to Download Crack Software Click Down below
Total Commander
Hma Pro VPN
Bandicam
bbcrack
|
-
|
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
0
0
I like your post this is so great. This is so useful for us. You are fantastic.
If you want to Download Crack Software Click Down below
Total Commander
Hma Pro VPN
Bandicam