۶ روش بالا بردن امنیت خانه و جلوگیری از سرقت

۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۰:۲۶:۲۴
کد خبر: ۱۲۸۰۷۷۹
۶ روش بالا بردن امنیت خانه و جلوگیری از سرقت
امنیت یکی از ویژگی های یک خانه مناسب و مطمئن برای زندگی بدون هیچ نگرانی است و همچنین یکی از مسائل مهم جامعه است که باید توجه ویژه ای به آن شود.حالا سوال مهم این است که چگونه امنیت خانه را بالا ببریم؟

به گزارش برنا، امنیت یکی از ویژگی های یک خانه مناسب و مطمئن برای زندگی بدون هیچ نگرانی است و همچنین یکی از مسائل مهم جامعه است که باید توجه ویژه ای به آن شود.حالا سوال مهم این است که چگونه امنیت خانه را بالا ببریم؟

چگونه امنیت خانه خود را بالا ببریم؟

زمانی که صحبت از بالا بردن امنیت خانه میشود ، ذهنمان به سوی ورود سارقین به داخل خانه میرود زیرا امروزه سرقت ها نیز مدرن شده است و سارقان از راه های مختلف و جدید برای نفوذ استفاده میکنند.

نصب قفل دیجیتال روی درب

قفل های دیجیتال و هوشمند از تجهیزات امنیت مدرن و پیشرفته ای هستند که توانسته اند امنیت و آسایش خانه و خانواده را به حداکثر میزان برسانند.قفل های هوشمند الکترونیکی دیگر مانند قفل های مکانیکی قدیمی نیستند که با کلید های معمولی که به راحتی میتوان از آنها کپی کرد باز شوند ، این قفل ها با ابزار های مانند رمز ، اثر انگشت ، گوشی ، کارت قابل دسترسی هستند که تقریبا نفوذ را برای افراد متفرقه غیر ممکن میسازد.

این محصولات مدرن دارای سیستمی پیشرفته و پیچیده هستند اما یکی از مزایا آنها استفاده و کاربری راحت انهاست که باعث محبوبیت این محصولات شده است.

این قفل ها دارای مدل های مختلف با کارایی های متفاوتی هستند که همه آنها دارای ویژگی ها و مزایا زیر میباشند :

  • امنیت بالا
  • مدیریت ورود و خروج
  • متصل شدن به خانه هوشمند
  • تضمین حریم خصوصی
  • اتصال به تلفن هوشمند و کنترل با آن
  • باز کردن درب بدون نیاز به کلید
  • استفاده از رمز های یکبار مصرف
  • بسته و قفل شدن خودکار درب
  • آلارم های هشدار
  • قابلیت اتصال به آیفون تصویری
  • مجهز به قفل کودک
  • زیبایی منحصر به فرد
  • سیستم ضد شوک
  • مقاوم در برابر آتش

اطلاعات بیشتر در مورد قفل دیجیتال در سایت آریا لاک

جهت مشاوره خرید قفل دیجیتال با شماره 09198649902 تماس بگیرید.

نصب دستگیره دیجیتال روی درب

دستگیره های دیجیتال هم از دیگر تجهیزات هوشمند ساختمانی هستند که میتوانند ایمنی را تا حد زیادی بالا ببرند.

این محصولات هم مانند قفل های دیجیتال دارای یک یا چند پنل دسترسی مثل کارت ، رمز ف اثر انگشت و گوشی هستند که برای باز و بسته و حتی قفل کردن درب استفاده میشود. (خرید و قیمت قفل اثر انگشتی)

دستگیره های الکترونیکی درب دارای امکانات مختلف و کاربردی زیادی هستند که این امکانات شامل رمز تصادفی، تابع خیالی، هشدار استفاده از رمز و کارت اشتباه، تایید دومرحله ای، تعداد بالای کاربرهای مختلف و منوی مدیریت است.

برند های معروف دستگیره دیجیتالی می توان به دستگیره دیجیتال سامسونگ، دستگیره دیجیتالی میلره، دستگیره دیجیتالی ik و ... اشاره کرد که هر یک از این دستگیره ها با گارانتی های مختلف ارائه می شود. 

با این دستگیره ها میتوانید ورود و خروج افراد مجاز را مدیریت و کنترل کنید و ورود افراد متفرقه را نیز غیر ممکن کنید.

یکی از ویژگی های مهم این دستگیره ها این است که این محصولات دارای یک اپلیکیشن برای گوشی هستند که وقتی به آنها متصل شوند میتوانید با گوشی خود دستگیره و درب را کنترل کنید ، حتی برخی از این محصولات به دوربین های مداربسته هم متصل میشوند.

جهت مشاوره خرید دستگیره دیجیتال با شماره 09198649902 تماس بگیرید.

نصب درب ضد سرقت

image_1640851972

نصب درب ضد سرقت در مکان های مختلف مسکونی ، اداری و تجاری و ... یکی از راه هایی است که برای افزایش امنیت مورد استفاده قرار میگیرد زیرا این درب ها ساختاری ضد سرقت با استحکام و مقاومت بالا هستند و در مقابل هر نوع تخریب و دستگاری و اهرم شدن مقاوم اند.

درب های ضد سرقت در مدل های مختلف ضد حریق ، آکوستیک ، فلزی و ... وجود دارند که از متریال های با کیفیت و یراق آلات و قفل های مرغوب ساخته میشوند و زمانی که با چهارچوب درب کاملا رگلاژ باشند ، میتواند امنیت را تا حد زیادی افزایش دهند و مانع نفوذ سارقان شوند.

اگر قصد افزایش ایمنی با نصب درب ضد سرقت را دارید ، هنگام خرید به نکاتی مانند نوع چهار چوب ، نوع قفل و لولای درب ، جنس رویه درب ، وزن درب ، ابعاد درب و نوع نصب آن توجه داشته باشید و بهترین گزینه ها را انتخاب کنید.

از دیگر آیتم های تاثیر گذار روی کیفیت و امنیت این درب ها میتوان به کلاف آنها ، ضخامت ام دی اف درب ، نوع قفل و چند زبانه بودن آن ، شبکه فلزی داخلی درب ، پین های ثابت که به سمت لولای درب قرار میگیرند و باعث جلوگیری از اهرم شدن میشوند ، چشمی ، قفل شب بند و آژیر اشاره کرد.

همچنین در صورتی که قصد بیشتر کردن درب های ضد سرقت را نیز داشته باشید میتوانید قفل دیجیتال درب ضد سرقت نیز خریداری و نصب کنید.

نصب دوربین مداربسته

image_1640851986

دوربین های مداربسته از دیگر تجهیزات امنیتی هستند که برای منازل ، آپارتمان ها ، ویلا ها ، برج ها و سایر مکان های عمومی و خصوصی مورد استفاده قرار میگیرند که نسبت به شرایط و محیط مورد استفاده مدل های مختلف با کارایی های مختلف دارند.

با دوربین های مداربسته میتواند به صورت آنلاین یا حتی فیلم های ضبط شده از ساعات گذشته مکان مورد نظر را با کیفیت بالا و به صورت رنگی مشاهده کنید و نظارت کامل بر محیط داشته باشید.

نصب دوربین مداربسته دارای مزایا زیادی است که مهم ترین آنمها عبارتند از :

  • ترساندن مجرمین
  • جلوگیری از سرقت
  • مدیریت از راه دور
  • کنترل محیط در صورت نبود افراد
  • مراقبت و کنترل از کودکان و سالمندان
  • نظارت بر کار پرستار کودک
  • کنترل حیوانات خانگی

نصب دزدگیر

دزدگیر یکی از تجهیزات ایمنی و بازدارنده از سرقت میباشد که امروزه نقش مهمی در زندگی افراد ایفا میکند که انتخاب محصول مناسب ، نصب صحیح آن و استفاه درست از دزدگیر ها متواند روی عملکرد آنها تاثیر بگذارد.

این محصولات امروزه به قدری پیشرفت کرده اند که هنگام سرقت علاوه بر پخش صدای آژیر در محیط ، به صاحب دوربین پیامک ارسال میکند و یا با گوشی متصل به دوربین تماس بر قرار میکند تا از جریان سرقت مطلع باشد.

هنگام نصب دزدگیر اماکن با توجه به موقعیت خانه از انواع سنسورهای دزدگیر شامل چشمی حرکتی،  مگنت، سنسور لرزشی،  و سنسور تشخیص دود استفاده کنید تا پوششی کامل داشته باشید.

دزدگیر اماکن به سه نوع زیر تقسیم می‌شود :

  1. دزدگیر ساده و بدون تلفن کننده
  2. دزدگیر با تلفن کننده شهری (خط ثابت)
  3. دزدگیر با تلفن کننده سیم‌کارتی

نصب قفل دیجیتال آژیردار

قفل های زیادی برای افزایش امنیت مورد استفاده قرار میگیرند که یکی از موثر ترین قفل های موجود در بازار قفل دیجیتال آژیردار میباشد که وقتی افراد متفرقه قصد باز کردن آنها ، شکستن آنها و یا هک کردن آنها را داشته باشد ، آژیر به صدا در می آید.

بدنه این قفل ها از آلیاژ روی ساخته میشود و سایر قسمت های این محصولات از فولاد حرارت داده شده است که در برابر برش ، فشار و ضربه کاملا مقاوم است و نکته مهم این است که این قفل ها روی انواع درب های معمولی و ضد سرقت نصب میشوند.

قفل آژیردار ضد سرقت با یک صدای زنگ قوی می‌تواند از انواع درب، دوچرخه، درب گاراژ ، سوله باغ ، خانه ، دفتر ، دروازه کناری ، جعبه ابزار ، کمد یا هر چیز دیگری محافظت کند.

این دستگاه دارای دو عدد باتری قلمی به صورت استاندارد کار می کند و برای سال ها نیاز به تعویض باتری نیست ، همچنین دارای سه زبانه می باشد ، به صورتی که وقتی با کلید درب سه قفل میشود با یک تک بوق قفل فعال میشود.

از مهم ترین خصوصیات این قفل ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • قابلیت اعلام خطر باز شدن درب ها توسط آژیر
  • امکان نصب روی همه درب ها از نظر جنس و اندازه
  • ارسال پیام اخطار ورود افراد متفرقه به سه شماره از پیش تعیین شده در دستگاه
  • قابلیت مطلع شدن از میزان توان باطری های دستگاه از طریق پیامک
  • امکان تنظیم کردن مدت زمان ورود کد امنیتی بعد از باز شدن درب توسط اعضای خانه
  • امکان تنظیم صدای آژیر در دو سطح بالا و پایین طبق نیاز

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز