مزایای خرید گیفت کارت چیست؟

۱۴۰۰/۱۰/۱۹ - ۰۷:۳۸:۳۶
کد خبر: ۱۲۸۳۸۶۶
مزایای خرید گیفت کارت چیست؟
یکی از مباحث ترند جدید در دنیای دیجیتال گیفت کارت است؛ آیتمی که امکان خرید و استفاده از تمامی قابلیت‌های ارزشمند نرم افزارهای مشهور و پرطرفدار جهان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

به گزارش برنا، یکی از مباحث ترند جدید در دنیای دیجیتال گیفت کارت است؛ آیتمی که امکان خرید و استفاده از تمامی قابلیت‌های ارزشمند نرم افزارهای مشهور و پرطرفدار جهان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به جرئت می‌توان گفت این آیتم ارزشمند وسیله‌ای بود که باعث شد کاربران ایرانی بازی‌های ویدئویی مشهور، محدودیت‌های ایجاد شده برای آن‌ها بشکنند؛ زیرا دیگر هیچ نیازی به پرداخت مبالغ نجومی به واسطه‌ها نیست.

البته از آن جایی که گیفت کارت به واسطه دلار و یورو خرید و فروش می‌‌شود، برای کاربران ایرانی یک آیتم گران قیمت محسوب می‌شود. با توجه به مشکلات خرید گیفت کارت، عمده کاربران از خود و دیگران سوال می‌کنند مزایای خرید گیفت کارت چیست؟ مطمئنا برخی مزایا و ویژگی‌های خاص در خرید گیفت کارت وجود دارد که باعث شده چنین محبوبیتی میان افراد داشته باشد. چنانچه به دنبال خرید این آیتم ارزشمند و حائز اهمیت هستید، تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید!

گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت در واقع یک بسته اینترنتی با محتویات و اعتبار معین و قابل مشاهده است که می‌توان آن را از فروشگاه‌های آنلاین درون برنامه‌ای و مستقل خریداری کرد. با خرید گیفت کارت، دیگر هیچ نیازی به خرید سی پی کالاف دیوتی و دیگر ارزهای درون برنامه‌ای بازی‌ها نخواهید داشت؛ زیرا به سادگی و با خرید گیفت کارت، می‌توانید مجموعه‌ای از آیتم‌های ارزشمند و کاربردی این بازی بهره ببرید.

خرید گیفت کارت

البته توجه داشته باشید که گیفت کارت صرفا وسیله‌ای برای انتقال اعتبار و ارز درون برنامه‌ای بازی‌های ویدئویی نیست؛ بلکه می‌توان از گیفت کارت برای انتقال آیتم‌های مختلف بازی نیز استفاده کرد.

شایان ذکر است که گیفت کارت، یک بسته حاوی آیتم‌های ارزشمند نرم افزارها و وبسایت‌های مختلف بوده که فعال‌سازی و انتقال اعتبار آن باید به صورت دستی انجام بگیرد. برای این کار، عموما یک کد فعال‌سازی و برخی اطلاعات دیگر از گیفت کارت در اختیارتان قرار داده می‌شود که شما باید آن‌ها را در جایی مطمئن و ایمن بنویسید؛ در صورتی که این اطلاعات ارزشمند را از دست بدهید، نمی‌توانید رمز و کد فعال‌سازی گیفت کارت را بازیابی کنید.

انواع گیفت کارت

خرید گیفت کارت

بهتر است بدانید برای استفاده از ارزهای درون برنامه‌ای و آیتم‌های مختلف، نمی‌توان یک نوع گیفت کارت خرید؛ زیرا هرکدام از بازی‌ها و نرم افزارهای مشهور، یک گیفت کارت کاملا جداگانه و متفاوت در اختیار کاربران خود قرار داده‌اند. قبل از خرید گیفت کارت، باید انواع گیفت کارت را بشناسید تا بدانید کدام مورد می‌تواند برایتان مفید و کاربردی واقع شود.

بدیهی است که انواع ذکر شده در ادامه، تمامی گیفت کارت‌های موجود در دنیای دیجیتال نیستند؛ بلکه هزاران نوع از گیفت کارت در سرتاسر جهان وجود دارد. در ادامه بخش کوچکی از این دنیای وسیع و گسترده را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

  • گیفت کارت پلی استیشن
  • گیفت کارت اسپاتیفای
  • گیفت کارت آمازون
  • گیفت کارت پابجی موبایل
  • گیفت کارت کالاف دیوتی
  • اپل گیفت کارت
  • گیفت کارت گوگل پلی
  • گیفت کارت فورتنایت
  • گیفت کارت فری فایر

مزایای گیفت کارت (Gift Card)

حال که مختصری از گیفت کارت و مفهوم آن را مطالعه کردید، بهتر است از مزایای این آیتم نیز آگاه باشید. بدیهی است که اگر مزایای گیفت کارت به اندازه‌ای نبود که ارزش خرید داشته باشد، میلیون‌ها کاربر ایرانی به دنبال خرید آن نبودند. تمامی تصورات خودتان و شایعاتی که شنیده‌اید را کنار گذاشته و ادامه این مطلب را به صورت کامل مطالعه کنید.

عدم وجود محدودیت زمانی

بر خلاف تصورات، هیچ‌گونه محدودیت زمانی در رابطه با استفاده و خرید گیفت کارت وجود ندارد. به عبارت دیگر، شما می‌توانید سال‌های سال گیفت کارت خود را نگه دارید و در زمان دلخواهتان نسبت به استفاده از آن اقدام کنید. جالب است بدانید این ویژگی باعث شده افراد زیادی به سرمایه گذاری در گیفت کارت روی بیاورند؛ چرا که پس از خرید گیفت کارت، شما می‌توانید آن را مجددا به افراد دیگر بفروشید و محتویات آن را در اختیار او بگذارید.

عدم وجود محدودیت مکانی

بسیاری از نرم افزارهای مشهور و مطرح، محصول کشورهای آمریکا و چین هستند. با این حال، کاربران ایرانی می‌توانند بدون هیچ‌گونه محدودیت مکانی از گیفت کارت‌های مورد نظرشان استفاده کنند. این مزایای حائز اهمیت و ارزشمند، به واسطه تاسیس چندین فروشگاه آنلاین گیفت کارت در ایران به وجود آمده است؛ این فروشگاه‌ها همگی هدف ساده‌تر کردن پروسه خرید گیفت کارت افتتاح شده‌اند و می‌توان خدماتی چون خرید یوسی پابجی ارزان قیمت را نیز از آن‌ها تقاضا کرد.

تنوع اعتبار و محتویات گیفت کارت

همان طور که خودتان می‌دانید، محتویات و اعتبار تمامی گیفت کارت‌ها مشخص هستند و می‌توان محتویات هرکدام را در بخش مشخصات آیتم مشاهده کرد. متنوع بودن محتویات گیفت کارت‌ها، باعث شده تا افراد بتوانند تعداد زیادی از آن‌ها را در نظر بگیرند و مناسب‌ترین گزینه را برای خود بخرند. با این وجود، می‌توانید بهترین گزینه را از بین گیفت کارت‌های چندین فروشگاه مختلف انتخاب کرده و با مقایسه آن‌ها، بهترین خرید ممکن را انجام دهید.

ساده بودن خرید

امروزه محبوبیت و رواج خرید گیفت کارت باعث شده تا فروشگاه‌های آنلاین بسیار زیادی برای ارائه خدمات درون برنامه‌ای تاسیس شوند؛ عموما خدماتی چون فروش گیفت کارت و ارزهای درون برنامه‌ای مختلف، از جمله خدماتی است که این فروشگاه‌ها به کاربران خود ارائه می‌دهند.

توانایی دسترسی به تمامی آیتم‌ها

از اصلی‌ترین اهداف در خرید ارز درون برنامه‌ای، خرید آیتم‌ها و قابلیت‌های ویژه است؛ اما در برخی گیفت کارت‌ها، این آیتم‌ها و قابلیت‌ها به صورت مستقیم در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. با این وجود، دیگر نیاز به خرید مستقیم سی پی کالاف دیوتی در دیگر ارزهای درون برنامه‌ای برای خرید آیتم و تجهیزات نیست؛ بلکه می‌توان مجموعه‌ای از این آیتم‌ها و خود پول مجازی را به صورت یکجا خریداری کرد و آن‌ها را به اکانت شخصی خود انتقال داد.

تحویل آنی گیفت کارت

در نهایت، شما را با آخرین مزیت قابل توجه خرید گیفت کارت آشنا می‌کنیم. مشکل تاخیر در واریز ارز درون برنامه‌ای، عاملی است که باعث عصبانیت و از دست دادن اعتماد کاربران می‌شود؛ با این وجود، همچنان بسیاری فروشگاه‌های ایرانی مشکل تاخیر در واریز اعتبار را دارند. اما قابلیت خرید گیفت کارت این مشکل را رفع کرده است؛ زیرا در کمتر از چند ثانیه پس از پرداخت مبلغ، گیفت کارت و اطلاعات آن در اختیار شما قرار می‌گیرد و شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان نسبت به واریز دستی اعتبار آن اقدام کنید.

فروشگاه گیفت کارت ای ام (GiftCard.im)

مطلب شرح داده شده، راهنمای جامعی بود که جهت افزایش آگاهی شما از مزایای گیفت کارت در اختیارتان قرار گرفت. چنانچه علاقمند به خرید گیفت کارت و ارزهای درون برنامه‌ای هستید، فروشگاه گیفت کارت ای ام بهترین گزینه برای شما شمرده می‌شود. این وبسایت معتبر، به صورت گسترده در حوزه خدمات درون برنامه‌ای فعالیت می‌کند و تا به امروز منبع خرید گیفت کارت هزاران کاربر ایرانی بوده است. توصیه می‌کنیم از این فروشگاه معتبر غافل نشوید!

منبع: https://giftcard.im/

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز