به بهانه شروع به کار باشگاه جوانی خبرگزاری برنا؛

آغاز راه جوانی

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۴:۵۷:۳۷
کد خبر: ۵۸۷۹۱۳
آغاز راه جوانی
جوان وجوانی مقوله ای است که در برحه های زمانی مختلف و حساس در جامعه مورد توجه قرار می گیرد و بعد از گذر از هیجانات باز همه به گوشه ای رانده می شود. تا در زمانی دیگر که نیاز به آن است دوباره از گنجینه نیازها خارج شده و به صدر همه امور باز گردد.

به گزارش باشگاه جوانی خبرگزاری برنا،جوان یعنی شور؛ جوان یعنی نشاط، یعنی انرژی خالص، یعنی حرکت به سوی جلو و تغییر و به روز بودن. اما نیرو و نشاط جوانی به تنهایی راهگشا نیست و مکمل هایی نیاز دارد از جمله دانش، تجربه، اطلاعات و .... تا به آنچه باید برسد؛ دست یابد.

از سوی دیگر رسانه فضایی است تا به وسیله آن می توان تجربیات دیگران و نیزدانش روز و اطلاعات لازم را به جوانان انتقال داد.

خبرگزاری برنا که شهره به خبرگزاری جوان است و شعار "صدای رسای نسل جوان" را سرلوحه کار خود قرار داده؛  بر اساس رسالت ذاتی؛ تصمیم به راه اندازی بخشی ویژه برای جوانان با نام " باشگاه جوانی" گرفته است تا آنچه باید به جوان از طریق رسانه گفته شود را با زبان جوانی به مخاطبین خود منتقل کند.

باشگاه جوانی جایی است که در آن از خواسته ها، دردل ها، نیازها و هر آنچه که جوان می خواهد و باید بداند گفته می شود. تجربیات دیگران ارایه می شود. ایده های نو و راهکارهای جدید به جوانان داده می شود و مطالبی بیان می شود که هر یک بر اساس نیاز یا نظر جوانان تهیه می شود.

ما راهی را آغاز کرده ایم به امید همراهی شما جوانان تا با کمک هم در حرکتی مستمر از خواست ونیاز جوانان بگوییم و از شما می خواهیم هر چه فکر می کنید در این مسیر می تواند ما را کمک کند را از طریق پست الکترونیکی: info@bornanews.ir و همچنین تلفن ها و نمابر خبرگزاری برنا با ما در میان بگذارید. منتظر نظر، پیشنهاد و طرح های شما هستیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز