چرا باید هر روز کتاب بخوانیم؟

۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۸:۵۱:۰۷
کد خبر: ۷۰۱۶۶۳
چرا باید هر روز کتاب بخوانیم؟
ذهن ما انسان ها همانند نرم افزار رایانه نیاز به آپدیت های بروز دارد، اینکه در مواجهه با چالش ها و مشکلات جدید زندگی چگونه عمل کنید و برنامه ریزی داشته باشید.

به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری برنا، مهم ترین دلیل برای اینکه هر روز مطالعه کنید و به سفارش کتاب از آمازون بپردازید این هست که ذهن خود در حالت آماده نگه دارید. ذهن ما انسان ها همانند نرم افزار رایانه نیاز به آپدیت های بروز دارد، اینکه در مواجهه با چالش ها و مشکلات جدید زندگی چگونه عمل کنید و برنامه ریزی داشته باشید. در این نوشته به شما خواهیم گفت که چرا باید هر روز کتاب بخوانیم. ایبوک رالی بهترین سایت سفارش کتاب الکترونیکی از آمازون است.

 

دیدن دنیا از زاویه دید دیگران

شاید بارها از خود پرسیده باشید که آیا زندگی کردن بجای کسی دیگر امکان پذیر هست؟ آیا می توان چندین بار زندگی کرد و تجربه های متفاوتی داشت؟ خب پاسخ سوال شما کتاب خواندن است. هرکسی برای خودش داستان متفاوتی دارد و تجربه و تفسیر خودش از زندگی را می نویسد. نویسندگان بسیار زیادی در دنیا هستند، از کشورهای مختلف و با فرهنگ و اعتقادات و گرایش ها و سنین متفاوت. اگر می خواهید بجای افراد زیادی زندگی کرده باشید ، کتاب بخوانید.

افزایش حس همدلی کردن

کافی است شما با دانلود کتاب انگلیسیو خواندن آن وارد دنیای متفاوتی شوید و بتوانید از زاویه دیگری دنیا را ببینید، تفاوت ها را بپذیرید و به این شکل می توانید افکار متفاوت دیگران را راحت تر قبول کنید. حس همدلی یکی از مهم ترین مهارت های اجتماعی است.

قوه تخیل، خلاقیت و ایده پردازی خود را تحریک کنید

وقتی که شما یک فیلم سینمایی یا یک برنامه تلویزیونی می بینید، ذهن شما آنچه را که می بیند را پردازش می کند اما وقتی که کتاب می خوانید، مخصوصا کتاب های تخیلی، ذهن شما خلاقانه عمل خواهد کرد و همانطور که می دانید خلاقیت نامحدود است و تصور هر چیزی امکان پذیر است.

با خواندن کتاب شما داستان ذهنی خود را تصور خواهید کرد. با تصور بیشتر، خلاقیت شما بهتر خواهد شد. اگر به دنبال ایده پردازی در زمینه خاصی هستید اولین کاری که به شما پیشنهاد می کنیم این هست که تا می توانید در آن زمینه دانش خود را بالا ببرید و کتاب بخوانید، حتی اگر کتاب ها فقط انگلیسی هستند باز هم مشکلی برای دستیابی به آنها ندارید، کافی است برای سفارش کتاب از آمازون به سایت های واسطه ای مانند رالی بوک سر بزنید و جدیدترین کتابهای دنیا را براحتی جستجو و دانلود کنید.

هر وقت که احساس کردید خلاقیت شما کاهش یافته و یا ایده جدیدی ندارید، شروع کنید به کتاب خواندن و می بینید که ایده بوجود می آیند.

 

 

مهارت های تحلیلی شما بهبود خواهد یافت

کتاب خواندن مهارت های تحلیلی شما را بهبود می دهد، اگر شما قبل از شروع به مطالعه کتاب، ساختار و روند کتاب را متوجه شوید و پی ببرید که نویسنده چرا چنین ساختاری را برای کتاب خود برگزیده است، در حین مطالعه توانایی تحلیل قوی تری از کتاب خواهید داشت. نقشه ذهنی که در روند مطالعه کتاب خواهید داشت به شما در این زمینه کمک خواهد کرد.

سفارش کتاب از آمازون

مطالعه روزانه فقط به خواندن کتاب هایی که شما را به ناشناخته ها می برد، ختم نمی شود. شما حتی با خواندن مقالات علمی می توانید حس کنجکاوی خود را برای یادگیری جدیدترین نتایج علمی به بکار ببرید. اگر می خواهید جدیدترین مقالات را دانلود کنید کافی است برای دانلود رایگان مقالهISI به سایت های ایرانی مانند ایران پیپر سری بزنید و براحتی مقاله مورد نظر خود را دریافت کنید. حتی به سفارش کتاب از آمازون با 80 درصد تخفیف بپردازید.

الهام گرفتن از کتابها

کتاب ها، مخصوصا بیوگرافی ها، منبع عالی برای الهام و ایده گرفتن خواهند بود. کتاب های انگیزشی، خلاقانه، تجربیات افراد موفق و .... می توانند به شما در مسیر رسیدن به اهداف شخصی تان کمک کنند.

همچنین شخصیت های خیالی داستان ها می توانند تاثیر زیادی بروی ذهن و تقویت آن داشته باشند. حتی کتابها عادات زندگی شما را تغییر خواهند داد. بهتر است اولین کتابی که در اختیار دارید را شروع به خواندن کنید تا متوجه تغییرات زیادی در یادگیری و قدرت تفکر خود بشوید.

بهبود مهارت نوشتاری

یکی از مهم ترین و موثرترین راه های ارتباطی مهارت نوشتن است، شما لازم نیست حتما نویسنده باشید تا به مهارت نوشتن نیاز داشته باشید، در تمام مراحل زندگی و شغلی حتی در شبکه های اجتماعی و تعامل با دوستانتان شما به این مهارت نیازمند هستید. مثلا اگر میخواهید یک مقاله علمی دانشگاهی بنویسید، نیازمند این مهارت هستید. برای اینکه مهارت نوشتاری خود را تقویت کنید، با خواندن کتاب و مقالات باید شروع کنید، با دانلود کتاب و یا سفارش کتاب از آمازون می توانید براحتی به منابع معتبر و مورد نظر خود دست پیدا کنید.

پس همین امروز شروع کنید و عادت خواندن را به زندگی روزانه خود اضافه کنید و از تغییرات شگرف مطالعه روزانه بهره ببرید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز