سکه ۵۰۰ هزار تومان ارزان شد

۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۳:۴۷:۱۸
کد خبر: ۱۱۰۵۴۰۳
سکه ۵۰۰ هزار تومان ارزان شد
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (پنجشنبه) با ۵۰۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته به بهای ۱۲ میلیون تومان معامله شد

در ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه روز پنجشنبه، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به ۱۲ میلیون تومان رسید، سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز به قیمت ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزارتومان معامله شد.

همچنین قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه به بهای چهار میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی نیز به قیمت ۲ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان مبادله شد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۳۵ هزار تومان و هر مثقال طلا به بهای چهار میلیون و ۹۲۰ هزار تومان رسید.

انس جهانی طلا نیز امروز با ثبات نسبت به آخرین ساعات کاری روز گذشته به قیمت یک‌هزار و ۸۷۴ دلار و ۵۶ سنت فروخته شد.

 در هفته‌های اخیر قیمت سکه و طلا متأثر از بازار ارز روند کاهشی داشت و نوسان ارزی و سیر نزولی قیمت ارز روی بازار طلا نیز تأثیر گذاشت.

از سوی دیگر کاهش نرخ اونس جهانی طلا نیز باعث افت قیمت طلا و سکه شده است، به نظر کارشناسان احتمال افت بیشتر اونس جهانی طلا در هفته‌های آینده وجود دارد.

آغاز توزیع واکسن کرونا و بهبود شرایط اقتصادی در ماه‌های آینده، میزان استقبال از طلا به عنوان ابزاری برای سرمایه‌گذاری را کاهش خواهد داد.

 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز