آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان بوشهر تا ۱۰ مهر ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۸:۰۴
کد خبر: ۱۲۴۱۳۸۵
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان بوشهر تا ۱۰ مهر ۱۴۰۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان بوشهر تا 10 مهرماه اعلام شد .

به گزارش برنا؛ سعید کشمیری گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۹ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند که از این تعداد ۱۲ مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۲۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند افزود: از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۱۱ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام‌شده است، بیان کرد: متأسفانه امروز ۲ مورد فوتی ناشی از کرونا، آقایی با ۶۸ سال سن و سابقه بیماری زمینه‌ای سرطان و خانمی با ۶۴ سال سن با سابقه بیماری زمینه‌ای فشارخون بالا در استان بوشهر به ثبت رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۲۹ بیمار نیز با حال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد ۲۰ نفر از آنها مثبت قطعی بوده‌اند.

وی افزود: تاکنون هزار و ۹۶۰ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلاء به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۸۶ هزار و ۳ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز