با واگذاری زمین ؛

اولین کانون فرهنگی تربیتی روستایی در روستای محمدآباد احداث خواهد شد

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۰:۴۵:۳۴
کد خبر: ۱۰۰۴۲۸۷
اولین کانون فرهنگی تربیتی روستایی در روستای محمدآباد احداث خواهد شد
مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: اگر بخشدار مرکزی زمینی در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد با همراهی خیرین نیک اندیش مدرسه ساز اولین کانون فرهنگی تربیتی روستایی را در روستای محمدآباد احداث خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک جهت رفع مشکل فضای آموزشی روستای محمدآباد با بخشدار مرکزی شهرستان دیدار و در خصوص مسائل آموزشی و فرهنگی این روستا گفت و گو کرد.

 غلامرضا بختیاری در ابتدای این جلسه  گفت: خوشبختانه بخشدار دغدغه‌های فرهنگی و تربیتی دارد و در این مسیر با تمام وجود قدم بر می دارد چرا که هدف خدمت رسانی به مردم است .

وی افزود: آموزش و پرورش با تمامی نهادها و ارگان های دولتی در خصوص پیشرفت و توسعه سازنده شهرستان تعامل دارد، و در مسیر حفظ و نگهداری سرمایه‌های آموزش و پرورش نیز حرکت می کند .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک اظهار داشت: اگر آموزش و پرورش قرچک بخواهد اموال و سرمایه های آموزش و پرورش را واگذار کند،  باید در مقابل آن زمین یا فضای آموزشی با امضاء تفاهم نامه دریافت کند.

 وی بیان داشت: اگر بخشدار مرکزی زمینی در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد با همراهی خیرین نیک اندیش مدرسه ساز اولین کانون فرهنگی تربیتی روستایی را در روستای محمدآباد احداث خواهد کرد.

وی در ادامه یاد آور شد: اگر مدرسه روزبه نیا واگذار شود باید در مقابل آن زمین و فضای آموزشی به آموزش و پرورش قرچک تحویل داده شود .

علیرضا رشیدیان بخشدار مرکزی شهرستان در ادامه این جلسه گفت: روستای محمدآباد با کمبود سرانه های فرهنگی، ورزشی و رفاهی مواجه است.

رشیدیان اظهار داشت: تعامل در خصوص واگذاری زمین سابق مدرسه شهید روزبه نیای روستای محمد آباد به دهیاری باعث می شود تا تعدادی از سرانه های فرهنگی اجتماعی در آن محل احداث شود.

 وی افزود: روستای محمدآباد به خاطر نداشتن زمین از ارائه خدمات به شهروندان شدیداً با مشکلات فراوانی روبه رو است که نیاز به تعامل با نهادها و ادارات شهرستان دارد.

 بخشدار مرکزی در پایان خاطر نشان کرد: از همه مسئولان و روسای ادارات می‌خواهیم که نسبت به روستاها نگاه شهرستانی داشته باشند، روستای محمدآباد  حداقل امکانات رفاهی را ندارد،  باید در جهت رشد و توسعه روستا با تمام وجود و با مشارکت یکدیگر قدم برداریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز