مدیر آموزش و پرورش قرچک:

سلامتی دانش آموزان و همکاران اولویت کاری ما است

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۳:۵۳:۲۷
کد خبر: ۱۰۰۴۴۷۶
سلامتی دانش آموزان و همکاران اولویت کاری ما است
غلامرضا بختیاری مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در روزهای بازگشایی مدارس بعد از تعطیلات مربوط به ایام بیماری کرونا به همراه صفری مسئول اداره استعدادهای درخشان اداره ‌کل آموزش ‌و پرورش شهرستان‌های استان تهران و اعضای شورای معاونین از چندین مدرسه شهرستان بازدید کرد.

غلامرضا بختیاری در خصوص بازگشایی مجدد مدارس بعد از بحران ویروس منحوس کرونا گفت:  خدا را شاکر هستیم که بعد از گذشت حدود دو ماه و نیم مدارس شهرستان بازگشایی شده و تعلیم و تربیت در مدارس از سر گرفته شده است.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک اظهار داشت: تمام تمهیدات لازم با رعایت پروتکل های بهداشتی در خصوص بازگشایی مدارس در نظر گرفته شده بود و صبح امروز هیچ مشکلی خاصی در خصوص بازگشایی مدارس وجود نداشت .

وی افزود: حضور دانش آموزان و همکاران فرهنگی در مدارس با رعایت تمامی پروتکل های ابلاغیه وزارت بهداشت انجام شده بود.

وی تصریح کرد: حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نیست هدف اصلی بازگشایی مدارس رفع اشکال برای دانش آموزانی است که به فضای مجازی و تلویزیون دسترسی نداشته‌اند.

 وی بیان داشت: همکاران فرهنگی با رعایت پروتکل های وزارت بهداشت و ستادملی مبارزه با کرونا در مدارس حضور پیدا کرده اند.

 وی تاکید کرد: جهت رفاه حال همکاران فرهنگی که از شهر تهران به شهرستان قرچک جهت تدریس مراجعه می‌کنند سرویس ایاب ذهاب مهیا بوده و در داخل سرویس نیز موارد بهداشتی رعایت شده بود.

 وی در ادامه گفت: حضور دانش آموزان در مدارس کم و بیش دیده می‌شود حضور دانش آموزان در مدارس جهت رفع اشکال بوده که تا آخر این هفته این فعالیت ادامه خواهد داشت .

بختیاری در پایان خاطر نشان کرد: اولویت بنده و همکارانم در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک سلامت دانش آموزان و همکاران فرهنگی است و در این مسیر از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهیم کرد و تمامی موارد بهداشتی را به جد پیگیری و انجام خواهیم داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز