فرماندار ملارد:

اماکن ورزشی باید در اختیار هیئت‌های ورزشی شهرستان قرار گیرد

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۵:۱۸:۵۴
کد خبر: ۱۰۰۴۵۵۰
اماکن ورزشی باید در اختیار هیئت‌های ورزشی شهرستان قرار گیرد
سجاد برنجی فرماندار ملارد در جلسه مشترک ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای ورزش گفت، مجموعه های ورزشی متعلق به مردم است و باید به بهترین نحو در اختیار آنان قرارگیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، سجاد برنجی فرماندار ملارد در جلسه مشترک ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای ورزش این شهرستان در جمع بندی مسائل مطرح شده در این ستاد در سخنانی گفت: مجموعه های ورزشی متعلق به مردم است و باید به بهترین نحو در اختیار آنان قرارگیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت نگاه ویژه ای به امر جوانان و ورزش دارد افزود: در سالجاری شاهد افزایش سرانه های ورزشی در روستاها و شهرهای شهرستان از محل اعتبارات ارزش افزوده خواهیم بود که تحول عظیمی در ورزش شهرستان به وجود خواهد آورد.

برنجی بر ضرورت تهیه بانک اطلاعاتی از  نخبگان ورزشی شهرستان تاکید کرد و گفت:  تمهیداتی اتخاذ شود تا حضور جوانان در مشارکت های اجتماعی افزایش یابد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ملارد افزود: در زمینه فعالیت‌های فرهنگی برای نوجوانان و جوانان تنها فعالیت اثر بخش فعالیتی است که جوانان در آن نقش داشته باشند.

فرماندار ملارد بر پیگیری مصوبات تا حصول نتیجه تاکید داشته و اظهارداشت: نگاه یک مدیر برای انجام امورات و رفع مشکلات نباید لزوما" فقط به مصوبات باشد و پیگیری مداوم، مجدانه اثر گذار خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز