طی ماه مبارک رمضان؛

مددجویان کمیته امداد شمیرانات ۲ میلیارد تومان کمک دریافت کردند

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۶:۰۷
کد خبر: ۱۰۰۵۰۰۳
مددجویان کمیته امداد شمیرانات ۲ میلیارد تومان کمک دریافت کردند
سرپرست اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شمیرانات از کمک و مساعدت ۲ میلیارد تومانی خیران، حامیان و نیکوکاران شهرستان به نیازمندان و خانواده های تحت پوشش این کمیته در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسن محمدی مهینی صبح چهارشنبه در این خصوص اظهار داشت: با حمایت های فرمانداری شمیرانات، ائمه جماعات، نواحی مقاومت سپاه، ادارات، سازمان ها و مراکز نیکوکاری تاکنون بالغ بر ۲ میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی در قالب سبد کالا و توزیع غذا جهت خانواده های نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی در شهرستان و مناطق محروم توسط نیکوکاران مناطق یک و سه صورت پذیرفته است.

وی ضمن قدردانی از مردم و مسئولان شهرستان در اجرایی نمودن فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مساعدت به نیازمندان افزود: این نهاد آمادگی همکاری و پشتیبانی لازم از خیریه ها، مراکز نیکوکاری، سازمان های مردم نهاد و بهزیستی را در راستای خدمات رسانی بهتر به نیازمندان دارد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: کمیته امداد شمیرانات با همکاری امور مساجد، ائمه جماعات، مراکز نیکوکاری، خیریه های همسو و سازمان بهزیستی آماده ایجاد حداقل ۱۵۰ پایگاه جمع آوری فطریه و کفارات مردم شهرستان را دارد.

لازم به ذکر است، بر اساس اعلام معاونت ناجا و استانداری تهران، مراکزی در روز عید فطر اجازه جمع آوری فطریه و کفارات مردم شهرستان را خواهند داشت که از طریق کمیته امداد امام خمینی (ره) و دبیرخانه زکات مجوز و هولوگرام مربوط به جمع آوری را از محل این نهاد واقع در میدان نوبنیاد نبش کوچه ششم کمیته امداد شمیرانات دریافت کرده باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز