استقرار شرکت دانش بنیان میلینیوم در شهرک صنعتی کاسپین یک با تولید محصول صدرصد صادراتی

۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۶:۵۳:۲۵
کد خبر: ۱۰۰۵۵۳۱
استقرار شرکت دانش بنیان میلینیوم در شهرک صنعتی کاسپین یک با تولید محصول صدرصد صادراتی
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: طرح صنعتی عظیم میلینیوم تحت لیسانس شرکت میلینیوم کانادا در شهرک صنعتی کاسپین مستقر شده و بزودی کلنگ آغاز عملیات اجرایی آن با حضور مسئولین ملی و استانی زمین خواهد خورد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛"حمیدرضا خانپور " در حاشیه تحویل دفترچه قرارداد شرکت میلینیوم به مدیر عامل شرکت که در محل استانداری و با حضور دکتر جمالی پور استاندار قزوین برگزار شد اظهار داشت: در طول یکماه گذشته با مذاکرات و جلسات متعدد با اعضای هیئت مدیره شرکت میلینیوم در نهایت با واگذاری 85000 متر مریع از اراضی شهرک صنعتی کاسپین یک قرارداد با این شرکت مزبور موافقت و قرارداد فی مابین منعقد شده است. 

وی گفت: این شرکت از شرکتهای دانش بنیان و تحت لیسانس شرکت میلینیوم کانادا بوده که در زمینه تولیدات چینی بهداشتی، چینی تزئینی، چینی مظروف  فعالیت خواهد کرد و کلیه محصولات تولیدی آن به کشورهای اروپایی صادر خواهد شد.

خانپور میزان سرمایه گذاری این طرح بزرگ صنعتی را دو هزار و 200 میلیارد ریال عنوان کرد که با راه اندازی خط تولید آن زمینه اشتغال پایدار و مستقیم برای 200 نفر  و غیر مستقیم 500 نفر فراهم میشود.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان در پایان یادآور شد: در اجرای تحقق شعار «جهش تولید» از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵ سرمایه گذار داخلی و یک سرمایه گذار خارجی برای ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان با این شرکت قرارداد منعقد کرده اند.

در ادامه نشست دکتر سیفی سرمایه گذار طرح میلینیوم ضمن تشکر از مسئولین استان گزارشی از طرح ارایه و اعلام داشت ظرف ۲۴ ماه شاهد افتتاح طرح خواهیم بود، در پایان دفترچه قرارداد واگذاری توسط دکتر جمالی پور استاندار قزوین به دکتر محسن سیفی سرمایه گذار طرح مذکور اهدا شد.

 

 

نظر شما