پیام مشترک فرماندار و امام جمعه شهرستان ملارد به مناسبت فرارسیدن روز قدس

۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۰۰:۰۸:۵۸
کد خبر: ۱۰۰۵۵۹۳
پیام مشترک فرماندار و امام جمعه شهرستان ملارد به مناسبت فرارسیدن روز قدس
به مناسبت فرارسیدن روز قدس، فرماندار و امام جمعه شهرستان ملارد پیامی مشترک صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ پیام برنجی و حجت الاسلام حسینی نوری بدین شرح است:

در متن این پیام آمده است:

روز قدس به عنوان یکی از آرمان های استکبار ستیزی و مبارزه با امپریالیسم جهانی، یادگار ارزنده ای از امام خمینی (ره) است که هر سال با شور و استقبال بی نظیر مسلمانان جهان برگزار می گردد.

در این روز فریادهای مسلمانان حق طلب بار دیگر علیه جنایات رژیم اشغالگر قدس به صدا در می آید، با اتحاد و یکپارچگی، برائت و اعلام انزجار خود را از این رژیم جعلی و حامی بزرگ آن آمریکای شیطان صفت اعلام می دارند.

ملت همیشه سرافراز فهیم و بزرگ ایران بویژه مردم انقلابی شهرستان ملارد امسال نیز علیرغم مشکلاتی که شیوع ویروس منحوس کرونا برای برگزاری تجمعات ایجاد نموده است با مددجوئی از خداوند متعال و حضور در فضای مجازی به شکل ارزنده تری این روز بزرگ را احیا و گرامی خواهند داشت تا در فضایی عاری از تجمعات نیز با زنده نگهداشتن این آرمان بزرگ یعنی قدس کبیر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و خشم و نفرت خود را از رژیم غاصب صهیونیسم اعلام خواهند داشت.

بی شک این دشمنان شیطان صفت باید بدانند وعده خداوند برای از بین رفتن قوم ستمگر و ظالم دور نیست و به واسطه خون شهید قدس ، حاج قاسم سلیمانی و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری در آینده‌ای نزدیک شاهد فرو پاشی این رژیم خونخوار و آزادی قدس شریف خواهیم بود .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز