روز آزادسازی خرمشهر یک جشن ملی و ماندگار در تاریخ ایران اسلامی است

۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۲۳:۳۰:۳۹
کد خبر: ۱۰۰۵۸۳۳
روز آزادسازی خرمشهر یک جشن ملی و ماندگار در تاریخ ایران اسلامی است
رییس شورای اسلامی شهرقدس گفت: روز آزادسازی خرمشهر یک جشن ملی و ماندگار در تاریخ ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین چناقچی در نطق پیش از دستور جلسه رسمی شورای شهر ضمن تبریک سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، گفت: در نخستین سالهای پیروزی انقلاب اسلامی صدام ملعون با همراهی بسیاری از ابرقدرتان دنیا به طمع غصب ایران به کشور اسلامی ما حمله کردند که رشادت و دلاوری فرزندان ایران مانع از هدف شوم آنها شد.

وی افزود: آزادسازی خرمشهر همانگونه که رهبر کبیر انقلاب فرموند توسط اراده و خواست خداوند و به دست رزمندگان مومن ایرانی بدست آمد.

چناقچی اظهار داشت: سوم خرداد بعنوان یک جشن ملی ماندگار و برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده است و یاد و خاطره تمام شهدای خرمشهر زنده و جاوید است.

روز قدس، روز همبستگی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین است

رییس شورای اسلامی شهرقدس گفت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یکی از یادگارهای ارزشمند و ماندگار انقلاب اسلامی و بنیانگذار کبیر انقلاب است.

وی ادامه داد: روز قدس، روز همبستگی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین است ولی امسال با شرایط پیش آمده نمی توان به صورت راهیپمایی این روز را گرامیداشت.

چناقچی عنوان کرد: روز قدس در فکر و اندیشه ماست و مردم انقلابی و شهیدپرور قدس نیز مانند دیگر مردم کشور بر اساس تصمیماتی که مسئولان بالادستی کشور می گیرند در گرامیداشت روز قدس حضور می یابند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز