رییس شورای شهر قدس در گفتگو با برنا مطرح کرد: + فیلم

افتتاح سه پل زیرگذر به زودی در شهرستان قدس/ نبود هلال احمر یکی از مشکلات اساسی شهرستان قدس

۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۷:۲۳:۲۸
کد خبر: ۱۰۰۶۱۵۹
افتتاح سه پل زیرگذر به زودی در شهرستان قدس/ نبود هلال احمر یکی از مشکلات اساسی شهرستان قدس
ابوطالب آذربرا در گفتگوی اختصاصی با برنا عنوان کرد: یکی از مشکلات اساسی شهرستان قدس نبود هلال احمر است شاید نزدیک به ۱۲ سال از تصویب ایجاد سازمان هلال احمر میگذرد ولی هنوز اقدامی نشده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ مهندس ابوطالب آذربرا رییس شورای شهرستان قدس در گفتگوی اختصاصی با برنا ضمن قبولی طاعات و عبادات مردم روزه دار و تبریک پیشاپیش عیدسعیدفطر در خصوص افتتاح برنامه و طرح های عمرانی شهرستان قدس، گفت : یکی از مهمترین پروژه ها و برنامه هایی که در پیش رو داریم و به نتیجه می رسد بحث بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرستان قدس است که تا به اینجا به مرحله خوبی پیش رفته و تقریبا ۹۵ درصد از کار به اتمام رسیده که در بخش پایانی کار هستیم و به امید خدا با تجهیز این بیمارستان شاهد راه اندازی آن به زودی باشیم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های ما  افتتاح سه پل زیر گذر تولید گران در شهر قدس و دو پل دیگر شهید تولایی و سولیران در شهرک دانش است که با اصلاح هندسی این معابر بار ترافیکی را در شهرستان رفع کنیم و همچنین دو پارک خوب و زیبا در طرح و برنامه ها داریم، پارک آب و شن است که در فاز اول افتتاح شد و انشاالله شاهد افتتاح فاز دوم و سوم خواهیم بود.که در این پارک دریاچه ای هم احداث کردیم تا مردم به عنوان تفرجگاه و قایق رانی و قایق سواری از آن استفاده کنند.

رییس شورای شهرستان قدس افزود: پارک زیتون هم در قسمت پایین دست پارک آب و شن داریم که در حال تکمیل است و به زودی افتتاح خواهد شد و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

آذربرا در خصوص یکی از مشکلات شهر قدس عنوان کرد: نبود هلال احمر در سطح این شهرستان است شاید نزدیک به ۱۲ سال از تصویب ایجاد سازمان هلال احمر قدس میگذرد ولیکن تا به امروز هیچ اقدامی نشده و من از استاندار و رییس جمعیت هلال احمر کل کشور و فرماندار تقاضا دارم با توجه به اینکه شهر ما در منطقه بحران خیز قرار دارد حتما نسبت به افتتاح هلال احمر در شهرستان قدس اقدام اساسی را داشته باشند.

او گفت: در بحث تقویت نیروی انتظامی در شهرک دانش و هفت جوی از روستاها که در بخش شهر قدس است ، مردم نسبت به این موضوع مراجعات مکرری دارند که با تقویت این دو نهاد مشکلات مردم حل شود.

آذاربرا همچنین در خصوص  سالن ورزشی که سالیان سال شاید بیش از ۱۵ سال در هفت جوی در حال پیگیری است گفت: با توجه به مسائل و مشکلاتی که با پیمانکار بوده همچنان این سالن افتتاح نشده و  باقی مانده که می طلبد مسئولین محترم وزارت ورزش و جوانان و همچنین اداره کل ورزش و جوانان ما نسبت به پیگیری و راه اندازی این سالن ورزشی قدم موثری داشته باشند.

رییس شورای شهرستان قدس با اشاره به تکمیل بلوار شهرستان قدس به هفت جوی افزود : اقداماتی خوبی صورت گرفته بخشی از آن آسفالت شده که این مسیر حدود ۱۲ کیلومتر است که امیدواریم با پیگیری مسوولین و به ویژه فرماندار شهرستان قدس که قدم های موثری برداشتند که اگر این بلوار تکمیل شود ۱۲ کیلومتر بلواربه ۶ کیلومتر می رسد و این باعث می شود مردم راحت تردد داشته باشند.

وی درپایان درباره نحوه پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا در سطح شهرستان اظهار داشت، در خصوص بحث بیماری کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی، مردم و  مسوولین ، ادارات و کسبه بازار همه موارد را رعایت کردند و همکاری لازم را داشتند و ما توانستیم کارنامه درخشانی در بین همه شهرستان ها داشته باشیم و همچنین از دادستان محترم ، فرماندار شهرستان قدس ، اعضای شورا شهر و شهردار ، نیروی انتظامی و فرمانده سپاه ، امام جمعه محترم که تلاش های زیادی انجام دادند تا مشکلات سطح شهر کاهش پیدا کند و از پیش روی مردم برداشته شود تشکر ویژه می کنم.

 

 

نظر شما