اهمیت و جایگاه اشتغال در توانمندسازی معلولین روستای قمصر

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۲۰:۴۵:۵۰
کد خبر: ۱۰۱۱۷۰۶
اهمیت و جایگاه اشتغال در توانمندسازی معلولین روستای قمصر
دهیار قمصر در نشست با رییس اداره بهزیستس شهرستان ری از اهمیت و جایگاه اشتغال در توانمندسازی معلولین روستای قمصر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ، نعمتی رییس اداره بهزیستی شهرستان ری  با اسماعیل آقاخانی دهیار قمصر دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ اسماعیل آقاخانی دهیار قمصر در این جلسه گفت : هدف شورای CBR روستای قمصر را  توانمندسازی جامعه معلولین با استفاده از تبیین جایگاه و اشتغال معلولین در جامعه ، شناخت عوامل تأثیرگذار در اشتغال معلولان عنوان کرد.

 دهیار قمصر در ادامه افزود : فرآیند توانمندسازی حرفه ای و شغلی معلولین، جلب اعتماد افراد جامعه به توانایی های معلولین است و در حقیقت این اعتماد نتیجه کلی این فرآیند است و هرچقدر ما، در جلب اعتماد جامعه و کار فرمایان موفق تر باشیم نشان دهنده این است که فرآیند توانمندسازی کاراتر بوده.

آقاخانی در پایان افزود : از اینکه تعدادی از معلولین روستای قمصر توانسته اند در کارگاه کارآفرینی و اشتغالزایی روستا صنایع دستی تولید کنند و به بازار ارائه نمایند جای بسی خوشحالی و خرسندی دارد و مجموعه دهیاری و شورای اسلامی از این عزیزان با تمام توان حمایت می نماید.

در ادامه جلسه سرکار خانم صوفی تسهیلگر شورای CBRروستای قمصر با ارائه گزارش کامل فعالیت این شورا و همکاری و همراهی مجموعه دهیاری و شورای اسلامی قمصر مطالبی را عنوان نمود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز