طی توافق با مدیر تیم های ملی فوتبال لوکزامبورگ؛

دکتر گابریل محققی رسما سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی لوکزامبورگ شد

۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۲۳:۳۰:۰۱
کد خبر: ۱۰۱۷۳۳۸
دکتر گابریل محققی رسما سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی 
لوکزامبورگ شد
دکتر گابریل محققی مدیرعامل ایرانی باشگاه رئال مونستر آلمان ، رسما به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی لوکزامبورگ معرفی شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا ؛ طی مذاکراتی که عصر امروز با جولیان استینمتز برگزار شد، دکتر گابریل محققی مدیرعامل ایرانی باشگاه رئال مونستر آلمان رسما بمدت دوسال به عنوان سرمربی تیم فوتبال ساحلی لوکزامبورگ شد.

در همین خصوص گابریل محققی در گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص نحوه قرار داد خود با تیم ملی فوتبال ساحلیاین کشور اظهار داشت: علاقه ی زیادی به همکاری باتیم ملی  فوتبال ساحلی لوکزامبورگ  داشتم و طی جلسات بسیاری که با جولیان  اٍستیمنتز مدیر تیم های فوتبال این کشور داشتم  شامگاه امشب توافق دو ساله ایی با این فدراسیون  رسیدم و به دنبال فرصتی برای ایجاد این تعامل هستیم.

او در ادامه گفت :باتوجه به رشد فوتبال ساحلی در جهان این ورزش به سرعت در برزیل و به‌ویژه ریو دوژانیرو محبوبیت یافت و سهم به‌سزایی در افزایش پوشش رسانه‌ای این ورزش داشته، به‌طوری‌که مسابقات فوتبال ساحلی در ۱۷۰ کشور دنیا پخش تلویزیونی شده و این رشته نوپا یکی از سریع‌ترین رقم‌های رشد را در میان ورزش‌های حرفه‌ای داراست.

 در حاشیه این برگزاری این دیدار جولیان اٍستیمنتز مدیر تیم های ملی فوتبال لوگزامبورک در گفتگوی کوتاه با  خبرنگار برنا تاکید کرد: کشور ما بدنبال رسیدن به جایگاه مناسبی در رشته فوتبال ساحلی است و با توجه به اینکه دکتر گابریل محققی یکی از نابغه های این رشته است این افتخار را داشتیم با ایشان به توافق خوبی برسیم.

گفتنی لوکزامبورگ نام کشور کوچکی است که در شمال اروپا قرار دارد و با مساحتی معادل ۲ هزار و ۵۸۶ کیلومتر مربع، صد و شصت و هشتمین کشور بزرگ جهان و با جمعیتی حدود ۶۰۲ هزار ، صد و شصت و چهارمین کشور پر جمعیت به شمار می‌رود. لوکزامبورگ از شمال و غرب با بلژیک، از شرق با آلمان و از جنوب با فرانسه همسایه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز