فرماندار اسلامشهر خبر داد:

افزایش چشمگیر مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان نسبت به ۱۰ روز گذشته

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۳:۱۴:۴۵
کد خبر: ۱۰۱۸۱۶۵
افزایش چشمگیر مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان نسبت به ۱۰ روز گذشته
فرماندار اسلامشهر گفت: مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان و بستری های بیمارستان امام رضا(ع) نسبت به ۱۰ روز گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مسعود مرسلپور با اعلام خبر فوق اظهار داشت: علیرغم تاکیدات صورت گرفته میزان رعایت نکات ایمنی و بهداشتی در اماکن عمومی نسبت به فروردین ماه کاهش قابل ملاحظه ای یافته و همین امر باعث افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر شهرستان اسلامشهر در وضعیت زرد قرار دارد و از فردا جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا موارد اعلامی از سوی ستادهای ملی و استانی مقابله با کرونا با جدیت در شهرستان اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه احتمال اعمال برخی محدودیت های جدید در شهرستان وجود دارد تصریح کرد: از تمامی شهروندان درخواست داریم تا همچون گذشته به رعایت نکات ایمنی و بهداشتی، استفاده از ماسک و پرهیز از ترددهای غیر ضرور توجه داشته باشند.

فرماندار اسلامشهر در خصوص برخی موارد مطرح شده در فضای مجازی درباره عدم‌پذیرش بیماران‌مبتلا به کووید_ ۱۹ در بیمارستان امام رضا (ع) گفت: بخش عمده ظرفیت این بیمارستان به درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا اختصاص یافته و کادر پزشکی و درمانی این بیمارستان به صورت شبانه روزی مشغول خدمت به بیماران کووید_ ۱۹ هستند.

وی خاطر نشان‌کرد: سه خانه سلامت چهاردانگه، موسی آباد و قائمیه نیز بصورت اختصاصی به افراد مشکوک و یا مبتلا به ویروس کرونا که نیاز به بستری در بیمارستان ندارند اختصاص یافته و شهروندانی که احتمال میدهند به این ویروس منحوس مبتلا شده اند پیش از مراجعه به بیمارستان‌می توانند به این سه مرکز مراجعه و از خدمات آنها استفاده کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز