در بازدید میدانی بخشدار مرکزی ری صورت گرفت:

بررسی منابع کیفی و کمّی آب شرب روستاهای صالح آباد شرقی و امام زاده ابوالحسن(ع)

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۱:۵۱:۰۳
کد خبر: ۱۰۱۸۶۱۹
بررسی منابع کیفی و کمّی آب شرب روستاهای صالح آباد شرقی و امام زاده ابوالحسن(ع)
بررسی منابع کیفی و کمّی آب شرب روستاهای صالح آباد شرقی و امام زاده ابوالحسن(ع) صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در ادامه بررسی خط انتقال آب و افت فشار آب روستاهای بخش مرکزی ری، فاطمه فکوریان بخشدار به همراه فرشاد صبحی معاون فنی و مهندسی شرکت آب و فاضلاب منطقه۶تهران(شهرری) ، قلی پور دهیار صالح آباد شرقی و رفعتی دهیار امام زاده ابوالحسن (ع) با حضور در روستاهای صالح آباد شرقی و امام زاده ابوالحسن (ع)  از انشعابات و لوله های خط انتقال آب و همچنین منبع ذخیره آب این روستاها بازدید بعمل آوردند.

بخشدار مرکزی ری در حاشیه این بازدید گفت : با استفاده از مخزن هوایی موجود در محوطه آستان امام زاده ابوالحسن(ع) و با همکاری و مساعدت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری در جهت تقویت فشار آب شبکه جدیدالاحداث از خط انتقال صالح آباد شرقی مشکل افت فشار آب این منطقه برطرف خواهد شد.

وی در ادامه افزود : امیدواریم به زودی با قطع اختلاط آب چاه از آب شبکه اصلی این روستا آب سالم و باکیفیت مطلوب به منازل اهالی و ساکنین تزریق شود.

فکوریان اضافه کرد :در بازدید از روستای صالح آباد شرقی تصمیم بر این شد تا ده روز آینده با تجهیز چاه موجود و قرار گرفتن در مدار مصرف مشکل افت فشار آب شرب این روستا نیز برطرف گردد.

 

نظر شما