برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان قرچک در سال ۹۹

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۶:۰۷:۱۵
کد خبر: ۱۰۱۸۸۳۰
برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان قرچک در سال ۹۹
اولین جلسه شورای اداری شهرستان قرچک در سال ۹۹ برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ اولین جلسه شورای اداری شهرستان قرچک در سال ۹۹ به ریاست بهمن خطیبی فرماندار و با حضور حجت‌الاسلام اسماعیلی امام جمعه، نوش‌آبادی نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای تأمین، معاونین فرماندار، بخشدار مرکزی، شهردار و دیگر مدیران ادارات برگزار شد.

حجت‌الاسلام اسماعیلی امام جمعه قرچک در جلسه شورای اداری شهرستان طی سخنانی گفت: کسانی که با خداوند متعال پیمان الهی داشتند از فرصت‌های بوجود آمده برای خدمتگزاری استفاده کرده و حتی جان خود را فدا کردند.

وی ادامه داد: باید عهدی را که با خدا بستیم ارزان نفروشیم و همچون شهید چمران دارای اندیشه ناب همراه با اخلاص و مظلومیت باشیم.

امام جمعه قرچک افزود: مردم قرچک مستحق برخورداری از امکانات هستند و لازمه ایجاد توسعه در منطقه تلاش حداکثری تمامی مدیران در همه ادارات و نهادهاست.

حسین نوش‌آبادی نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه شورای اداری قرچک اظهار داشت: عمده مشکلات قرچک در حوزه زیرساختی است و هنر مدیران این منطقه باید اولویت‌بندی امور باشد.

وی افزود: توسعه مراکز بهداشتی و درمانی، تجهیز بیمارستان شهید ستاری، توسعه امکانات حمل و نقل و راه و ترابری، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری و درون شهری، پیگیری حمل و نقل ریلی و مترو، تقاطع‌های غیرهمسطح، توسعه مراکز اشتغال و کارآفرینی، احیای کارگاه‌ها و کارخانجات رو به تعطیلی و توسعه منابع آب پایدار جزو اولویت‌های قرچک است.

در ادامه جلسه بهمن خطیبی فرماندار قرچک گفت: مشکلات شهرستان قرچک بر اساس اولویت‌بندی باید مرتفع شود و پیشرفت منطقه بر مبنای سند توسعه ابلاغی خواهد بود.

وی ادامه داد:ضرورت دارد مدیران ادارات و کارکنان آنها تمام توان و امکانات در اختیار را برای تحقق شعار سال بکار گیرند و دقت کافی داشته باشند که بیماری کرونا بهانه‌ای برای کم کاری و سهل انگاری در این زمینه نباشد.

خطیبی بیان داشت: ویروس کرونا هنوز هم بصورت جدی جان مردم را تهدید می‌کند به همین دلیل باید تمام موارد و پروتکل‌های بهداشتی در ادارات به دقت اجرا شود.

فرماندار تاکید کرد: مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز جزو برنامه‌های مهم شهرستان است چراکه این پدیده در آینده منطقه را با معضلات جدی مواجه می‌کند.

 

نظر شما