‍ فرماندار اسلامشهر خبر داد:

بازگشت ۵۵واحد تولیدی تعطیل شده به چرخه تولید

۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۱:۰۷:۲۹
کد خبر: ۱۰۱۹۴۵۱
بازگشت ۵۵واحد تولیدی تعطیل شده به چرخه تولید
فرماندار اسلامشهر گفت: در عرصه اقتصاد مقاومتی با همکاری دستگاه‌های قضایی، خدماتی و امنیتی تعداد ۵۵ واحد صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل منطقه به چرخه تولید بازگشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ مسعود مرسلپور در جلسه شورای اداری شهرستان در سال جاری، که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، ضمن تبریک هفته قوه قضاییه، اظهار داشت: اگر همدلی، همراهی و همفکری مجموعه دستگاه قضایی شهرستان با دستگاه‌های اداری و اجرایی نبود، قطعاً در حوزه تولید در منطقه هنوز مشکلاتی وجود داشت.

وی تصریح کرد: با توجه به پیگیری‌های دستگاه قضایی و همکاری نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان اسلامشهر در حوزه تامین و ایجاد امنیت عمومی و اجتماعی، اقدامات خوبی صورت گرفته و بنا براظهارات مقامات ارشد استانی، رتبه برتر در این حوزه را کسب کرده است.

فرماندار اسلامشهر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: متاسفانه به دلیل عدم توجه به توصیه های بهداشتی و بی توجه به رعایت شیوه نامه های اعلامی از سوی سازمان بهداشت جهانی توسط اقشار مختلف مردم، شاهد سیر صعودی پیشرفت شیوع ویروس کرونا و افزایش بسته شدن مبتلایان به این بیماری در بیمارستان امام رضا( ع) اسلامشهر طی روزهای اخیر هستیم.

وی افزود: ویروس ناشناخته و منحوس کرونا شرایط عادی دنیا را در بخش‌های مختلف برهم ریخته و زندگی فردی را در اجتماع دچار چالش کرده و همه دولت ها و کشورها با شدت، درگیر پیشگیری، مبارزه و کنترل این ویروس هستند.

مرسلپور با تجلیل و تقدیر از رزمندگان جبهه سلامت، تصریح کرد: با توجه به اینکه بیماری کوئید ۱۹  و ویروس کرونا یک نوع ویروس ناشناخته بوده و تاکنون هیچ دارو و راه حل قطعی برای درمان آن کشف نشده، راه‌های درمانی و پیشگیری اعلام شده در حد فرضیه است، این ویروس پیچیدگی خاص و مختلفی دارد، در اقلیم‌ها و شرایط مختلف به اشکال گوناگونی شیوع پیدا کرده و بهترین راه مبارزه با آن پیشگیری از ابتلا بوده و تحقق این امر مستلزم رعایت نکات بهداشتی است.

وی خاطر نشان کرد: حزب بازی و سیاسی‌کاری‌ها به نظام ضربه می‌زند وناکارآمد کردن دستگاه‌های اداری که باعث سوء استفاده دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود، به کشور آسیب وارد می‌کند.

 وی تاکید کرد: کسی که در  شرایط فعلی کشور مدیر یا کارشناس باشد و میزان دشمنی آمریکا و حکام عرب را با مردم و دستگاه‌های ارزشی و انقلابی کشور را می بیند و درست کار نمی کند و مدیریت جهادی ندارد، خیانتکار به مردم و نظام است ،در شرایط فعلی باید با مدیریت و اقدامات جهادی مشکلات مردم را برطرف کرد.

فرماندار شهرستان اسلامشهر با اشاره به افزایش دمای هوا و افزایش میزان مصرف میزان مصرف آب و برق در کشور، خاطرنشان کرد: در حوزه مصرف آب و برق می توان با کاهش صرفه جویی و مدیریت در مصرف منابع، مانع از هدر رفت و قطعی آب و برق برای هموطنان شد.

در پایان این جلسه با ابلاغ حکم مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، ضمن قدردانی از تلاش های سعید محمدی پور رئیس سابق اداره صمت شهرستان اسلامشهر که به تازگی به سمت معاونت نظارت و بازرسی اداره کل صمت استان تهران منصوب شده، حسین ناطقی پور به عنوان رئیس جدید اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان اسلامشهر معرفی و منصوب شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز