دبیر کل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی مطرح کرد ؛

پشتیبانی و نگاه مثبت دکتر نوبخت برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۲:۲۴:۴۵
کد خبر: ۱۰۲۰۰۰۱
پشتیبانی و نگاه مثبت دکتر نوبخت برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
فرج کمیجانی دبیر کل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی گفت : پشتیبانی دکتر نوبخت برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان نگاه مثبت بود.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ فرج کمیجانی دبیر کل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی گزارشی از اقدامات انجام‌شده برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را منتشر کرد.

متن نامه به این شرح است :

بنام خداوند جان و خرد

با سلام و ارادت خدمت عزیزان

گزارشی از اقدامات انجام‌شده برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین هم‌تراز خود؛

١- با شرکت در جلسات مختلف ( ده‌ها جلسه ) و استماع نظرات مسئولین مختلف به قطعیت می‌توان گفت اراده همه دولت‌مردان ، نمایندگان مجلس و همه دلسوزان این مرزبوم خصوصاً جناب آقای دکتر محمدباقر نوبخت  معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه و دکتر جمشید انصاری رئیس سازمان امور اداری و استخدامی و دکتر افتخاری رئیس سازمان بازنشستگی کشور بر این است که یک‌بار برای همیشه مشکل همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین گروه شغلی هم‌تراز   را حل کنند.

٢- در بین همه شیوه‌های ممکن پیشرو که برای پیگیری وجود داشت به‌اتفاق عزیزان نماینده بازنشستگان عزیز ( هر ١٥ نفر شرکت‌کننده در جلسه ) نزدیک‌ترین و سهل‌الوصول‌ترین راه را پیگیری از طریق دولت‌مردان را جمع‌بندی و اقدام نمودیم .  شکر خدا امروز می‌توانیم با قطعیت بگوییم که کلیت موضوع همسان‌سازی موردپذیرش قرارگرفته و حتماً این مهم با پشتیبانی مسئولین محترم به مرحله عمل  خواهد رسید .

٣- برای تسریع در کار ،  یک کارگروه تخصصی در سازمان برنامه‌وبودجه و یک کارگروه دیگری در سازمان بازنشستگی کشور شکل‌گرفته که با حضور کارشناسان فنی و متخصص مدل‌ها و شیوه‌های اجرایی مختلف را بررسی و تدوین می‌نمایند.

٤- پیشنهادات مختلفی مطرح‌شده که از جانب تیم ما پرداخت ٩٠٪؜ اختلاف حقوق یک بازنشسته در گروه شغلی خود با حقوق شاغل گروه شغلی هم‌تراز خود پس از کسر کسورات مطرح‌شده که علی‌رغم موافقت ضمنی بعضی از مسئولین هنوز قطعی نشده ولی  با شناخت از میزان اراده مسئولین خیلی امیدواریم که پیشنهاد گروه ما پذیرفته شود.

٥- در خصوص اینکه همسان‌سازی در سال ١٣٩٩ اجرا شود یا ١٤٠٠ بحث‌های زیادی انجام‌گرفته که هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده ولی پیشنهاد تیم ما این بوده که به دلیل محدودیت مالی  دولت قسمتی از آن در سال ١٣٩٩ و قسمت دیگر در سال ١٤٠٠ عملیاتی شود به جهت مرام ، منش ، پشتیبانی  و نگاه مثبت جناب آقای دکتر محمدباقر نوبخت امیدواریم پیشنهاد تیم ما درنهایت مصوب و اجرایی شود.

٦ - در این مسیر همه همکاران بازنشسته زحمت کشیدند واز همه عزیزان به سبب پشتیبانی این گروه مذاکره‌کننده تشکر می‌کنیم و جای تشکر فراوان دارد از تیم ١٥ نفرِ خودمان که حقا درست انتخاب‌شده‌اند علی‌الخصوص دوست عزیزم جناب آقای عسگر فریاد که در همه جلسات حضوری فعال و کارشناسانه داشتند تشکر ویژه نماییم .

ناگفته نماند مجموعه مدیران و کارشناسان سازمان برنامه‌وبودجه ، سازمان امور اداری و استخدامی  ، سازمان بازنشستگی کشور و مسئولان کانون‌های بازنشستگی وزارتخانه‌های مختلف در این مسیر صادقانه تلاش می‌کنند و به خاطر تلاش‌های مضاعفی که دارند جای بسی تقدیر و تشکر از جانب ما بازنشستگان را دارد.

 

ارادتمند همه بازنشستگان

فرج کمیجانی

دبیر کل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز