مدیر کل حراست واحدهای شهرقدس /ملاردوصفادشت منصوب شد

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۱۴:۱۸
کد خبر: ۱۰۲۰۸۵۸
مدیر کل حراست واحدهای شهرقدس /ملاردوصفادشت منصوب شد
طی حکمی سید سعید حسینی اشکذری به سمت مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد های غرب استان تهران(شهرقدس/ملاردو صفادشت) منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛جلسه معارفه مدیرکل حراست واحد های شهرقدس،ملارد، صفادشت در شهر قدس به عنوان واحد ستادی غرب استان تهران با حضور دکتر صالحی مدیرکل حراست استان تهران، سردار افشار مشاور دکتر آقا میری ریس واحداستان تهران، نمایندگان مرکز حراست دانشگاه آزاداسلامی و معاونین واحد هرسه واحد برگزار شد.  

 در این جلسه  طی حکمی سید سعید حسینی اشکذری به عنواک مدیر کل حراست واحدهای شهرقدس /ملاردوصفادشت منصوب شد، پیش از نیز جعفر رضاخانی مسئولیت حرملارد وصفادشت را عهده دار بوده است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای غرب استان تهران در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی شهرقدس، ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق وتبریک میلاد حضرت معصومه (ع) در خصوص ویژگی های امام صادق بیان کرد: ما شیعیان مدیون علم و فضیلت این امام بزرگوار هستیم و باید ایشان را الگوی خود در تعلیم و تربیت نسل جدید قراردهیم.

قاسمی پیربلوطی با تقدیر و تشکر از رضاخانی و قدردانی از زحمات ایشان و بیان اینکه دراغتشاشات آبان 98 و همچنین ایام شیوع کرونا که دانشگاه تعطیل شده بود تصریح کرد: پرسنل انتظامات و حراست در دانشگاه حضور داشتند و از دانشگاه محافظت نمودند ،لذا ما قدردان زحمات این عزیزان هستیم واینکه در اغتشاشات سال 98 وظیفه سنگین حراست وحفاظت از دانشگاه برعهده این عزیزان بوده است وی  اعلام کرد : به همین مناسبت از این عزیزان با لوح تقدیر و هدیه نقدی در این جلسه تقدیر و تشکر به عمل خواهد آمد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر منصوری با عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق وتبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه وگرامیداشت کریمه اهل بیت با  اشاره به سخنان حضرت آیت الله خامنه ای در خصوص ویژگی امام صادق (ع) بیان کرد: «امام صادق (ع) مرد علم، مرد مبارزه و مرد تشکیلات بود و امام صادق نیز در تاسیس شبکه تشکیلات نیز نیاز به حفاظت و حراست داشتند ، بنابراین دانشگاه نیز برای تربیت شاگردانی چون شاگردان امام صادق نیاز به حفاظت و حراست دارد.  

گفتنی است : درادامه این مراسم از زحمات جعفر رضاخانی مدیر کل سابق حراست واحد شهرقدس وکلیه پرسنل انتظامات وحراست با اهدا لوح تقدیر وکارت هدیه تقدیر بعمل آمد.

 

photo_2020-06-27_12-42-15

photo_2020-06-27_12-42-17

photo_2020-06-27_12-42-18

photo_2020-06-27_12-42-14

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز