مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران در ملارد خبرداد:

ارائه تسهیلات ویژه برای مقاوم سازی بافت مسکن روستایی

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۰:۱۹:۲۹
کد خبر: ۱۰۲۱۰۸۵
ارائه تسهیلات ویژه برای مقاوم سازی بافت مسکن روستایی
مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران در ملارد از ارائه تسهیلات ویژه برای مقاوم سازی بافت مسکن روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات روستاهای شهرستان ملارد ، به ریاست برنجی فرماندار ملارد و با حضور صالحی مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران، بخشداران ودهیاران ملارد و صفادشت در محل فرمانداری برگزارشد.

غلامرضا صالحی، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران در حاشیه جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات روستاهای شهرستان ملارد با اعلام این خبر گفت: بر اساس قانون سال ۹۸،مبلغ  ۴۰ میلیون وام ۴ درصد با بازپرداخت ۱۲ ساله به روستاییان برای مقاوم سازی منازل پرداخت می نمائیم.

وی افزود: برای تسهیل در این موضوع تفاهم‌نامه‌ای با سپاه پاسداران، کمیته امداد و بهزیستی داشته‌ایم که افرادی که بضاعت مالی کمی دارند بتوانیم توسط این نهادها پوشش دهیم.

صالحی اظهار داشت: علاوه بر این ۴۰ میلیون تا ۱۵ میلیون تومان هم توسط این نهادها کمک خواهد شد.

مدیر کل بنیاد مسکن استان تهران تصریح کرد: بنیاد مسکن از محل حساب صد  امام رحمت الله علیه  برای تخریب و نوسازی کمک بلاعوض خواهد نمود که انشاالله حداقل بتوانیم واحد ۶۰ متری مقاوم در شهرستان‌های استان تهران داشته باشیم.

وی ادامه داد: متاسفانه در بحث روستایی شهرستان ملارد دارای ۸۴ درصد بافت فرسوده می باشد که می‌طلبد مردم و مسئولین کشوری و استانی توجه ویژه داشته باشند.

صالحی در خصوص آمادگی ساخت مسکن در شهرهای استان تهران گفت: شهرداری های استان تهران اگر زمین و پروانه در اختیار بنیاد مسکن بگذارند آمادگی داریم برای ساخت واحدهای انبوه در شهرستان های استان اقدام کنیم و گروه‌های هدف اقشار کم درآمد و آسیب‌پذیر می باشد که راجع به نحوه گذاری تفاهمنامه امضا خواهیم نمود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز