فرماندار ملارد تاکید کرد:

لزوم مشارکت شهرداری ها، دهیاری ها و بنیاد مسکن جهت تولید مسکن ارزان قیمت

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۰:۲۴:۲۸
کد خبر: ۱۰۲۱۰۸۶
لزوم مشارکت شهرداری ها، دهیاری ها و بنیاد مسکن جهت تولید مسکن ارزان قیمت
فرماندار ملارد در جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات روستاها برلزوم مشارکت شهرداری ها، دهیاری ها و بنیاد مسکن جهت تولید مسکن ارزان قیمت تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سجاد برنجی فرماندار شهرستان ملارد در جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات روستاها که با حضور صالحی مدیر کل بنیاد مسکن استان تهران برگزار شد با تاکید بر رفع مسائل و مشکلات روستاها در حوزه بافت فرسوده گفت : امروز به واسطه تورمی که در مسکن پایتخت روی داده است، مردم از این شهر عقب نشینی و به سمت شهرستانهایی همچون ملارد مهاجرت می کنند، لذا از همه عزیزان به ویژه بنیاد مسکن می خواهیم که در راستای ایجاد مسکن کم هزینه اقدام نمایند.

وی ادامه داد : مسکن در قانون اساسی بعنوان اصل در نظر گرفته شده است لذا باید تمام تلاش خود را در راستای این موضوع بکار بگیریم و برای تسریع آن اقدام نماییم، چرا که هم اکنون طرح های بسیار خوبی توسط دولت تصویب و تفاهم نامه های آن نیز موجود است .

فرماندار ملارد در بخشی دیگر از سخنان خود افزود : باید مجموعه ای از علل و عوامل را که در روستاها باعث تسهیل در زندگی می شود را فعال کنیم و همه دهیاران و شهرداران در این راستا باید کمک نمایند.

نماینده عالی دولت در شهرستان ملارد همچنین از مشکلات روستاها، ساخت و سازهای غیرمجاز ، بحث حریم و الحاق بافت یاد کرد و ادامه داد : مسئله حریم روستاها باید تعیین تکلیف شود تا شاهد از بین رفتن بافت روستا و هجوم سواستفاده کردن در حوزه ساخت وساز نباشیم .

برنجی تصریح کرد: متاسفانه در برخی از موضوعات هزینه بی قانونی از قانونمندی بسیار پایین تر است لذا این باعث شده تا برخی از این فضا استفاده ناهمگون ببرند و باعث تخریب روستاها شوند که اگر این روند ادامه داشته باشد ، در آینده حق بسیاری از آینده سازان پایمال خواهد شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز