‍ تجلیل فرماندار اسلامشهر از دختران نخبه و نمونه شهرستان

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۲:۳۵:۰۴
کد خبر: ۱۰۲۱۹۱۸
‍ تجلیل فرماندار اسلامشهر از دختران نخبه و نمونه شهرستان
به مناسبت دهه کرامت و میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختران، آئین تجلیل از دختران نمونه و نخبه اسلامشهر با حضور فرماندار شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در این مراسم که به همت کمیته امور بانوان و خانواده فرمانداری برگزار شد، مسعود مرسلپور در سخنانی خواستار راه اندازی خانه دختران در شهرستان شد و گفت: در این مجموعه می توان با استفاده از ظرفیت زنان و دختران نخبه و موفق اسلامشهر در بسیاری از حوزه های مربوط به دختران مداخله کرد و از بروز آسیب ها و مشکلات پیشگیری کرد.

وی تصریح کرد: برمبنای اصول و تعالیم اسلامی و فرمایشات امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب در دولت های مختلف بویژه در دولت تدبیر و امید زنان سهم خوبی را در مدیریت های کشور را بر عهده گرفته اند.

مرسلپور با بیان اینکه در شهرستان اسلامشهر نیز توجه ویژه ای به مشارکت حداکثری زنان و دختران در عرصه های مختلف اجتماعی و مدیریتی صورت گرفته تصریح کرد: در برخی از ادارات شهرستان از جمله محیط زیست، پزشکی قانونی، فنی و حرفه ای، شبکه بهداشت و درمان و همچنین شورای اسلامی شهر اسلامشهر حضور بانوان در جایگاههای مدیریتی و تصمیم سازی و درخشش دختران در المپیادهای علمی، ورزشی، محافل قرآنی و... حاکی از توانمندی زنان و دختران این شهرستان است.

فرماندار اسلامشهر دین مبین اسلام را مدافع حقوق، کرامت و جایگاه والای زنان در خانواده و جامعه دانست و گفت: زنان و دختران با تاسی از حضرت فاطمه زهرا(س)، حضرت زینب کبری(س) و حضرت فاطمه معصومه(س) می توانند نقش سازنده ای در خانواده و جامعه ایفا کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز