فرماندار ویزه شهرستان ری:

اعتبارات ارزش افزوده نقش بسزایی در توسعه و تجهیز زیرساخت های شهرستان ری داشته است

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۲:۴۷:۱۹
کد خبر: ۱۰۲۱۹۳۰
اعتبارات ارزش افزوده نقش بسزایی در توسعه و تجهیز زیرساخت های شهرستان ری داشته است
مشکلات شهرستان ری عمدتا به دلیل قرارگیری در کنار کلان شهر تهران و انتقال مشکلات این شهر به ری ایجاد شده است و حل مشکلات این شهر جنوبی پایتخت نیازمند نگاه ویژه و همکاری دولت، نمایندگان مجلس و سایر دستگاه های موثر می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در بازدید جمعی از نمایندگان مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی از بخش حسن آباد فشافویه شهرستان ری اظهار داشت: تعداد تخت های بیمارستان های شهدای هفتم تیر و فیروزآبادی شهرستان ری با تهمیدات دولت و تخصیص اعتبارات لازم  در حال افزایش است و ساختمان جدید بیمارستان فیروزآبادی در حال حاضر پیشرفت ۹۲ درصدی داشته و یک بخش از ساختمان جدید این بیمارستان از روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا به صورت اضطراری مورد بهره برداری رسید و به بیماران خدمات رسانی کرد.

او گفت: خوشبختانه با تامین اعتبارات لازم بسیاری از سرانه های شهرهای جدید شهرستان ری از بخش مرکزی شهرستان بیشتر است و یکی از موضوعات زیرساختی در ری ارتقا تبدیل روستاهای بزرگ حومه پایتخت به شهر بود  انجام شد و خوشبختانه مردم شهرهای و روستاهای شهرستان ری طی هفت سال گذشته اثرات تخصیص اعتبارات از محل ارزش افزوده را در محل زندگی خود به خوبی حس کرده اند.

توکلی افزود: حداث ساختمان دهیاری، سوله های چند منظوره بحران، ورزش و کارآفرینی در روستاها، بهسازی جاده های روستایی و آبرسانی به روستاها و ایجاد مدرسه را از جمله خدماتی عنوان کرد که به واسطه استفاده از ارزش افزوده در شهرستان ری ایجاد شده است.

او بیان کرد: مشکل آب شرب بخش های کهریزک و حسن آباد فشافویه در دراز مدت فقط با اتصال آب آشامیدنی این شهرها به رینگ اصلی تهران برطرف خواهد شد و برای انجام این  کار بزرگ هم اکنون بر اساس نظر کارشناسان ۸۵ میلیارد تومان اعتبار و یک سال زمان لازم است.

توکلی اظهارداشت: هم اکنون بخش اعظمی از روستاهای شهرستان ری از نعمت گاز لوله کشی برخوردار هستند و به زودی عملیات اجرایی دو پروژه ۵۰ کیلومتر نیز در بخش حسن آباد فشافویه آغاز می شود و طرح هادی روستاهای شهرستان به دلیل مجاورت با کلان شهر تهران و مهاجر پذیری نباید مانند سایر نقاط کشور دیده شود بلکه باید تمامی براساس جمعیت به این روستا امکان بازنگری و افزایش وسعت داده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز