بازدید فرماندار شهرستان قرچک از اداره صمت

۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۳:۳۱:۳۲
کد خبر: ۱۰۲۲۵۴۲
بازدید فرماندار شهرستان قرچک از اداره صمت
همزمان با دهم تیرماه روز صنعت و معدن، بهمن خطیبی فرماندار قرچک به همراه معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی از اداره صمت بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ بهمن خطیبی در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیر و کارکنان این اداره، توصیه‌های لازم در راستای تحقق شعار سال را عنوان کرد و خواستار حمایت همه‌جانبه از صنایع و صنوف شد.

بهمن خطیبی گفت: اداره صمت در تحقق شعار "جهش تولید" نقش محوری دارد و از روز اول نامگذاری سال ۹۹ توسط مقام معظم رهبری، برنامه‌های این وزارتخانه با رویکرد توسعه‌ای و حمایت از صنایع در همه بخش‌ها ابلاغ شد.

وی افزود: حمایت از اشتغال، افزایش سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی، ارتقای راندمان کاری واحدهای تولیدی با رفع موانع تولید باید خروجی فعالیت‌های اداره صمت باشد.

فرماندار اظهار داشت: سیاست‌های حمایتی دولت از صنایع توسط ادارات صمت ظهور و بروز پیدا می‌کند

وی عنوان کرد: تنظیم بازار، تأمین کالاهای ضروری و کنترل قیمت از جمله وظایف مهم این اداره است که نقش مهمی در زندگی روزمره مردم داشته و باید به این مهم نیز دقت شود.

خطیبی تاکید کرد: در شرایط کرونا که ارکان مختلف تولید، فعالیت خود را متوقف نکردند ضرورت دارد با تمام قوا در راستای حمایت از تولیدکنندگان گام برداریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز