سرپرست معاونت آموزش وتحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد های غرب استان تهران منصوب شد

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۲:۰۴:۰۱
کد خبر: ۱۰۲۵۳۴۵
سرپرست معاونت آموزش وتحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد های غرب استان تهران منصوب شد
طی حکمی علی رضا روستا به سمت سرپرست معاونت آموزش وتحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد های غرب استان تهران(شهرقدس/ملارد و صفادشت) منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای غرب استان تهران در مراسم تکریم و معارفه معاون آموزش وتحصیلات تکمیلی  دانشگاه آزاد اسلامی شهرقدس، ضمن تبریک میلاد حضرت امام رضا ودهه کرامت (ع) در خصوص ویژگی های امام رضا بیان کرد: ما شیعیان باید این امام قریب را الگوی خود در تعلیم و تربیت نسل جدید قرار داده و درس ایستادگی و جوانمردی این امام بزرگوار را به جوانان مان بیاموزیم.

قاسمی پیربلوطی با تقدیر از زحمات دکتر محسن جدیدی و قدردانی از خدمات وتلاش های خالصانه ایشان و بیان اینکه در ایام شیوع کرونا که دانشگاه تعطیل شده بود انجام امور آموزشی مشکلات خاص خود را دارا بود تصریح کرد: پرسنل پشتیبان آموزش در دانشگاه حضور داشتند و خدمات رسانی لازم را ارائه نمودند ، لذا ما قدردان زحمات این عزیزان  ومعاون محترم آموزشی در حوزه معاونت آموزش هستیم.

در این مراسم از سوی دکتر عبدالله قاسمی پیر بلوطی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد های غرب استان تهران(شهرقدس/ملارد/صفادشت) دکترعلی رضا روستا طی حکمی به مدت سه ماه به سمت سرپرست حوزه معاونت آموزش وتحصیلات تکمیلی منصوب گردید، که پیش از این دکتر محسن جدیدی مسئولیت سرپرستی معاونت مذکور را عهده دار بوده است.

در متن حکم ایشان آمده است: با توجه به مراتب تعهد وتخصص و تجربه جناب عالی و پیرو مجوز شماره 12004/8 مورخ 8/4/99دبیرخانه هیت امنای استان تهران، به سمت سرپرست معاونت آموزشی وتحصیلات تکمیلی این واحد دانشگاهی به مدت سه ماه منصوب می گردید.

امید است با توکل به خداوند متعال و با صداقت و قانونمندی در انجام امور محوله، مطابق با شرح وظایف (بخشنامه فوق الذکر) موفق و پیروز باشید.

گفتنی است : درادامه این مراسم از دکتر محسن جدیدی سرپرست سابق معاونت آموزشی وتحصیلات تکمیلی  واحد شهرقدس طی نامه ای جداگانه و با اهدا لوح تقدیر وکارت هدیه به رسم یادبود تقدیر بعمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز